Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei...löysin miehen patjan alta Moottori-lehden. :(

Vierailija
21.03.2012 |

Mun tunteet on nyt ihan sekaisin, auttakaa...sori et on pitkä juttu mut kokeneemmilta kaipaisin kipeästi neuvoja.

Eli siis, siivosin ja löysin miehen patjan alta Moottori-lehden. Mies poikamiehenä luki noita paljonkin. Me sovittiin, kun alettiin seurustella, että tommoset lehdet saa sitten jäädä. Meillä on Skoda Octavia, se riittää normaalille, terveelle miehelle. Kenenkään mielelle ei ole hyväksi tuijottaa luukku levällään olevia uusia autoja, se luo vaan vaikeasti tyydytettäviä tarpeita. Ja nyt sit löyty tää lehti...nyt mä ymmärrän, miksi mies vetäytyy vessaan pitkiksi ajoiksi huokailemaan. Varsinkin sivu jossa Mitsubishi Pajero tönöttää lumihangessa erikoisissa asennoissa on aivan hiirenkorvilla ja ruttuinen.

Mun ois pitänyt osata ennakoida tää, kun Pörhön myyjä yhtenä päivänä moikkas mun miestä Prismassa. Mä tinkasin että miten se voi tuntea ton, ja mies meni ihan vaikeaksi ja sanoi, että kai sitä nyt voi olla kaveri Pörhön myyjän kanssa ilman että mielessä on aina vaan se yksi juttu. No ei voi, kyllä se tiedetään!

Ihan varmasti mies kohta haluaa "puhua" mun kanssa. Se varmaan sanoo, ettei tarkoittanut, ja että näin vaan kävi. Että nyt pitäis auto vaihtaa ja ottaa jättimäinen autolaina ja juosta kaikki liikkeet läpi ja käyttää hirveä määrä aikaa koeajoihin. Että nyt voi sit unohtaa etelänmatkat ja kaiken muun kivan kun maksetaan vuosikausia vaan autolainaa..

Mä tiedän että näin on käynyt tosi monelle mun kaverille, mutta että mulle! Mitä mä teen? Kerronko miehelle heti, että näin ton lehden ja tiedän mitä se puuhaa? Vai mitä mä teen?

Kommentit (667)

Vierailija
421/667 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää juttuhan oli kirjoitettu huumorimielessä, olihan?

Vierailija
422/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä myös minä (eli vaimo) luen autolehtiä.

Eikä me olla vararikossa, matkustellaan yms.

Ja elämä on muutoinkin aivan ihanaa.

Että vika taitaakin olla...

Vierailija
424/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen nykyään lehtidiileri. Myyn käytettyjä autolehtiä kovalla hinnalla miehille, joiden vaimot eivät anna ostaa kyseisiä lehtiä. Kuumottavaa hommaa, saa koko ajan pelätä että vihaiset naiset saisivat tietää pikku bisneksistäni. Hyvät rahat sillä saa ja kohta lehtirahat riittävät jo uuden Subarun ostoon.

Loistokasta :)

T.autotyttö

Vierailija
425/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuo meidän Matti ei moisiin hömpötyksiin sekoa vaan se ryyppää, käy huorissa ja kotiin tullessaan vetää mua turpaan ja haukkuu huoraksi niinkuin kunnon miehen kuuluukin.

terveisin Lyyti 39v/129kg

Vierailija
426/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auto-ja moottorilehtien vaikutusta paitsi oman miehen käytökseen, myös lapsiin. Helposti tommoset mielenkiinnon kohteet siirtyvät isältä pojalle (tiedän, tosi ikävä sanoa tällaista mut niin se vaan on...) Meillä jokaisella on vastuu siitä, ettei pojistamme kasva Audi-miehiä, ja etteivät tyttäremme kasva kuvitellen, että tommonen on normaalia.

Josko se oletkin sinä joka ei kuulukkaan siihen normaaliuden kastiin?

Vierailija
427/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä, että mies tallentaa jokaisen Top Gear-jakson ja katsoo kaikki formulat ja rallilähetykset, mitä töllöstä tulee. Meidän 4-vuotias poika on oppinut tunnistamaan eri automerkkejä. En haluaisi ajatella sitä kaikista pahinta vaihtoehtoa... :-( Mutta väkisinkin tulee mieleen, että mies katselee lapsemme kanssa autolehtiä ja -ohjelmia. Ja kaikenlisäksi kadulla katselevat yhdessä eri automerkkejä. Ja mikä pahinta, myös isot autot kiinnostavat poikaa, siis rekat, traktorit ym. isot koneet.

Kirjastossa poika haluaa aina lainata yhtä ja samaa traktorikirjaa.

Ja entä Cars leffa sitten? Lastenelokuva muka, pah!

Mitä teen?? En haluaisi sotkea viranomaisia tähän, mutta onko minulla vaihtoehtoja? Pelkään, että mies on pilannut lapsemme mielen :-(

Onko kellään muulla tällaista?

Parempi vaihtoehto: mies sliippaa itseään 2h joka aamu vessassa, viikonloppuisin pätkii sinua turpaan ja muille esittää "elämässämme kaikki on hyvin"-elämää.

Poika pukeutuu prinsessamekkoon ja korkokenkiin, on koulukiusattu ja vihaa sinua loppuelämänsä.

En ymmärrä miksi ylipäätään menit naimisiin ja teit poikalapsen miehen kanssa? Olsit ottanut itsellesi naisen puolisoksi ja adoptoinut kiinasta tyttövauvan ja opettanut sen vihaamaan miehiä!

Vierailija
428/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla trolli tai sitten eräät on erittäin typeriä ja omistushaluisia. MIKS ihmeessä miehelläsi ei saa olla omia harrastuksia? Eiks tää ookkaan parempi harrastus kuin jemmata salapulloja, pelata kaikki rahat pelikoneisiin tai katella alaikäisiä misuja netistä tai lehtien sivuilta?

Mun mies ainakin tekis itsarin, jos ei sais katella autolehtiä, selata nettiautoa ja autotallia, puhua kavereitten kanssa autoista ja tehdä ihan itse oma-aloitteisesti autoremonttia.

Toivon hartaasti, että annat miehesi harrastaa rauhassa, ihan vain parisuhteenne vuoksi, autojen katsomiseen ja koskemiseen ei kuole. Sen sijaan parisuhde kuolee, jos hän ei saa tehdä itselleen mieluisia asioita.

Vierailija
429/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla trolli tai sitten eräät on erittäin typeriä ja omistushaluisia. MIKS ihmeessä miehelläsi ei saa olla omia harrastuksia? Eiks tää ookkaan parempi harrastus kuin jemmata salapulloja, pelata kaikki rahat pelikoneisiin tai katella alaikäisiä misuja netistä tai lehtien sivuilta?

Mun mies ainakin tekis itsarin, jos ei sais katella autolehtiä, selata nettiautoa ja autotallia, puhua kavereitten kanssa autoista ja tehdä ihan itse oma-aloitteisesti autoremonttia.

Toivon hartaasti, että annat miehesi harrastaa rauhassa, ihan vain parisuhteenne vuoksi, autojen katsomiseen ja koskemiseen ei kuole. Sen sijaan parisuhde kuolee, jos hän ei saa tehdä itselleen mieluisia asioita.

Vierailija
430/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalle on aivan täysin normaalia olla kiinnostunut autoista, traktoreista, rekoista, ja varsinkin niistä, mistä iskä on kiinnostunut. Lapsesi ei ole teidän perheessä se epänormaali, ja miehesikin on täysin terve kolmijalkainen, mutta entäs sinä? Sinä yrität tappaa parisuhteenne sillä, että suljet mieheltäsi hänen lempiasiansa pois. En yhtään ihmettelisi, jos miehelläsi olisi toinen nainen, jopa kolmas ja neljäskin, ihan vain tyydyttääkseen sitä tarvetta, että saa toteuttaa itseään. Siinäkin asiassa hän olisi erittäin terve ja normaali.

Vierailija
431/667 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä! Jäänköhän nyt loppuiäkseni yksin kun kukaan nainen ei kelpuuta minnuu... Mullaku on V8 Magazineja, Bomberseja ja niitä AutoBildejäki kaapissa... Varmaan pitäis ottaa selevää jostain, että oisko minunkaltasille miehille tarjolla apua jossain =(

Vierailija
432/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lopetti autolahtien lukemisen kun tapasi mut. Meillä on yhdessä sovittu ettei mitään sen tapaistakaan lueta, koska MUN mies KUNNIOITTAA mua! Vähän aikaa meille tuli hesari mutta kun tajusin että siinäkin on autoliite, loppu sen saastan tilaaminen. Meillä vaihtuis lukot heti jos mies jäis kiinni moisesta, mutta ei tietenkään jää koska mun miehellä ei ole töiden ja kotonaolemisen lisäksi aikaa katsella uusia autoja, siitä olen varma.

Ihmettelen vaan että minkälaisissa suhteissa te elätte, kun suostutte miesten alistettaviksi hyväksymällä autolehtitilaukset sun muut??

MIKSI Sinä et kunnioita miestäsi tämän vertaa? Ei se ole alistamista millään tavalla, vaan toisen omien tarpeiden kunnioittamista. Antaisit hänen nauttia elämästään omalla tavalla vaikka yhdessä olettekin. Autot on pieni paha vrt. irtosuhteisiin.

Vierailija
433/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumorintajua?

pojalle on aivan täysin normaalia olla kiinnostunut autoista, traktoreista, rekoista, ja varsinkin niistä, mistä iskä on kiinnostunut. Lapsesi ei ole teidän perheessä se epänormaali, ja miehesikin on täysin terve kolmijalkainen, mutta entäs sinä? Sinä yrität tappaa parisuhteenne sillä, että suljet mieheltäsi hänen lempiasiansa pois. En yhtään ihmettelisi, jos miehelläsi olisi toinen nainen, jopa kolmas ja neljäskin, ihan vain tyydyttääkseen sitä tarvetta, että saa toteuttaa itseään. Siinäkin asiassa hän olisi erittäin terve ja normaali.

Vierailija
434/667 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ämmät määkyy, miten pitää olla luottavainen ja suvaitsevainen ja antaa miehen viihdyttää itseään autolehtiä lukemalla. Viatonta hupia... Pah.

Miehille pitää olla kuri ja mitään tuollaista virikettä ei saa antaa lukea tai katsoa. Ei lehdistä, ei filmiltä. Reitit suunnitellaan niin, että ei kuljeta autoliikkeiden tai rikkaiden alueiden ohi ja liikenteessäkin muistutetaan pitämään katse tiessä, ettei ne uudet ja kiiltävät kryptonlamppuiset houkutukset osu silmiin.

Niin se vaan on, että mitä ei näe, sitä ei kaipaa. Oma autoilu siitä vääristyy, jos koko ajan vaan kuvittelee niitä uusia autoja ja miten niillä ajellaan Sloveniassa auringonpaisteessa vuorenrinteessä ylinopeutta ja poppi soi ja tytöt vilkuttaa. Oma 1995 corolla räntäsateessa ei tunnu kohta miltään ja kohta ollaan tilanteessa, ettei se corolla halua ollenkaan, että sillä ajetaan, kun tulee niin paska fiilis.

siis oikeesti!!!

mitä saatanaa täällä tapahtuu?!?! ei miehetkää valitse reittejä sillee että te ette pääse tekemään "ikkuna" ostoksia sun muuta shaibaa. miettikääpä vähän ensiksi oman päänne sisäll asioita ennen kuin tuotte ne julki.

Vierailija
435/667 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle tulis joku muija sanoo et sää luet moottorilehtee salaa multa et sä et voi etkä saa lukea ni sanoisin ihan siitäpaikasta et nyt ämmä turpa kiinni ja sä lähet vaihtoon! ei mieheltä vaan yksinkertaisesti voi kieltää autolehden lukua! jos miestä kiinnostaa autot,mp,veneet ( niinku yleisesti ) niin se on ihan normaalia! naiset ite lukee kaikenmaailman suomelat,cosmopolitanit jnejne!

Vierailija
436/667 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää, ei se sun mies sullekaan valita mistään glorian koti-lehdistä, tyyliin: "älä lue tuota lehteä, saat vain päähäsi moderneja sisustus-, ja remonttisuunnitelmia jotka tulevat kalliiksi". Miks aina pitää (=saa ilokseen) nähdä näitä tekstejä missä valitetaan jostain noinkin mitättömästä?! Älä ole huolissasi, tuskin miehesi pettää sinua auton kanssa, vaikka se Scoda octavia onkin...

Vierailija
437/667 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh eikö se oo iha normaalia miehille et ne lukee tollasia lehtiä? :DDDDD

Vierailija
438/667 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdet pientä sen rinnalla mitä mä joudun kokemaan.

Lehdet on vaan kuvia täynnä, paljasta pintaa toki, mutta että ukko seuraa keskellä kirkasta päivää autojen välistä aktia.

Mies keskeytti siivoomisen kun formulat äsken alkoi.

Muuten on ihana mies, mutta jos toi ei jää viimeseks seuratuks kisaksi niin se on kiitos ja hyvästi. Kyllä mä mieluummin huolehdin yksin tästä huushollista ja lapsista kun että tommosta törkyä hyväksyn. Ja tuostahan ei neuvotella.

Vierailija
439/667 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ette te ole tosissannne täällä? Mikä ihmeen ongelma teillä on? Entäs jos naisen patjan alta löytyy vaikka kyseinen vauva lehti? ENTÄS SITTEN?? Siis ei voi muuta kun nauraa ja sääliä teidän miehiä...

Vierailija
440/667 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläs olisi Käsityölehti kaapissas..???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi