Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn panemassa varattua miestä kun muija on iltatöissä:D

Vierailija
20.03.2012 |

vaimo lähtee töihin yhdeksältä ja on sopivasti nukuttanut vauvankin valmiiksi. Sitten onkin mulla ja miehellä pari tuntia aikaa tutkia toistemme anatomiaa, ennenkuin häivyn ja vaimo tulee takasin kotiin. Nyt kun vaimo jäi hoitovapaalle on helpottanut, äitiyslomalla ollessaan vielä kuukausi sitten oli vaikeampi keksiä tapaamispaikkoja kun vaimo ei käynyt töissä. Ja vaimoparka on vaan ihmetellyt miehelleen että kiva kun jaksaa töitten jälkeen olla vielä kaksin vauvan kanssa kun hän käy tekemässä muutamaa tuntia huolto-asemalla:DD

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titaa av:n naudat pelätä, että oma ukko kyseessä. Ai niin eihän niiden miehet petä " 100% luottamus".

No joo, mutta tsemppiä sulle.

Oletko sinä kuullut sanasta lukutaito? Missä vaiheessa olen sanonut että ollaan nussittu vauvan kanssa samassa huoneessa, tai että edes olisi herännyt meidän touhuihimme? Sanoin että on herännyt kesken kaiken, mutta tätähän ei ikinä oikeassa elämässä tapahdu että vauva pillahtaa toisessa huoneessa poruun kesken seksin:D

-ap

Vierailija
22/37 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä kuullut sanasta lukutaito? Missä vaiheessa olen sanonut että ollaan nussittu vauvan kanssa samassa huoneessa, tai että edes olisi herännyt meidän touhuihimme? Sanoin että on herännyt kesken kaiken, mutta tätähän ei ikinä oikeassa elämässä tapahdu että vauva pillahtaa toisessa huoneessa poruun kesken seksin:D

-ap

Nyt alat jo muuttamaan surkeaa stooriasi pedarileiman pelossa. Mitä pelleilyä osaltasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

spostia vain esille, niin pistän vaikka heti osoitetta tulemaan että voitte soittaa niille poliiseille. Mainitsetko vielä erikseen minkä kohdan tarinasta muutin?

En enää ihmettelekään miksi teidän miehet pettävät teitä, pettäisin minäkin jos muija olis noin uskomattoman pahvi.

Vierailija
24/37 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

spostia vain esille, niin pistän vaikka heti osoitetta tulemaan että voitte soittaa niille poliiseille. Mainitsetko vielä erikseen minkä kohdan tarinasta muutin? En enää ihmettelekään miksi teidän miehet pettävät teitä, pettäisin minäkin jos muija olis noin uskomattoman pahvi.

Mitä sä sitä pihtaat jos alapäätäskin jakelet.

Vierailija
25/37 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, otsikon perusteella mä ymmärsin tän niin, että jonkun aviomies käy panemassa toista -myöskin varattua- miestä silloin kun hänen muijansa on töissä.

Mut joo tää olikin tämmönen.

Kyllähän tällaista tapahtuu. Olen itsekin ollut suhteessa mieheen, jolla vaimo ja ihan pieni lapsi. Vaikka olin silloin nuori, typerä ja kypsymätön, en silti olisi kuvitellutkaan nauravani tilanteelle vaan ymmärsin, että tilanne on todella ruma ja väärin. Ja etenkin nyt itse avioliitossa ja pienen lapsen äitinä, miettii asiaa uudella tavalla ja ihmettelee, mikä tämän miehen siihen ajoi. Voi kumpa olisin ollut silloin aikuinen ja kysynyt mieheltä: miten voit tehdä tämän vamollesi?!

Mut joo ihmettelen siis aloittajan asennetta ja tunnetta mikä tuosta aloituksesta välittyy. Mitä sinulle on tapahtunut että saat tuollaisesta tilanteesta "iloa" ja "nautintoa". Aivan kuin se, ettet saa aitoa läsnäoloa, rakkautta ja sitoutumista olisi onnellinen asia -ja aivan kuin se että sivulliset kärsivät ja tulevat petetyiksi, olisi onnellinen asia.

Miksi?

Vierailija
26/37 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisille ilmoittaa, menikö pupu pöksyyn? Vai alkoiko ahdistaa ettei se olis oma mies keppiään jakamassa;)

Vierailija
27/37 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisille ilmoittaa, menikö pupu pöksyyn? Vai alkoiko ahdistaa ettei se olis oma mies keppiään jakamassa;)[/i

´

Kai mä nyt tiedän oman elämäntilanteen. Lapsiluvun ja työpaikan :)

Mulla ei ole mitään sivupersoonia jotka käy iltaisin töissä :D

Helvetin ääliö, mieti vähän!

Vierailija
28/37 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

spostia vain esille, niin pistän vaikka heti osoitetta tulemaan että voitte soittaa niille poliiseille. Mainitsetko vielä erikseen minkä kohdan tarinasta muutin?

En enää ihmettelekään miksi teidän miehet pettävät teitä, pettäisin minäkin jos muija olis noin uskomattoman pahvi.

Eihän muulla kuin yksinäisellä, mutta huomionkipeällä sinkulla olisi aikaa tällaista seksifantasiaa tänne rustailla. Mikä pelle.

Vierailija
29/37 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alko taas vähän kiristämään:D

Vierailija
30/37 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvää, että sua itseäsi on petetty ja haluat nyt päästä tän haaveunen myötä tasoihin pettämisen kanssa. Helpottaako tämä fantasialeikki sua??

Vierailija
31/37 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näissä tarinoissa mammoja harmittaa eniten juurikin se että ne ei oikeesti voi tehdä sille asialle yhtään mitään:D

Vierailija
32/37 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvää, että sua itseäsi on petetty ja haluat nyt päästä tän haaveunen myötä tasoihin pettämisen kanssa. Helpottaako tämä fantasialeikki sua??

Suomessa on tämä juttu, jonka nimi on äitiysloma. Sen vuoksi harvoin äippä käy töissä kun isi hoitaa vauvaa. Vai onko tämä tarinasi aisankannattaja työtön? Toinen ontuva kohta on se, että vauva arkea eläneet tietävät, ettei siinä paljon ole nautinnollisille sekisessioille aikaa. Oikeassa elämässä ne pettämiset hoidetaankin siksi esim. hotellissa tai sun tapauksessa assan vessassa.

Koita repiä noista jotain ideoita ja keksi parempi tarina ensi kerralla. :) Kirjoittajan kannattaa kirjoittaa ennen muuta itselleen tutusta maailmasta. Voisit siis kirjoittaa vaikka suklaan mussuttamisesta koneella, finnien puristelusta tms. sulle läheisestä aiheesta.

Vierailija
33/37 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ole ap, sun kaikki tai ainakin melkein kaikki tekstit loppuu tähän :D

Vierailija
34/37 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu yksilövapauteen!

Vierailija
35/37 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain äiti. Mieheenkän en oikeasti tunne edes vetoa, enkä haluaisi parisuhteeseen hänen kanssaan. Vauvan takia olenkin ajatellut lopettaa ennenkuin se täyttää vuoden, nyt se ei vielä kuitenkaan ymmärrä mistään mitään vaikka pari kertaa onkin herännyt kesken kaiken. Sain kostoni, lasta en halua satuttaa vaikka äitiänsä vihaankin.

Jos niin kurjasti kävisi että muija lähtisi kävelemään ja jättäisi lapsen miehelle, niin ehkä voisin toimia äitipuolena, herttainen vauva kuitenkin on ja koen että se olisi jotenkin myös velvollisuuteni silloin.

-ap

et halua parisuhdetta, mutta äitipuolena olo ois ok. hohhoijaa.

Vierailija
36/37 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa olen sanonut että ollaan nussittu vauvan kanssa samassa huoneessa

Vierailija
37/37 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se suudelma (ja voidaan puhua jo nuoleskelusta) on täysin tarkoituksella ja tahallisesti hyvän kaverin miesystävän kanssa, miehen jonka kanss minun piti mm mennä naimisiin niin kyllä, mielestäni myös minulla on oikeus viedä unelmat toiselta.

-ap

jos on vanhempi niin henkinen kehitys on jäänyt joka tapauksessa sinne 16v tienoille- ja itse asiassa moni 16v on kyllä huomattavasti fiksumpi, että sanoisin sinne heikkolahjaisen 16v tasolle. Kukaan täysjärkinen, aikuinen ei tee näin, vaan osaa käsitellä tunteitaan edes hiukan. Se että katsoo oikeudekseen vahingoittaa ja kostaa näin suunnitellusti kertoo aika suuresta (ja vaarallisesta) tunne-elämän häiriölstä. Missä myötätunnon kyky? Ehkä ei ole...? PIlaan ap oman elämäsi, lopeta kostaminen ja mene hoitoon. Sillä henkistä apua tarvitset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän