Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ranskan sarjamurhaaja ei olekaan sarjamurhaaja (HS)

Vierailija
21.03.2012 |

Kun paljastui että tekijä moslimi, on viher-lehdistöllä kova hätä kaunistella asioita. Eli yhdessä yössä sarajamurhjaajasta tuli kouluampuja. Mielisairauttakin on veikattu jo syyksi tekoihin.

http://www.hs.fi/ulkomaat/Piiritys+jatkuu+Toulousessa+yksi+pid%C3%A4tet…

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tällä logiikalla? Sotilas?

murhaa murhaamisen itsensä vuoksi. Ideologinen tappaminen on toisenlainen juttu. Kaveri kokee olevansa sodassa ja että tappaminen on "välttämätöntä" ja keino saavuttaa jotain. Sama kuin sanoisi että suomalaiset sotilaat olivat talvisodassa sarjamurhaajia.

Mutta mä ymmärrän että kaikille ei ole annettu kauhalla ja ette vain pysty ymmärtämään sanojen nyansseja. Samalla voin kertoa että älykkäämpi kansanosa pystyy siihen ja on ihan ymmärrettävää ettei Hesari käytä sanaa sarjamurhaaja tässä vaiheessa enää.

Vierailija
22/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repikääs siitä.

t. ranskansuomalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repikääs siitä.

t. ranskansuomalainen

Se on vaan tuo meidän vajaaälyinen Pravda, joka vääristelee ja valehtelee. Rasisti, terroristi, sarjamurhaaja, reppana musulmaani, what ever, mutta hullu joka tapauksessa eikä missään tapauksessa vankikarkuri kouluampuja kuten Pravdan höperöt idioottitoimittajat sanovat. Onneksi en tilaa tuota lantalehteä enää.

Vierailija
24/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on pikkusen mopo karkaamassa käsistä ja vakava raittiin ilman tarve. Tiedät olevasi sekoamassa kun istut suurennuslasi kädessä vetämässä hirveitä johtopäätöksiä muutamasta sanasta. Niinkuin että Hesari lähettää juuri minulle tarkoitettuja viestejä :DDD.

Vierailija
25/25 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on pikkusen mopo karkaamassa käsistä ja vakava raittiin ilman tarve. Tiedät olevasi sekoamassa kun istut suurennuslasi kädessä vetämässä hirveitä johtopäätöksiä muutamasta sanasta. Niinkuin että Hesari lähettää juuri minulle tarkoitettuja viestejä :DDD.

Kenties muslimipatja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi