Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei...löysin miehen patjan alta Moottori-lehden. :(

Vierailija
21.03.2012 |

Mun tunteet on nyt ihan sekaisin, auttakaa...sori et on pitkä juttu mut kokeneemmilta kaipaisin kipeästi neuvoja.

Eli siis, siivosin ja löysin miehen patjan alta Moottori-lehden. Mies poikamiehenä luki noita paljonkin. Me sovittiin, kun alettiin seurustella, että tommoset lehdet saa sitten jäädä. Meillä on Skoda Octavia, se riittää normaalille, terveelle miehelle. Kenenkään mielelle ei ole hyväksi tuijottaa luukku levällään olevia uusia autoja, se luo vaan vaikeasti tyydytettäviä tarpeita. Ja nyt sit löyty tää lehti...nyt mä ymmärrän, miksi mies vetäytyy vessaan pitkiksi ajoiksi huokailemaan. Varsinkin sivu jossa Mitsubishi Pajero tönöttää lumihangessa erikoisissa asennoissa on aivan hiirenkorvilla ja ruttuinen.

Mun ois pitänyt osata ennakoida tää, kun Pörhön myyjä yhtenä päivänä moikkas mun miestä Prismassa. Mä tinkasin että miten se voi tuntea ton, ja mies meni ihan vaikeaksi ja sanoi, että kai sitä nyt voi olla kaveri Pörhön myyjän kanssa ilman että mielessä on aina vaan se yksi juttu. No ei voi, kyllä se tiedetään!

Ihan varmasti mies kohta haluaa "puhua" mun kanssa. Se varmaan sanoo, ettei tarkoittanut, ja että näin vaan kävi. Että nyt pitäis auto vaihtaa ja ottaa jättimäinen autolaina ja juosta kaikki liikkeet läpi ja käyttää hirveä määrä aikaa koeajoihin. Että nyt voi sit unohtaa etelänmatkat ja kaiken muun kivan kun maksetaan vuosikausia vaan autolainaa..

Mä tiedän että näin on käynyt tosi monelle mun kaverille, mutta että mulle! Mitä mä teen? Kerronko miehelle heti, että näin ton lehden ja tiedän mitä se puuhaa? Vai mitä mä teen?

Kommentit (667)

Vierailija
221/667 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu luinko nyt ihan oikein!? Puhutteko te ihan oikeasti AUTO lehdistä!? Nyt niinku jotai järkee päähä ja äkkiä! Eihän tos oo mitää normaalia! AUTOLEHTI! Mä en yhtää ihmettele miks suomalaismiesten keskuudes on thaimaalaisten vaimojen hakeminen lisääntyny jos tälläsiä muijia on Suames oikeesti! Toivottavasti teidän miehet ryömii sieltä tossun alta vittuun nopiaa ja tajuaa lähteä omin avuin. Tää on naurettavinta paskaa mitä oon koko elämäni aikana kuullu!

Jono tosin ulottuu jo nurkan taakse, mutta kun tarpeeksi odottelet niin saat oikein ison ja lämpöisen halin että jaksat ponnistella päivän päätökseen :).

Vierailija
222/667 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä hardcore kamaa

http://www.nettiauto.com/cadillac/eldorado/4626767

ja viherpiipertäjien unelma :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/667 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varmaan se on nyt tää kevät kun alkaa hormoonit hyrräämään. Ja sit samaan syssyyn taas formulakausi alkaa, iltapäivälehdetkin on vaan täynnä F1- ja autojuttuja. joo ei riitä aikaa normaaliin perhe-elämään.

Meilläkin mies olis koko ajan autoaan pesemässä ja vahaamassa. Ja (viittiikö tätä edes mainita...) netissä roikkuu vanteita ja renkaita katselle. Vähän liian HC mun mielestä, kyllä mä ne formulat vielä ymmärrän ja voin kattoa niitä itsekin. Lapsillekin on formuloista tietysti kerrottu ja tietäävät mikä se meininki on.

Vierailija
224/667 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea näitä vaimojen kärsimyksiä. Mun mies pettää mua jatkuvasti: menee muka bubiin oluelle ja salaa jää siellä katsomaan screeniltä formuloita. Sika se on!

Vierailija
225/667 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes varmaan pettää sua auton kanssa xDD

Vierailija
226/667 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosta linkin tekstistä. En halua tietää, mitä palikkaa on laitettu ja mihin, kuvat olivat ihan riittävän kauheita. :(

Vierailija
227/667 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Ihan ensimmäisenä annat miehes lukea mitä lukee. Annat sen moikata kaupan kassaa jos se haluaa. Sit menet terapeutille selvittämään mikä ihme sun päätä vaivaa. Vaikutat hysteeriseltä kontrollifriikiltä ja mies todennäköisesti lukee synnillisenä pitämääsi autolehteä ihan vaan siksi että se tulee kotiin joka tapauksessa kun olet autoliiton jäsen, jonka jäsen ollaan jotta säästettaisiin tuhansia euroja rahaa, jotta voitaisiin suunnitella matkoja ulkomaille joita sinä et ansaitse koska olet sietämätön kyttääjä ja vainoaja. Häpeä sinä nurkassa ja ymmärrä että miehelläs on oikeus valita elämänsä myös ilman sinua

Vierailija
228/667 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä todella toivon, että nämä tosikotkin on provoja

Vaihtoehto on melko pelottava :D.

Vierailija
229/667 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua, mua hävettää hirveästi mut mun on pakko ouhua tästä jossain :( mä oon joutunut hyväksymään miehen autojen katselun. Mulla ei oo paljon vaihtoehtoja! Asunto on miehen nimissä ja meillä on 3 lasta, nuorin vauva, mä en jaksa missään nimessä erota ja mies vaan nauraa kun mä yritän puhua asiasta. Mä oon ajatellut et kun elämäntilanne on helpompi niin laitan kovan kovaa vastaan, jotenkin jaksan uskoa että onnistuis. Mut toisaalta mies tuntuu vajoavan vaan syvemmälle tohon suohon, mistään auttavasta puhelimesta tai vertaistuesta ei halua kuullakaan, pikemminkin vaan hakeutuu muiden addiktien seuraan ja puhuu jopa asuntoautoista ja moottiripyöristä :((((( mun on vaan jaksettava, olenkohan läheisriippuvainen? Onkohan mitään autoholistien puolisoille tarkotettua tukiryhmää/puhelinta. Mä todella tarvitsisin jotain apua ja lohtua nyt :(

Vierailija
230/667 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi ei muutu vaan homma jatkuu. Sanon tämän kolmenkymmenen avioliittovuoden kokemuksella, että miehen vieroittaminen autolehdistä on pitkä, pitkä prosessi, jossa on paljon takapakkia. Se vaatii naiselta paljon ymmärrystä ja anteeksiantoa. Mutta, toisaalta, toisessa vaakakupissa painaa sitten yhteinen elämä, lapset, asunto, lainat jne.

Vierailija
231/667 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you ap! Joka kevät mies alkaa tiirailla kaduilla vieraita autoja. Mitä tuunatumpi ja kalliimman näköinen niin sitä enemmän pää kääntyy. Vuosimallillakin tuntuu olevan merkitystä. Mittailee niitä katseellaan ja luulen, että en huomaa mitään. Eilen postilaatikko kolahti ja mies ryntäsi ovelle. Sieltä hän tuli piilotellen selän takanaan jotakin autolehteä. Kohta hän varmaankin myöntää ongelmansa ja hakeutuu autoliikkeisiin hakemaan hoitoa koeajojen muodossa. Tämä on juuri sellainen tilanne, josta äitini varoitti. Kiltti ja ihana mieheni on muuttumassa audimieheksi!

Vierailija
232/667 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voitko olla oikeesti noin saatanan tyhmä???

jos oot tuosta asiata noin järkyttynyt että mies lukee auto lehtee niin toivottavasti miehes ei jää pettämisestä kiinni :) vois olla sun maailmanloppus sillon.kannattis sinun ihan oikeeesti hakee noin "pieneen" tai sinullehan tämä on iso asia niin apua tai kohta voi olla että äijäs ottaa lehdet ja häipyy :)

Vierailija
233/667 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖ kehotan sua hakeutumaan hoitoon heti välittömästi koska ei tuo ole mitenkään normaalia reagointia? Mitä jos miehesi ei halua etelänmatkoja, pitäisikö sinun sitten siinä vaiheessa lopettaa matkalehtien selaaminen ja et saisi jutella kenenkään kanssa joka olisi töissä matkatoimistossa? Tuntuu siltä että sinun miehellä ei ole täysin onnellinen liitto jos on noin omistushaluisen naisen kanssa naimisissa?

Vierailija
234/667 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitäää XD eo totta, ei voi olla, koko ketju varmaan provoa vai mitä psykoottisia ämmiä työ oikein olette? MIEHET ON MIEHIÄ. älkää tehkö miehistä teidän kaltaisia feminiinipökkeleitä, nou tänk juu.

Vierailija
235/667 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pidätte noin kauheaa ääntä autolehdistä!?! Maksaahan ne autot, mut hei! Meidän äijä hamstraa aina IKEAn kuvastoja.

Niitä on joka paikka pullollaan ja halpaa tavaraa levällään. Uutta tulee vähintään kerran vuodessa ja koko ajan hoetaan siitä, kuinka pienissä paketeissa tavara tulee!

Millä tän ikänenkään enää kilpailee tollasten kuvastojen kanssa, joissa kaikki on uutta ja kiiltävää ja laatua ja tyyliä joka makuun?

Löytyy makuuhuoneen piristykset ja kätevät keittiössä...Millä sitä töissä käyvä äiti-ihminen kaikkeen repee.

Tuovat kuulemma tilaakin..Kai tuo kohta vaihtaa mut tilaa viemästä. Viime keskiviikkonakin katto kummallisesti, kun söin kolmatta suklaalevyäni!

Mitään apuja hei tähän?

Vierailija
236/667 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsokaa peiliin naiset ja miettikää kuinka hulluja olette kun tuollaisia puhutte. mutta oli kyllä kiva nauraa kunnolla kun luki näitä.

Vierailija
237/667 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää juttu menee näin monelta ihan ohi? :D

provoilee, siitäkin saa kiksejä.

näissä ketjuissa on nykyään vähän monimutkaisempi filosofia.

...mistä mä en taas ymmärrä mitään, sen sijaan neuvon teitä, JOS päädytte jatkamaan suhdetta ja miehenne sitoutuu olemaan tiirailematta peltilehmiä, tarkistamaan myös ilmanvaihtohormit, jääkaapin päällisen kaapin ja sit tietysti selaushistoriat. Nimim. kokemusta on. Kannattaa laittaa tietyt sivut ihan kielletyiksi, ne ruokkii tota pakkomiellettä :/

Vierailija
238/667 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, voimia, paljon on vielä elämässä teillä ihmeteltävää.

Vierailija
239/667 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen helkkarin mustasukkainen. Itselläni on vm 1998 toyota, jolla kuljen töissä.Se on ruskea eikä siinä ole mitään nykyaikaisia herkkuja.Ruostettakin on ilmaantunut helmaan ja perä roikkuu, sitä pitäis kait vähän laittaa. Etuvalot on huonot, käynnistyy tosi tahkeasti varsinkin pakkasella, mutta olen niin kiintynyt siihen- hyvin se on mua palvellut.

Mies osti itselleen 2011vm uudehkon Audin joka on vitivalkoinen ja sillä on sellaiset viirusilmät ja kaikki nykyajan herkut. Nyt se hivelee sitä tallissa ja tulee tosi myöhään illalla syömään ja vaan ärähtelee jos siltä kysyy jotain.Kaiken huippu on se ettei se välitä enää ollenkaan mun vanhasta tojosta, mun piti itse käyttää se katsastuksessakin- onneksi meni kuiteski läpi.

Eikä anna mun ajaa sillä nippanappa ottaa kyytiin ja pitää hirveen tarkkaan katsoa ettei tule rapaa autoon. Tää on menny niin sairaaksi miehillä kun ei enää vanhat autot kelpaa, pitää koko ajan uusia katella ja laittaa, kierrellä autonäyttelyitä ja netissä istua illat jossain nettiautossa....

Vierailija
240/667 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voitko olla oikeesti noin saatanan tyhmä???

*haleja*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi