Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei...löysin miehen patjan alta Moottori-lehden. :(

Vierailija
21.03.2012 |

Mun tunteet on nyt ihan sekaisin, auttakaa...sori et on pitkä juttu mut kokeneemmilta kaipaisin kipeästi neuvoja.

Eli siis, siivosin ja löysin miehen patjan alta Moottori-lehden. Mies poikamiehenä luki noita paljonkin. Me sovittiin, kun alettiin seurustella, että tommoset lehdet saa sitten jäädä. Meillä on Skoda Octavia, se riittää normaalille, terveelle miehelle. Kenenkään mielelle ei ole hyväksi tuijottaa luukku levällään olevia uusia autoja, se luo vaan vaikeasti tyydytettäviä tarpeita. Ja nyt sit löyty tää lehti...nyt mä ymmärrän, miksi mies vetäytyy vessaan pitkiksi ajoiksi huokailemaan. Varsinkin sivu jossa Mitsubishi Pajero tönöttää lumihangessa erikoisissa asennoissa on aivan hiirenkorvilla ja ruttuinen.

Mun ois pitänyt osata ennakoida tää, kun Pörhön myyjä yhtenä päivänä moikkas mun miestä Prismassa. Mä tinkasin että miten se voi tuntea ton, ja mies meni ihan vaikeaksi ja sanoi, että kai sitä nyt voi olla kaveri Pörhön myyjän kanssa ilman että mielessä on aina vaan se yksi juttu. No ei voi, kyllä se tiedetään!

Ihan varmasti mies kohta haluaa "puhua" mun kanssa. Se varmaan sanoo, ettei tarkoittanut, ja että näin vaan kävi. Että nyt pitäis auto vaihtaa ja ottaa jättimäinen autolaina ja juosta kaikki liikkeet läpi ja käyttää hirveä määrä aikaa koeajoihin. Että nyt voi sit unohtaa etelänmatkat ja kaiken muun kivan kun maksetaan vuosikausia vaan autolainaa..

Mä tiedän että näin on käynyt tosi monelle mun kaverille, mutta että mulle! Mitä mä teen? Kerronko miehelle heti, että näin ton lehden ja tiedän mitä se puuhaa? Vai mitä mä teen?

Kommentit (667)

Vierailija
481/667 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki naiset hankkikaa elämä... mies ostaa juuri sellaisen auton kuin itse haluaa eikä siinä yks eukko paljoa estele... puhut jostain autolehdestä ihan kuin olisit löytänyt asunnostasi kuvan jossa miehesi harrastaisi seksiä toisen naisen kanssa. vielä kerran HANKI ELÄMÄ !

Vierailija
482/667 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelisi että on hassua teeskennellä kuin ei tajuaisi aloituksen olleen vitsi, mutta nyt noita kirjoituksia on jo niin paljon että tämä alkaa käydä todella tylsäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/667 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä tavaton tämähänn on ihan kamlaa...! XD

Vierailija
484/667 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa tällä hetkellä iso kriisi menossa. Mies ei lue salaa lehtiä, selaa netistä myytäviä autoja, lukee autouutisia, katselee autokuvia ja videoita. Tekee sen ihan avoimesti, kun en ole halunnut ollat nalkuttava vaimo, mutta nyt alkaa mennä jo yli äyräiden tää juttu. Koko ajan puhuu uudesta autosta. Meille tulossa talvella vauva, voittekko kuvitella, mies yrittää suostutella uuteen autoon sanomalla että vauvan kanssa tarvitaan kaksi! Kehtaakin meidän viattoman lapsen avulla yrittää ruokkia tota sairasta haluaan. Pelottaa että mitä vaikutteita lapsikin tosta ottaa, varsinkin jos on poika. Ollaan asiasta keskuteltu, mutta mies ei ymmärrä että on ihan liian syvällä jo tossa hulluudessa, itsellä alkaa keinot loppumaan. Yritän elää asian kanssa päivä kerrallaan ja toivon että jonain päivänä mies tajuaisi mikä hänelle elämässä on tärkeintä ja pääsisi tästä hulluudesta irti.

Vierailija
485/667 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna lukea! Ihan normaali mies.

Vierailija
486/667 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lukee tekniikanmaailma lehtiä ja kaikenlaisia autolehtiä,eikä se mua haittaa ollenkaan:)Taidat olla pekka ja pätkä elokuvan justiina joka kaulinta heiluttaa.

Vierailija
487/667 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä diili. Ja tosi tavallinen; kuten kaikki on huomanneet, niin ei se ole sattumaa, et perheeseen tulee yhtä aikaa sekä vauva että tila-auto...:D Siinä molemmat saa mitä haluaa, ja mieskin lopettaa sen mussutuksensa pariksi vuodeksi.

Mun mies haaveilee kaksipaikkaisista urheiluautoista. Mihin se vauva laitettais? Konepellille?

Olkaa onnellisia te, joiden miehet on normaaleja tila-automiehiä.

Vierailija
488/667 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua,

Minä löysin meijän patjan alta Aku Ankka lehden, KÄÄK, Voinko luottaa enää mieheeni? Kun hän katselee alaosattomia tipuja.. Siinä on myöskin alaikäisiä veljen poikia,

Auttakaa sisaret otanko eron miehestäni ? Hän varmasti runkkaa katsellessaan puoli alastomia tipuja. Tekee pahaa nukkua samassa sängyssä kun kuvittelen mitä hän on voinut tehdä katesellessaan lehteä.. Iines..Minni.. Mummo Ankka

Voisiko miehelläni olla jokin fetissi?

Pitäisikö kutsua joku asentamaan valvontakamera?

Olen menettänyt yö uneni tämän takia ja joutunut hakemaan nukahtamis lääkkeitä. Olen myös harkinnut psykiatrille menoa meillä on 2 lasta enkä haluaisi erota miehestäni. Mutta voinko jatkaa näin?

Vierailija
489/667 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hokasin just, että meille tulee Moottori-lehti eikä sitä kukaan lue!

Vierailija
490/667 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hokasin just, että meille tulee Moottori-lehti eikä sitä kukaan lue!

Vierailija
491/667 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän epäilen, että vain dippainssit oikeesti lukee sitä tekstiä, muut vaan kuolaa.

Vierailija
492/667 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koettanut pysyä erossa auto- ja konelehdistä kun niistä on käyty perheen sisäisiä keskusteuita monasti.

Vaimolle tulee kyllä monia lehtiä, Kauneimman käsityöt", "Piha ja puutarha" , ne ainakin. Sitten se käy jossakin kynttiläkutsuilla.

Tuossa joskus selailin em. lehtiä ja mulle selvisi, että missä maailmassa se vaimo elääkään. Pitsiä, kauneutta ja puutarhan hoitoa, mitä lienevätkään kynttiläkutsut, en ilkeä edes ajatella.

Oletteko kokeneet saman, oi veljet. Voisiko tälle jotakin vai onko suhteemme mennyttä?

Vierailija
493/667 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette akat oo tosissanne...on teillä valituksen aiheet.. hankkikaa nyt edes oikeita ongelmia ettei näin turhista asioista tartte ruveta nipottamaan, jotain rajaa.. turha siinä kohtaa itkee jos ukko sanoo että soronnoo! siinä kohtaa saatte kyl ite kattoo peiliin ja miettiä että miksi, vika löytyy peiliin katosmisella.

T. Nainen, joka rakastaa autoja!

Vierailija
494/667 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi =D mul on subaru

Vierailija
495/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehiltä pitäisi lehdet kieltää? Kyllähän naisetkin lukevat kaiken maailman naisten lehtiä. Kyllä oma mieheni saa lukea ihan mitä haluaa ja jos tulee jotain uutta autoa ruinaamaan, niin ostakoot omalla rahallaan. Sama asia kun itse katsot vaikka kenkä mainosta ja käyt ostamassa jotkut kengät, vaikka kenkiä oisi valmiina sen 100 paria. On kyllä hulluksi tämä maailma menossa!

Ja näin sanoo NAINEN itse.

Vierailija
496/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yrittäny piilottaa mun mieheltä V8 -lehdet, mutta aina se löytää ne jostaki.. Mäki oon ihmetelly niitä huokailuja vessassa. Aina tulee jotenki syyllisen näkösenä sieltä pois. Monet keskustelut on jouduttu asian tiimoilta käymään, mutta aina sama asia tulee eteen. Alan olla tähän jo melko loppu.

Voimia kaikille kanssasisarille. Kyllä me yhdessä selvitään!

Vierailija
497/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt kääntänyt koko kämpän ympäri raivoissani. Mä en kestä tätä. Pää on ihan sekaisin raivosta. En saanut käsiini sentään enempää todisteita tästä hulluudesta, mutta olipa tässäkin ihan riittävästi. Löysin siis kaapista mieheni Hustler -lehden, jonka väliin mies oli piilottanut Moottori -lehden, jota se siis on salaa minulta lukenut!! Miten mieheni on saattanut tehdä jotain tuollaista salaa minulta...ja kuinka kauan tätä on jatkunut?! Nyt harkinnassa on tosiaan tämän suhteen päättäminen. Miten pystyn ikinä luottamaan mieheen, joka lukee Moottori -lehteä? Olin niin järkyttynyt, että silppusin tuon saastaisen lehden pieniksi palasiksi ja poltin takassa. Mieheni tietenkin huomasi hyvin pian Moottori -lehtensä kadonneen ja siitäkö sitten syntyikin vuosisadan riita. Että raivostuttaa!

Vierailija
498/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

What the fuck am i reading... :D

Vierailija
499/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtis kyllä ukkeli vaihtoon jos tota törkyä meiltä löytyis. Jotain rajaa sentään.

Vierailija
500/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo vittu tosissas ? a. skoda on paska auto b. sinne etelää voi mennä eläkkeelläki, mut ei kukaa täysjärkine ihmine aja eläkkeelle asti jollai paskatykkiskodalla, ebin homo, ainii, mitä sä teet, osta joku me naiset lehti, ja lue sitä ja anna olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi