Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELP! Mitään millä saa kuivuneet veritahrat pois vaatteista/lakanoista??

Vierailija
21.03.2012 |

Mulla oli joku vuosi takaperin joku tahranpoistoaine, jolla lähti todella hyvin, en vaan muista enään mikä merkki oli kyseessä.

Nyt mulla on ollut vanishia, mutta yhtä tyhjän kanssa :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokeile sitkeästi muita poistiainemerkkejä suoraan tahraan sitten pesuun.

Vierailija
2/27 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee ihan kaikki tahrat sinisellä Domestoksella, siis sillä vessanpesuaineella. Lähtee kyllä sitten väritkin, eli tää ohje vaan oikeesti valkoiselle pyykille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee ihan kaikki tahrat sinisellä Domestoksella, siis sillä vessanpesuaineella. Lähtee kyllä sitten väritkin, eli tää ohje vaan oikeesti valkoiselle pyykille.

samanlaiselta aineelta kuin kloriitti.

Mun mielestä veri lähtee vaan tuoreena pois jos siihen laittaa jotain, kuivuneena ei oikein lähde..

Vierailija
4/27 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sappisaippuaa, joko nestemäisenä tai hankaamalla kiinteää.

Vierailija
5/27 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaataa geeliä suoraan kuivalle tahralle. Pesujauheen mukaan Rainbow-tahranpoistojauhetta.

Vierailija
6/27 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin toiminut, poistanut myös veritahrat.

Saa prismasta ja cittarista, vähän paremmin varustelluista päivittäistavarakaupoista.

Vierailija
7/27 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuhtelu kylmällä vedellä, sappisaippuaa päälle ja koneeseen. Toimii, ellei vaate ole ollut tahran tulon jälkeen vielä pesussa.

Vierailija
8/27 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankaa tahrakohtiin sappisaipuan palaa, jätä likoon ämpäriin kylmään veteen, jossa on nestemäistä pesuainetta. Pese seuraavana päivänä 60c:ssa.

Vierailija
9/27 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän veri lähtee ilman mitään poppakonsteja, ellet ole pilannut pesukonettasi zeoliittipitoisilla aineilla.

En mä ainakaan liottele mitään veritahroja, kun kone pesee ne.

Nimim. menkkaseksiäkin harrastava kestositeiden käyttäjä

Vierailija
10/27 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivunut veritahra lähtee takuulla;  Jos on kotona autonverhoilunpuhdistusainetta, suihkaa sitä tahrojen päälle ja harjaa kohtia kynsiharjalla.

Laita sitten ämpäriin 1 rkl astianpesuainetta, 1 rkl nestemäistä pyykinpesuainetta ja 1 rkl Vanish tahranpoistoainetta ja lisää sitten hanakuumaavettä ämpäri puolilleen.

Sitten tahraiset tekstiilit ämpäriin ja hämmennä hiukan. Anna liuota tunnista - kuuteen. Laita sitten liottuneet tekstiilit ilman pesuainetta koneeseen ja pese normaalisti ilman pesuainetta.

Vierailija
11/27 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on lähtenyt veritahrat ihan tavallisella pesulla. Ei ole tarvinnut liotella tai ostella erityisiä tahranpoistoaineita.

Vierailija
12/27 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesin pesukoneessa ja veritahra ei lähtenyt. Nyt laitoin suolaliuosta tahran päälle ja on vaalentunut melkein pois.

Vierailija
13/27 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän fairyä hierotaan tahran päälle, sitten juoksevan kylmän veden alle ja kynnellä vähän rapsutetaan kankaan pintaa.

Tehokas.

Vierailija
14/27 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on lähtenyt veritahrat ihan tavallisella pesulla. Ei ole tarvinnut liotella tai ostella erityisiä tahranpoistoaineita.

Miksihän tätä on alapeukutettu? Ei minullakaan ole ollut ongelmaa. Koneeseen 60°C ja omoa, aina on kaikki lähtenyt. Vai antaako ihmiset likapyykkiensä lojua viikkotolkulla pesemättä? Silloinhan tahrat ehtii kuivua kiinni kankaan kuituihin.

Vierailija
15/27 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veritahrat lähtevät KYLMÄLLÄ vedellä huuhtelemalla, sitten vasta pesuun. Veren proteiini palaa kiinni kankaaseen, jos vaate laitetaan kuumaan veteen, ja sitten joutuu käyttämään noita poppakonsteja.

Vierailija
16/27 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimesi ehkä Auer?

Vierailija
17/27 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Tiger:istä 1€ maksavan saippua palan ja hinkkasin hetken lakanan tahroja ja pesin lämpimällä vedellä tein saman n.kolme kertaa ja lakanasta ei lähtenyt väri mutta tahrat lähtivät täysin! Plus tämä on myös mielettömän halpaa kannattaa koettaa!

Vierailija
18/27 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinkkaa tipalla fairya ja kylmällä vedellä tahraa, sitten koneeseen

Vierailija
19/27 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappisaippua poistaa jopa tatuointimusteen

Vierailija
20/27 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiikohan etikka, muutenhan se on ihmeaine.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän