Käsi pystyyn se, jonka mielestä lapsena oli mukavampi olla päivähoidossa kuin kotona?
Huhuu?? Kai teitä nyt sitten on pilvin pimein, kun olette niin vakuuttuneita päivähoidon sivistävästä vaikutuksesta?
Kommentit (24)
Ja ei pahaa sanottavaa. Juostiin päivät pitkät kavereiden kanssa ulkona. Välillä toki sisäleikkejäkin. koskaan ei ollut tylsää. En todellakaan kaivannut tarhaan.
Se oli se meluisa paikka jossa oli "kerrostaloihmisten" lapset.
Omani ovat olleet kotihoidossa eskariin asti.
Ja menestyvät hyvin elämässään. Ovat lahjakkaita monella saralla, myös sosiaalisesti.
Esikoinen kirjoittaa IB:n ensi keväänä ja hällä jo paikka arvostettuun yliopistoon täydellä cholarshipillä. (sori, ei tule nyt suom.kielinen sana mieleen)
Itse olen menestynyt elämässäni loistavasti. Olen luonut uraa vaikka olen saanut olla kotona lasteni kanssa.
Oma yritys ja miehen tuki ja arvostus on tämän mahdollistanut.
Olen alle 40v. neljän onnellisen ja menestyvän lapsen äiti, ihanan miehen onnellinen vaimo, menestyvän yrityksen omistaja ja elämääni tyytyväinen nainen.
Et se siitä pk-teoriasta.
Hoidossa oli hyvä olla, mutta kyllä kotiin kaipasin iltapäivällä. Siksi en nytkään käy kaupassa, kampaajalla, kotona lepäämässä ym. ennen lasten hakemista hoidosta. Oma äitini kulki pidemmältä bussilla.
Mun muistikuvat alkaa vasta siitä kun oli 4 v. ja päikkäriin menin 3 v. Tykkäsin olla, mulla oli hyvä kaveri siellä, jonka kanssa leikittiin aina koiraa ja omistajaa. :D Mä muistan että oli hyvä tunnelma ja aina kivaa tekemistä. Muistan tosin senkin että oli ihanaa kun sairastui ja sai leikkiä rauhassa kotona. Yksi hoitaja on tosin jäänyt mieleen ikävästi. Mä en nukkunut päiväunia enää, niin tämä istui sängyn vierellä ja hoki "Silmät kiinni, silmät kiinni!" Mutta eikai enää hoidossa nukkumaan pakoteta, ei ainakaan mun lasten hoidossa.
Tää oli oikeesti ihan paras leikki. :) Toinen oli koira talutushihnassa ja toinen vei "koiraa" kävelylle. Äiti joskus valitti kun sukkahousun polviin tulee aina reikiä, niin mä kuulemma tuumasin vaan että "Mutta mähän oon KOIRA!" :D Yksinkertaiset leikit on parhaita.
Sinähän sen varmaan tiedät.