Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis onks tässä joku valmistusvirhe vai mitä ??(silmämeikkikynä)

Vierailija
20.03.2012 |

Eli ostin tossa vähän aikaa sitten Lumene Natural Coden Eye Dramatizer silmämeikkikynän, mustan. No vielä en ole ONNEKSI sitä ulkoilmoille mennessä käyttänyt, mutta näin kotona muutamia kertoja testailleena oon vähä ihmetellyt että kun tekee esim rajaukset yläluomiin, niin jo 5min päästä tuote on siis ihan LEVINNYT pitkin luomea ja sotkeutunut ja rajauksen yläpuolelle ilmestyy toinen 'rajaus' koska se rajaus koskettaa luomea siinä ylempänä kun silmät ovat auki.

Joo Natural Code ei ole mikään kovin kallis ja siksi varmasti laatukaan ei ole sieltä parhaimmasta päästä, mutta ajattelin nyt kuitenkin kokeilla ja todella pettynyt olen! Eli voikos kyseessä olla jokin valmistusvirhe vai mikä ihme tässä on vikana, eihän tota voi todellakaan käyttää missään, kun näyttää heti siltä kuin olis turpaansa saanu ennenkuin oven ehtii edes avata.

Vai täytyykö alkaa tosiaan käyttämään jotain silmämeikinpohjustus ja alustus ja päällys voiteita yms, mitä en siis yleensä käytä, vaan tein tollakin rajaukset nyt meikkivoiteen päälle ja kyllä on ennen muilla kynillä toiminut tämä systeemi.

Tää on ihan järkky kun kattoo itteään peilistä kun on ihan levinnyt ympäri naamaa toi väri.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei toi puuteri kauheasti ihmeitä tee. Vähän kyllä auttaa, mutta en siltikään uskaltaisi ulos lähteä.

Ja musta tuntuu että ton ainut ongelma ei ole että se ei pysy, vaan myös se että tuntuu että sitä tulee vähän enemmänkin sitä väriä luomelle ja sitten kun rajaus on valmis niin sitä on joku kilo siinä. Se ei esim kerralla tee selvää mustaa jälkeä, vaan on pakko vetää uudelleen päälle, ettei oo joku harmahtava, enkä halua painaa liikaakaan, koska muuten tulee kauhean leveä rajaus.

Nestemäinen rajaus olis varmaan parempi kyllä ja saa siistimpää ja terävämpää jälkeäkin.

Vierailija
2/12 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ikääkin on 16. :D

No joo, jospa sitten kokeilisin tota puuteria ensin, ja katsotaan mitä käy. Jos ei toimi, niin kyllä lähtee kynä tutkittavaksi ja reklamaatio perään, niin katotaan jos sieltä jotain sais, haha!:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä rajauskynää meikkivoiteen päälle? Ts. levitätkö meikkivoidetta myös luomelle? Ei ihme jos leviää..

Itse pelkästään puuteroin yläluomet ennen rajausta ja hyvin on pysynyt.

Vierailija
4/12 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä rajauskynää meikkivoiteen päälle? Ts. levitätkö meikkivoidetta myös luomelle? Ei ihme jos leviää..

mä kyllä laitan meikkivoidetta koko pärstään, myös yläluomille, ja rajaus siihen päälle.

Nykyisin kyllä käytän yläluomen rajauksen alla semmoista pohjustusvoidetta, ja sen kanssa ei kyllä rajaus levähdä mihinkään! Mut vähän oudolta kuulostaa etä heti samoin tein olis väri levähtänyt, mulla saattaa levähtää kyllä pidemmällä aikavälillä, jos en ole sitä pohjustusta laittanut.

ei ap.

Vierailija
5/12 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkivoiteen koko luomelle. Puuteria yritän välttää, koska se saa naaman näyttämään vähän 'tunkkaiselta/pölyiseltä' ja kun oma iho on kuitenkin niin hyvässä kunnossa niin ei ole kauheasti tarvettakaan.

Mutta joo itekkin tässä ihmettelen, koska se todella ihan heti leviää ja sotkee tosiaan koko silmän. Että ei tähän pitäis paljon vaikuttaa se miten oon silmät pohjustanu, koska ihan heti leviää ja en tiedä kuinka paljon edes sitä meikkivoidetta oikeastaan on jäljellä kun aamulla oon sen laittanut ja sitten aina näin iltamyöhään testaillu, että kai siinä päivän aikana sitä on jo jonkun verran ehtinyt 'haihtua'.

Mut kyl vähän vaikuttaa et jotain vikaa tossa on, koska katoin jotain muiden käyttäjien arvosteluja, oli annettu tähtiä ja oli yllättävän hyvät pisteet saanu, kyllä varmaan olis vaikuttanu jos muilla samanlaisia ongelmia olis ilmenny..

Vierailija
6/12 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon ollu tosi tyytyväinen. Mä levitän myös meikkivoidetta luomille ja vähän puuteria päälle. Pysyy tosi hyvin koko päivän. Jos laittaisin rajan ilman meikkivoidetta ja puuteria niin aika pian mullakin olisi toinen "rajaus" :)

En usko että sun kohdalle olisi sattunut valmistusvirhe. Minkä merkkisiä tuotteita olet aikaisemmin käyttänyt, joilla olet saanut rajauksen pysymään?

Vierailija
7/12 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on ehkä 'ainoa' suomalainen keskustelupalsta minkä tiedän, missä on suht vilkas meno haha.:D Sitten on näitä muita, missä jokaiselle kysymyksellekin on tyyliin oma kategoria, niin että ei ikinä sais vastausta.

Ja ei todellakaan oo lapsia mulla.:D Toivottavasti ei vielä ainakaan pariin vuosikymmeneen jos ikinä..

Vierailija
8/12 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt ihan vaan Lumenea (ei Natural Code) ja Maybellinea. Siis rajauksissa.

Mutta en siis normaalisti arkena kauheasti käytä erilaisia meikkejä, että vaan ripsiväriä, meikkipohja, poskipuna ja kulmia laitan vähän. Mutta sitten kun on jotain erityisempää menoa tai muuten haluaa laittautua kunnolla, niin joskus jonkinlaisia rajauksia teen, en kuitenkaan kovin usein ja vahvoja, koska vieroksun hiekan itseäni sellaisena, ei tunnu ja näytä niin omalta. :D

No anyway, jos mä vielä tässä kokeilen parina iltana tota tuotetta muutaman kerran ja eritavoilla, kokeilen jos pysyis puuterilla tms ja jos ei niin kyllä mä sitten alan epäillä jotain, koska kovin helposti oikeasti leviää toi. Nytkin mulla on keskellä luomea sellainen vako, koska ne kaikki värit on mennyt tonne luomen yläosaan. Ärsyttävää. :D

Vierailija
9/12 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki pitää kiinnittää puuterilla, oikealla puuterilla ei edes huomaa että sulla on puuteria yms muut aylimääristä naamassa.Kun laitat meikkivoidetta,puuteroi sen jälkeen luomet kevyesti taputtelemalla, kun luomi on silkkinen niin pohjustus on valmis ja meikki pysyy koko päivän.

ps. jos sulla ei ole aikasemmin kyseistä ongelmaa ollut niin ehkä sun luomet on vaan alkanut iän mukana roikkumaan...

Vierailija
10/12 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti pyytävät sua lähettämään kynän heille tutkimuksiin, mutta se on ilmaista ja saat hyvityksiä.

Itse reklamoin jokin aika sitten shamppoosta ja hoitoaineesta, koska hiukseni tulivat järkyttävän sähköisiksi,enkä pystynyt niitä käyttämään.

Lähetin sitten tuotteet sinne tutkimuksiin ja nopeasti tuli vastaus(ei tuotteissa mitään valmistusvikaa ollut), mutta sain hyvitykseksi monta pulloa shamppoota ja hoitoainetta, toki eri merkkiä :)

Vierailija
11/12 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ikääkin on 16. :D

No joo, jospa sitten kokeilisin tota puuteria ensin, ja katsotaan mitä käy. Jos ei toimi, niin kyllä lähtee kynä tutkittavaksi ja reklamaatio perään, niin katotaan jos sieltä jotain sais, haha!:D

Vierailija
12/12 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina pohjameikin koko kasvoille ja siis meikkivoiteen päälle nestemäisen rajauksen, ei leviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän