Onko normaalia, että 30-kymppinen nainen haluaa reppumatkalle?
Eräs kaverini kertoi suunnittelevansa siskonsa kanssa reppumatkaa Etelä-Amerikkaan. No, eihän siinä mutta tämä kaverini on yli 30 vee ja avoliitossa. Tuntuu vähän hassulta, että miksi haluaa viettää lomansa SISKONSA kanssa? Miten se mies? Eikö muutenkin tässä iässä ne lomat ala olla perhematkoja, eikä tuollaisia teinien reppureissuja? Onkohan niillä rahapula vai mistähän on kyse....
Kommentit (45)
Ehkä hänen miehensä ei tykkää reppumatkailusta tai ei esim. lomasta töistä onnistu.
Olet aika ilkeä!
Ehkä hänen miehensä ei tykkää reppumatkailusta tai ei esim. lomasta töistä onnistu.
Olet aika ilkeä!
Menee isänsä ja veljensä kanssa katsomaan jotain potkupallokisoja silloin. Mua lähinnä säälittää. Meillä (ollaan samanikäsiiä) on ihan itsestään selvää, että lomaillaan KOKO perheellä ja sellaisissa aikuisten kohteissa tai lapsiperhekohteissa (esim Rooma, Kanaria). PArikymppisenä tehdään tuollaisia matkoja, ja sitten keski-ikäiset voi taas tehdä esim safarilomia jne.
ja teen jatkuvasti reppumatkoja ympäri maailmaa. Matkoillani törmään jatkuvasti aikuisiin, jotka ovat samalla asialla. Eräskin aasialainen 5-kymppinen mies oli kierrellyt kuukausia pitkin maailmaa. Vaimo ja lapset olivat kotona. Jaoimme hostellihuoneenkin eräässä maassa ja hän käyttäytyi täysin herrasmiesmäisesti eikä lähennellyt.
Varsinkaan reppureissuja!! Itse olen kiertänyt aasiaa kahteen kertaan, yht.5kk. Reissuista jäi loistavat muistot! Etelä-Amerikkaan haluaisin minäkin vielä :)!
kaverisi on ylipainoinen, eikun epänormaali!!! Pitäisi pyrkiä viitearvojen sisälle, eikä humputella ihan miten sattuu. Pitää pyrkiä keskivertoelämään.
Meillä (ollaan samanikäsiiä) on ihan itsestään selvää, että lomaillaan KOKO perheellä ja sellaisissa aikuisten kohteissa tai lapsiperhekohteissa (esim Rooma, Kanaria).
Aikuisten kohteissa? Aikuisten? Päivän parhaat naurut! :D
Jos on aikaa, rahaa ja viitseliäisyyttä lähteä omatoimisesti katsomaan muutakin kuin eurooppalaisia turistirysiä, niin se on säälittävää? Älä nyt viitsi, mä halkeen naurusta!
:D :D :D
Olen matkustanut yli 20 maassa reppureissaten, ja ensi kesänä lähden taas rinkka selässä matkaan, tällä kertaa suuntan ainakin Romaniaan, Albaniaan, Makedoniaan ja Montenegroon. Ja kyllä, olen 30-vuotias nainen, ja lähden reissuun ystäväni kanssa. Miesystävä ei lähde mukaan, sillä hän ei ensinnäkään halua lähteä noihin maihin, mutta ei myöskään pidä hostelleista. Hän haluaa lomalla tyyliin viikoksi Roomaan ja asua jossain hotellissa, ja sitten pitäisi nyhjätä hänen kanssaan. Minä haluan seikkailua!
No jos mies kerran menee VELJENSÄ kanssa jonnekin, niin pakkohan miehessäkin sitten on olla jotain vikaa? Kun eivät kerran kaksin mene avokkinsa kanssa?
Tee ilmoitus viranomaisille!
Ei yli 30-kymppiset voi enää matkustella miten vaan!
Pitää olla opiskelut suoritettuina, asuntolaina ja 2 lasta!
Lomat Kanarialla PERHEkohteessa!!!
Minä olen 44v ja tällä hetkellä himoitsen päästä reppureissulle kolmen teini-ikäisen poikani kanssa (mies sais jäädä kotiin pienempien kanssa). Harmi vaan että ainakaan tänä kesänä ei rahanpuutteen takia onnistu. Toivottavasti kuitenkin joskus tulevaisuudessa. Mieluummin aika pian ettei ne pojat ehdi hankkia niitä parisuhteita ja sun kaltaisiasi miniöitä, joitten mielestä reppureissu mamman kanssa olisi kamala idea ;)
Jos haluaa nähdä Etelä-Amerikkaa laajemmin niin silloin reppumatka on ainoa oikea tapa nähdä se.
Itse tein toistaiseksi viimeisen reppumatkan 34 vuotiaana ja mies oli yli 40 silloin. Heti kun lapset on vähän vanhempia niin lähdetään kaikki reppujen kanssa liikenteeseen.
Ja reppujen kanssa kiertelee maailman kaikenikäiset ihmiset, jopa taapero voi olla rinkassa mukana.
ei jaksa kantaa reppuaan. =/ Eikä ne muutenkaan kauheesti enää matkustele.
nettituttavuudet odottamassa Santiagossa. :/
Ja minä kelvoton ostin lapsillekin rinkat. Mutta olin silloin vielä opiskelija (opinnot roikkuivat vakituisen työn takia), että ehkä tuo annetaan anteeksi. Ja miestä ei ollut kuvioissa, kun reissattiin reput selässä...
Tosin ajattelin nytkin ottaa lapset ja lähteä aikuisten kohteeseen ilman miestä. Hän kun ei ole reissaamisesta niin innoissaan.
Yksi tuttavamies lähti myös Etelä-Amerikkaan ja eikös hän sitten ihastunut maanosaan. Hänen vaimonsa oli pakko mennä perässä ja nyt he aikovat sitten asua siellä pidempään.
Onko normaalia?
Ei tarvitse törmätä.
Ja päivää porvooseen.
Olet aika ilkeä!
Menee isänsä ja veljensä kanssa katsomaan jotain potkupallokisoja silloin. Mua lähinnä säälittää. Meillä (ollaan samanikäsiiä) on ihan itsestään selvää, että lomaillaan KOKO perheellä ja sellaisissa aikuisten kohteissa tai lapsiperhekohteissa (esim Rooma, Kanaria). PArikymppisenä tehdään tuollaisia matkoja, ja sitten keski-ikäiset voi taas tehdä esim safarilomia jne.
saanut 30 v ja vielä vähemmän nyt! Enkä kyllä ole keski-ikäinen vaikka ensi talvena mennäänkin safarilomalle ja tässä välissä on kierretty maita ja mantuja.
Olet edelleen ilkeä!
Tuossa iässä pitäisi istua kiikkustuolissa ja odotella kuolemaa.
kun täällä usein puhutaan mummoäideistä ja tarkoitetaan yli 35-vuotiaita? Mummomummomummomummoja?
Ja on se normaalia.