Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NIIIIN tyypillinen narsistinen manipuloija!

Vierailija
20.03.2012 |

Tollasen puheille ei oikeesti voi yhtään mitään kun elää sen kanssa parisuhteessa. Nytkin se on oikeastaan Marian syy että poju joutu pettämään. Pistää niin vihaksi!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehduksesta että siksi se sattui että sillon ihminen tajuaa pyytää apua tms..?

kuitenkin minusta on hurjaa ajatella että 8 vuotias peittelee kovaa kipua. miksi ? miltä hän sitä peittää?

Vierailija
22/35 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehduksesta että siksi se sattui että sillon ihminen tajuaa pyytää apua tms..?

kuitenkin minusta on hurjaa ajatella että 8 vuotias peittelee kovaa kipua. miksi ? miltä hän sitä peittää?

Ja sanoi, että hänen kipuaan ei tunne kukaan muu kuin hän itse. Voi että miten surullista! On taidettu tyttösenä tuhota tuon ihmisen omanarvontunto ihan täysin. Niin surullista että itkettää! Ja harvoin tuherran tuntemattomien takia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet pettävät raskaana olevaa tai pienen lapsen äitiä. Varmaan syynä on ainankin alitajuntaisesti se että mies tuntee jäävänsä kakkoseksi, ja on tarve tuntea olevansa taas mies. Missään tapauksessa tämä ei ole naisen vika, mutta jossain määrin ymmärrän mikå saa miehen toimimaan näin. Joku psykologi varmaan osaisi hyvin selittää tätä toiminta mallia. Vaikka minä pystyn ymmärtämään miksi mies teki niin , ei se silti saa asiaa tuntumaan yhtään tuskattomammalta.

Että hän ei tunne jäävänsä kakkoseksi kun muukalainen valtaa koko kehon? Ja kyllä, nainen voi näistä tunteista huolimatta rakastaa syntyvää lasta koko sydämestään ja olla pettämättä miestään.

äidillä on vahva tunneside lapseen jo raskausaikana , mies ei voi koskaan sitä täysin ymmärtää saati kokea

Vierailija
24/35 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kun monien muiden petturimiet, mukaan lukien omani

En ota kantaa Reinoon vaan exään, joka vaikutti samanlaiselta. Se, että pettämisen jälkeen puhutaan ympäri, rakastetaan taas, ylistetään maailman ihanimpana naisena on niitä asioita, jotka satuttavan eron jälkeen eniten. Sitten kun silmät aukeaa ja tajuaa mitä oikeasti tapahtui.

Vierailija
25/35 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidillä on vahva tunneside lapseen jo raskausaikana , mies ei voi koskaan sitä täysin ymmärtää saati kokea

Ei pidä paikkaansa läheskään kaikkien naisten kohdalla. Ei mulla ollut tunnesidettä sikiöön.

Vierailija
26/35 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa läheskään kaikkien naisten kohdalla. Ei mulla ollut tunnesidettä sikiöön.

Ei mullakaan, tunsin lähinnä kauhua. :D

Vierailija
27/35 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan, tunsin lähinnä kauhua. :D

Vauvasta kyllä tykkäsin heti.

Vierailija
28/35 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo äiti. Esikoista odottaessa ei ollut mitään tunnesidettä vaan ainoastaan sellainen olo että muukalainen on vallannut kehon ja kaikki se naiseus mihin oli tottunut, oli kadonnut valtavan raskausmassan alle. Kirjoitin nimenomaan siitä näkökulmasta että siitä huolimatta että nainen tuntee kadottavansa naiseutensa ja olevansa vankina omassa kropassaan, hän voi rakastaa sitä syntyvää lasta (siis sitten kun se on syntynyt). Mutta mitä mä tässä edes yritän selittää. Aina on niitä miehiä jotka kokevat saavansa oikeutuksen pettämiseen ja laittavat sen vaimon viaksi. Raskaus on yksi syy, vauvan koliikkiaika seuraava syy, naisen imetyksestä rumat riippurinnat raskausarvet sitä seuraava syy, kasautuneet kotityöt ja niistä valittava akka sitä seuraava syy jne. jne.

Monet miehet pettävät raskaana olevaa tai pienen lapsen äitiä. Varmaan syynä on ainankin alitajuntaisesti se että mies tuntee jäävänsä kakkoseksi, ja on tarve tuntea olevansa taas mies. Missään tapauksessa tämä ei ole naisen vika, mutta jossain määrin ymmärrän mikå saa miehen toimimaan näin. Joku psykologi varmaan osaisi hyvin selittää tätä toiminta mallia. Vaikka minä pystyn ymmärtämään miksi mies teki niin , ei se silti saa asiaa tuntumaan yhtään tuskattomammalta.

Että hän ei tunne jäävänsä kakkoseksi kun muukalainen valtaa koko kehon? Ja kyllä, nainen voi näistä tunteista huolimatta rakastaa syntyvää lasta koko sydämestään ja olla pettämättä miestään.

Vierailija
29/35 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopajoo, HEILLÄ on silloin niin vaikeeta kun vaimo on raskaana. Vaimo puolestaan odottaa lasta autuaana kuin Jumalan Äiti välittämättä rypälemäisistä suonikohjuista alapäässä ja peräpukamista peräpäässä ja arkana kivistävistä rinnoista, verikokeista, gynekologisista tutkimuksista, ummetuksesta, supistuksista, jatkuvasta kusihädästä, kroonisista hiivatulehduksista ja kylkiluita runnovista potkuista vatsassa.

Tuhma vaimo jos et anna miehen mennä vieraisiin kun raukkaparalla on niin surku olo.

Vierailija
30/35 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tunne sidettä? Suojelun halua? Menettämisen pelkoa? Iloa? Ei se tunneside tarkoita mitään suurta rakkautta. Niin ja kyllä ne koliikit ja väsymykset yms. Saa myös miehen pettämään , siinä on taas se sama syys: mies tuntee itsensä unohdetuksi. Ja edelleen tämä ei ole meidän naisten syy, moni mies vaan on sellainen. Joskus asioista tulee helpompia hyväksyä kun niitä koettaa ymmärtää. Jokainen sitten jatkaa elämäänsä siitä eteenpäin kuten parhaaksi näkee. On myös niitä miehiä jotka pettää monta kertaa vaikka saisikin kotona seksiä ja huomiota.

Vierailija
31/35 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tunne sidettä? Suojelun halua? Menettämisen pelkoa? Iloa? Ei se tunneside tarkoita mitään suurta rakkautta.

että tulee keskenmeno tai vauva kuolee kohtuun, mutta en mä sitä miksikään tunnesiteeksi sanoisi. Mun mielestä tunneside on semmoinen, mikä joillain kavereilla on ollut, että ovat keksineet sille sikiölle kaikkia työnimiä, jutelleet ja laulelleet sille jne.

Vierailija
32/35 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoi, että hänen kipuaan ei tunne kukaan muu kuin hän itse. Voi että miten surullista! On taidettu tyttösenä tuhota tuon ihmisen omanarvontunto ihan täysin. Niin surullista että itkettää! Ja harvoin tuherran tuntemattomien takia...

Niin itkin minäkin :(

Vierailija
33/35 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopajoo, HEILLÄ on silloin niin vaikeeta kun vaimo on raskaana. Vaimo puolestaan odottaa lasta autuaana kuin Jumalan Äiti välittämättä rypälemäisistä suonikohjuista alapäässä ja peräpukamista peräpäässä ja arkana kivistävistä rinnoista, verikokeista, gynekologisista tutkimuksista, ummetuksesta, supistuksista, jatkuvasta kusihädästä, kroonisista hiivatulehduksista ja kylkiluita runnovista potkuista vatsassa. Tuhma vaimo jos et anna miehen mennä vieraisiin kun raukkaparalla on niin surku olo.

Vierailija
34/35 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopajoo, HEILLÄ on silloin niin vaikeeta kun vaimo on raskaana. Vaimo puolestaan odottaa lasta autuaana kuin Jumalan Äiti välittämättä rypälemäisistä suonikohjuista alapäässä ja peräpukamista peräpäässä ja arkana kivistävistä rinnoista, verikokeista, gynekologisista tutkimuksista, ummetuksesta, supistuksista, jatkuvasta kusihädästä, kroonisista hiivatulehduksista ja kylkiluita runnovista potkuista vatsassa.

Tuhma vaimo jos et anna miehen mennä vieraisiin kun raukkaparalla on niin surku olo.

tuollainen on henkisesti pojan tasolle jääneiden juttuja. :)

Nordinin Reiska ei vakuuta henkiseltä kantiltaan saati fyysiseltä olemukseltaan ainakaan minua minkään maan miehekkyydestä - ja palautteista päätellen ei kovin montaa muutakaan tällä palstalla pyörivää naista.

Pieni ja (siitä syystä?) ärhäkkä kaveri, joka tehostaa luisevaa olemustaan suurilla huiveilla, "mageilla" aurinkolaseilla ja keskimääräistä vajavaisemmalla kielenkäytöllä (puhuu mm. syntymättömästä lapsestaan nimikkeellä v**un lapsi ja viljelee muutenkin jatkuvalla syötöllä samankaltaisia sanoja tehosteiksi arkipuheessaan), ei ole minun silmissäni mitään muuta kuin ihminen, jolla on jäänyt läpikäymättä jokin tärkeä henkinen vaihe kehityskaarensa alkupäässä.

Reiska vaikutti näkemäni ja kuulemani perusteella kypsymättömältä mamman lellipojalta, joka on saanut tahtonsa läpi huutaen kaikessa, mitä ikinä on saanut päähänsä haluta. Nyt vaimon pitäisi olla äidin jatke, jota (myös) saa kohdella kuin likarättiä, etenkin silloin kun omaa tahtoa ei saada läpi heti paikalla.

Itse entisenä kilttinä tyttönä (ja nykyisenä ronskina av-mammana) pystyisin kevyesti huitaisemaan pikkurillilläni moisen kärpäsen pois lähettyviltäni. Vielä reilu vuosikymmen sitten olisin vain koettanut rajattomasti ymmärtää ja muuttaa tuollaisessa ihmisessä jotain, joka oikeasti oli mädäntynyttä jo alun alkaen. Ja narsisteja minun elämässäni on aiemmin riittänyt, niin ystävyys –kuin seurustelusuhteissakin.

Kuulostaa ehkä raa'alta, mutta minusta vakka on valinnut kantensa tuossa parisuhteessa. Toinen on narsisti, toinen alistuja:

"Narsisti sivuuttaa kanssaihmistensä mielipiteet ja tarpeet. Alistumaan taipuvaiset ihmiset valjastetaan oman itsetunnon pönkittäjiksi, ei-alistuvat ihmiset synnyttävät narsistissa puolestaan häpeän tunnetta ja raivoa. " Lähde: http://www.suhdesoppa.fi/narsismi/tunnista-narsisti/

Lisää aiheesta: http://www.suhdesoppa.fi/?s=narsisti&x=9&y=11

Mutta niinhän se menee, ettei pilvenpiirtäjän kokoa ja korkeutta näe sen seinän vierestä, vaan välimatkan päästä: mitä suurempi välimatka, sen selkeämpi näkyvyys.

Uskallan väittää, että narsisti-alistuja -parisuhteessa, jossa alistettu osapuoli vain ymmärtää ymmärtämistään, on kyse samasta ilmiöstä: hän ei yksinkertaisesti näe kokonaiskuvaa, etenkään ulkopuolisen silmin.

Siksi me Iholla -sarjaa seuranneet voidaan keuhkota vaikka maailman tappiin saakka Nordinin pariskunnan suhdetta, sillä se ei muuta mitään heissä nyt, eikä välttämättä tule koskaan muuttamaankaan. Sitäpaitsi, tuo ohjelmahan on jo pari vuotta vanha. Kenties muutosta on tapahtunutkin, mistä sen tietää.

Me sivulliset voimme (ja saamme!) kuitenkin ottaa kantaa näkemäämme ja kuulemaamme, mutta en hetkeäkän usko, että me voisimme yhdessä tai yksilötasolla muuttaa noiden kahden suhdetta terveemmäksi kuin ehkä haluaisimme.

Minä ainakin haluaisin, että Maria edes yhden kerran näyttäisi Reinolle, että nyt tuli se viimeinen raja vastaan, jonka yli ei kannata enää mennä.

Toivoisin, että hän jonain päivänä tajuaisi sen, jonka minä tajusin muutama vuosi sitten: kun tunnet itsesi, tunnet rajasi ja kun tunnet rajasi, sinua ei voida käyttää hyväksi.

Tekisi mieli laminoida ja pistää raameihin tuo oivallus ja lähettää Marialle. Hän olisi mielestäni ansainnut sellaisen voimatekstin.

Jos minulla vielä olisi rahaa ja tarpeeksi innostusta, lähettäisin Reinolle jonka hän voisi naulata kiinni ulko-ovensa eteen. hänen omalla nimellään varustetun kynnysmaton, jonka hän voisi naulata kiinni ulko-ovensa eteen. Saisi kävellä sen yli päivittäin ja katsoa vierestä, kun muu perhe tekee samoin - ja nähdä nimensä konkreettisen likaantumisen. Tyydyn kuitenkin vain hykertelemään ajatuksella näin yksikseni koneen äärellä.

Vierailija
35/35 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynnysmaton. Lähettäisin Reinolle kynnysmaton! :D t. sama

johan minä sen kirjoitin ekaan (nro 35) viestiin, mutta vissiin vähän väärään kohtaan. Tän siitä saa, kun lähettää juttuja yöllä tänne. :)

t. 35 + 36.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme