paljonko painatte n.170cm pitkät äidit?
Kommentit (27)
Mutta senteissä nyt vähemmän kuin aiemmin painaessani 62kg
Paino pudonnut 75kg:sta karppaamalla.
Muilla keinoilla ei onnistunut, lipsuin koko ajan ja paino nousi parin kilon vuosivauhtia. Siinä mun vinkkini ;).
18
Kertoisitko vähän miten sulla toi karppaus meni. Mitä pääasiassa söit ja millä tahdilla paino lähti tippumaan? Mikä sulla oli " lähtöpaino" ja paino nyt?
Lähtöpaino oli 75kg, aloitin montignacin dieetillä (aamuisin rasvaton täysjyvähiilihydraattiaamupala, lounas ja päivällinen vähähiilihydraattinen ja runsasrasvaisempi) mutta aika nopeasti karsin nuo rasvattomat hiilihydraattiateriat pois ja siirryin omatyyliselle karppaukselle joka on jotain ala- ja hyväkarpin väliltä. En laske mitään mutta pyrin syömään säännöllisesti, jätin pois sokerin, perunan, maissin ja viljat melkein kokonaan (hyvin harvoin ruisleipää, täysjyväriisiä tms., ei enää nykyisin juuri koskaan). Syön siis vihanneksia, lihaa, kalaa, kanaa, makeuttamattomia maitotuotteita ja marjoja rajoituksetta. Juureksia pl. peruna ja hedelmiä kohtuudella.
Paino tippui ekat 4kk noin puolen kilon viikkovauhdilla, sitten tulin raskaaksi, karppasin raskausajankin, ja imetysajan, lisäten vähän täysjyväviljoja. Raskauskilot 16kg joista laitokselle jäi 7kg, lähtivät pois puolessa vuodessa ja nyt ollaan jo miinuksella siitä mitä ennen raskautta sain pudotettua. En " laihduta" enää, mutta kattelen mihin paino asettuu itsestään. Sentit tosiaan on pienemmät kuin painaessani 62kg naimisiin mennessäni.
olen siis sama kuin 18. En koe minulla olevan enää laihdutustarvetta.
äiti + 4 kersaa