Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilisessä Iholla -sarjassa kun Maria ja Reino tuli iltamenoiltaan kotiin,

Vierailija
21.03.2012 |

niin oliko lastenvahti jättänyt Fidelin yksin nukkumaan kun näytti ihan siltä, että Maria soitti kotiin tultuaan tälle lastenhoitajalle ja kiitti häntä..?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin niin hieno nimi. Se on Esin.

Vierailija
2/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun seuraa heidän perhe-elämää,tulee Reinosta mieleen narsisti/egoisti joka osaa henkisesti kääntää kaikki asiat Marian syyksi,ja Maria kuuntelee vieressä kuin lauhkea lammas ja voi henkisesti huonosti. Lapselle/lapsille myös huonoa olla suhteessa jossa isä koko ajan vihaisena ja kiroilee. Toivottavasti Maria ymmärtää lastensa edun ja lähtee tästä suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tuli mieleen mullakin. Reino kääntää kaiken omaks edukseen ja lopulta Mariassa onkin syy kaikkeen. Maria on liian kiltti ja ehdottomasti liian hyvä vaimo Reinon kaltaiselle itsekkäälle miehelle.

Vierailija
4/26 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän dominoiva, mutta hän ei ole narsistia nähnytkään.

Vierailija
5/26 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä siinä Mariassakin on jotain outoa, se on ihan kuin eri maapallolla kuin se Reino. Siinä kun

Reino alko itkeen autonratissa niin Maria sanoi vaan että mä meen ihan lukkoon...

Vierailija
6/26 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAHAHHHAAHAAAAA!

Vierailija
7/26 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAHAHHHAAHAAAAA!

gastro.

Vierailija
8/26 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänsä puolelta, joten sinne kai tuolla viitataan.

Ja varmasti hän tietää myös miten nimi espanjan kielisissä maissa mielletään.

Vierailija
9/26 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vähän samanlainen suhde, jossa käyttäydyin kuin tuo maria ja mies oli kuin reino, ja häntäkin minä ärsytin, vaikken olisi tehnyt mitään, ja jälkikäteen olen miettinyt, että ehkä se johtui siitä, että mies tiesi, että olen fiksumpi jne kuin hän, ja se, että käyttäydyin kuin lammas jotenkin alensi hänen arvoaan enemmän kuin jos olisin pistänyt vastaan. Eli jostain syystä reino on marian kanssa, vaikka ei tunnu pitävän tätä minään- on riippuvainen mariasta, vaikka ei varmaan haluaisi olla.

Kummemmin nyt ottamatta kantaa teidän suhteeseenne ja sinun verrattomaan älykkyyteesi, niin en kyllä usko, että erikoisen älykäs ja kyvykäs ihminen on täysin hiljaa konfliktitilanteessa. Se on hiljaista kontrollointia ja vallankäyttöä, jos katselee alamaisiaan vaiti sieltä norsunluutornistaan.

Minusta Reino ja Maria ovat vain ihan erilaisia. Itse pärjäisin Reinon kanssa ja antaisin samalla mitalla takaisin. Ei ihme, että Reinoa vi*****ttaa kun Maria liehuu ympäri rakennustyömaata marttyyriviitassaan ja on koko ajan muka hyvällä mielellä vaikka koko projekti näyttää kusevan. Miettikää ihan tosi itse, että eikö tekisi mieli ravistella omaa miestä, jos se olisi kuten Maria, kuin herranenkeli tuollaisessa tilanteessa?

Reino ei ole narsisti vaikka olisikin vähän itsekeskeinen kuten kai näyttelijät yleensä..

Vierailija
10/26 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vähän samanlainen suhde, jossa käyttäydyin kuin tuo maria ja mies oli kuin reino, ja häntäkin minä ärsytin, vaikken olisi tehnyt mitään, ja jälkikäteen olen miettinyt, että ehkä se johtui siitä, että mies tiesi, että olen fiksumpi jne kuin hän, ja se, että käyttäydyin kuin lammas jotenkin alensi hänen arvoaan enemmän kuin jos olisin pistänyt vastaan. Eli jostain syystä reino on marian kanssa, vaikka ei tunnu pitävän tätä minään- on riippuvainen mariasta, vaikka ei varmaan haluaisi olla.

Kummemmin nyt ottamatta kantaa teidän suhteeseenne ja sinun verrattomaan älykkyyteesi, niin en kyllä usko, että erikoisen älykäs ja kyvykäs ihminen on täysin hiljaa konfliktitilanteessa. Se on hiljaista kontrollointia ja vallankäyttöä, jos katselee alamaisiaan vaiti sieltä norsunluutornistaan.

Minusta Reino ja Maria ovat vain ihan erilaisia. Itse pärjäisin Reinon kanssa ja antaisin samalla mitalla takaisin. Ei ihme, että Reinoa vi*****ttaa kun Maria liehuu ympäri rakennustyömaata marttyyriviitassaan ja on koko ajan muka hyvällä mielellä vaikka koko projekti näyttää kusevan. Miettikää ihan tosi itse, että eikö tekisi mieli ravistella omaa miestä, jos se olisi kuten Maria, kuin herranenkeli tuollaisessa tilanteessa?

Reino ei ole narsisti vaikka olisikin vähän itsekeskeinen kuten kai näyttelijät yleensä..

Mariahan käyttäytyy kuin narsistin uhri! Hymyilee, vaikka sattuu. Kun raksahommat kusee, yrittää olla hyväntuulinen miellyttääkseen miestään. Älykäskin ihminen voi olla narsistin uhri. Mutta tunteeton ihminen ei voi olla.

Vierailija
11/26 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten voi noin hyvällä mielellä mennä treffeille kun just ukko pettäny ja iso kriisi? Mua ainakin vituttais niin paljon et survoisin lepyttelykukat palasina roskiin ja sanoisin et turha on leikkiä lässyn lässyn rakastunutta ja että kaikki on niinkuin ennen. En vaan tajua. Tottakai parisuhde kannattaa pelastaa mutta en kykenis tommoseen heti.

Vierailija
12/26 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariahan käyttäytyy kuin narsistin uhri! Hymyilee, vaikka sattuu. Kun raksahommat kusee, yrittää olla hyväntuulinen miellyttääkseen miestään. Älykäskin ihminen voi olla narsistin uhri. Mutta tunteeton ihminen ei voi olla.

Perustelen sillä, että minun ensimmäinen avioimieheni oli narsisti. Hän on siis kahden lapseni isä, joten tunnen hänet läpikotaisin. En alkanut miksikään kynnysmatoksi, koska olen temperamentiltani sellainen, rajusti otettiin kyllä yhteen.. :( Esim. mun ex ei olisi koskaan esiintynyt kameroille hulluna, vaan oli tosi tarkka siitä, että vain minä saan tuntea hänen hullun puolensa. Muut pitivät häntä normaalina ja minua hulluna. Jopa lapset, kunnes kasvoivat ja näkivät totuuden.

Reinohan ei paljon peittele tunteitaan, ei ole varmaan kotona opetettu ettei tunteita saa ilmaista. Kyllähän nuo rakennus- ja lainahommat usein kaatuvat miehen niskaan jos äiti on kotona.. Olen ymmärtänyt ettei Maria ole varsinaisesti missään edes työsuhteessa vaikka onkin arkkitehti.

Vierailija
13/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

daaa-a?

Vierailija
14/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa.

Vierailija
15/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria kyseli lapsen kuulumiset puhelimitse hoitajalta..

Vierailija
16/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päästänyt lapsenvahdin kotiin... Huhhuh, onpa täällä taas arvostelijoita liikkeellä.

Vierailija
17/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juttelivat illan sujumisesta sitten puhelimessa.

Pääsi hoitaja nopeammin lähtemään, nääs.

Vierailija
18/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miksi Reino ei anna Marian iloita mistään? Maria sanoi jotain että olipa ihana kokemust (yhteinen ilta) niin Reino rupesi räyhäämään että ei se mikään kokemus ollut, normaaleille pareille se olis ihan tavallista, "ei se vauva sulle suutu" jne aivan älytöntä länkyttämistä.

Haluaa muka yhdessäoloa ja sitten räyhää kun sitä saa? Miksi Reino sai palkinnoksi pettämisestä kivat treffit vaimonsa kanssa? Miten paljon ne muut naiset mahtaakaan nauraa Marian hyväuskoisuutta, kun mies heidän sylistään menee vaimon kanssa treffeille ja vaimo on niin ihastuksissaan. :(((

Vierailija
19/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta käytöstä omaa vaimoa kohtaan. Ne muut naiset eivät varmaankaan saa osakseen tuollaista kohtelua.

Vierailija
20/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta käytöstä omaa vaimoa kohtaan. Ne muut naiset eivät varmaankaan saa osakseen tuollaista kohtelua.

Maria varmasti tietää mielessään miten ihana Reino on ollut toisille naisille. Sitten tulee kotiin ja kohtelee häntä kuin kuraa. Voi että pistää vihaksi!