Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos saisit tietää miehesi pettäneen sinua vuosi sitten?

Vierailija
09.06.2023 |

Miten reagoisit nyt, jos saisit tietää miehesi pettäneen sua noin vuosi sitten? Ja silloin useita kertoja. Miehen mielestä se on nyt ollutta ja mennyttä, mutta mä en pääse tästä nyt yli. Tai sain tietää asiasta jo tuoreeltaan, mutta nyt selvisi, että kertoja onkin ollut useita.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se järvi soutamalla kulu. Eikä airo. Nevermind.

Vierailija
2/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet pettää. Siihen pitää vain tottua että olet suhteessa 10 naisen alapään bakteeriflooran kanssa tai sitten elää ilman miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toi olis eron paikka. Olis tosin ollut jo yhdestä kerrasta. Anteeksi voisin antaa, mutta unohtaminen on niin vaikeaa ja itsetunto ei kestäisi. Ei olisi enää kenelläkään kivaa.

Vierailija
4/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat eron miehestä ja sanot että teidän suhde on nyt ollutta ja mennyttä, jo vuosi sitten hänen päätöksellään.

Vierailija
5/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin sen tietenkin. Tuossa on mennyt vuosi jo hukkaan kelvottoman ja itsekkään sontiaisen kanssa.

Vierailija
6/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, toi bakteerifloora toki kans, mutta erityisesti v***ttaa valehtelu. Mikä siis jatkui, vaikka kaikki piti olla kerrottuna. -ap-

Vierailija
7/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkisin perseelle. Jos ei minua arvosta, eikä kunnioita, niin silloin ei tartte mun kanssa asuakaan.

Vierailija
8/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet pettää. Siihen pitää vain tottua että olet suhteessa 10 naisen alapään bakteeriflooran kanssa tai sitten elää ilman miestä.

No höpö höpö.

Vierailija
9/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi tilanteesta. En varmaan useita pettämisiä antaisi anteeksi, mutta jos kyseessä olisi yksi yksittäinen kännipano, niin en pitäisi sitä maailmanloppuna. Outoa se tosin olisi, koska puolisoni ei koskaan juo itseään känniin.

Mutta jos useita kertoja niin enköhän minä ilmoittaisi, että tämä suhde oli tässä.

Vierailija
10/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miettisin että haluanko jatkaa todistettavasti epärehellisen miehen kanssa. Että jos on paljon hyvää yhteistä ja edellytykset jatkaa, niin millaisiin toimiin pitäisi ryhtyä, että epärehellisyydestä kärsii itse mahdollisimman vähän.

Avioehto kehiin mahdollisimman pian.

Vierailija
11/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka rintaan, ja kohti uusia pettymyksiä. Älä nyt ainakaan kynnysmatoksi tai pulkan naruksi alennu. Tsemppiä 👍🏻

Vierailija
12/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin sen tietenkin. Tuossa on mennyt vuosi jo hukkaan kelvottoman ja itsekkään sontiaisen kanssa.

Miten se on mennyt hukkaan? Jos ap on ollut onnellinen ja nauttinut elämästään, niin mikä siinä on mennyt hukkaan?

Vierailija
13/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhalla.

No ei, erolla reagoisin. Kerran saa pitää minua pilkkanaan mutta hölmöksi en rupea.

Vierailija
14/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, toi bakteerifloora toki kans, mutta erityisesti v***ttaa valehtelu. Mikä siis jatkui, vaikka kaikki piti olla kerrottuna. -ap-

Hän vaaransi terveytesi ja valehteli silloin joka ikinen päivä sinulle ja valehtelee yhä. Hän pitää sinua paitsi tyhmänä niin myös niin säälittävänä että et saisi ketään muuta, joten suostut roikkumaan hänen nöyryytettävänään teki hän mitä tahansa. Näin hän on asiat mielessään selittänyt.

Vierailija
15/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään, kuten eivät muutkaan täällä kommentoivat, sillä me tarvitsemme miehen rahoja ja elätystä.

Vierailija
16/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, miettisin että haluanko jatkaa todistettavasti epärehellisen miehen kanssa. Että jos on paljon hyvää yhteistä ja edellytykset jatkaa, niin millaisiin toimiin pitäisi ryhtyä, että epärehellisyydestä kärsii itse mahdollisimman vähän.

Avioehto kehiin mahdollisimman pian.

Niin, mistä sitä tietää missä muissa asioissa hän on epärehellinen. Onko ottanut hirveän läjän pikavippejä, esimerkiksi.

Vierailija
17/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä kerrasta loukkaantuisin ja mies sais olla mielinkielin pitkään. Useammasta kerrasta saisi tulla pakkaamaan kamansa sillä aikaa kun en ole kotona ja jättää avaimet pöydälle. Jostain "se on ollutta ja mennyttä" lässytyksestä sylkisin päin naamaa.

Vierailija
18/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on mennyt hukkaan? Jos ap on ollut onnellinen ja nauttinut elämästään, niin mikä siinä on mennyt hukkaan?

Elämä menee hukkaan valehtelijan kanssa ja tämän pilkattavana.

Vierailija
19/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tekisi mitään, kuten eivät muutkaan täällä kommentoivat, sillä me tarvitsemme miehen rahoja ja elätystä.

Oma parisuhteeni perustuu nimenomaan siihen, että olemme yhdessä vain, koska haluamme olla yhdessä. Ei yhteisiä lapsia, ei yhteistä lainaa, ei yhteistä omaisuutta. Yhteiset kulut maksetaan puoliksi. En edes tiedä puolisoni tuloja ja omaisuutta.

nro 10

Vierailija
20/48 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi bye bye. Vaikka mies sanoo että se on ollutta ja mennyttä, et ikinä voi olla varma milloin sillä on uusi pano tähtäimessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi