Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työasiaa..

Vierailija
20.03.2012 |

Miten toimia tässä tilanteessa: työskentelen melko itsenäisessä tehtävässä, rutiininomaisia konttoritöitä. Tapani tehdä töitä on tehokas ja suurpiirteisempi kuin useammalla kollegalla. Saan työt tehtyä hyvin kaikesta huolimatta työpäivän puitteissa toisin kuin pedantit työkaverini, jotka tutkivat liiankin tarkkaan asioita. Kyseessä kun ei ole mikään kirjanpitotyö, jossa numeron virhe voisi olla katastrofi. Tuurateessan minua joskun nämä työkaverit huomauttelevat töistäni: oletko tarkistanut nämä, oletko nämä tehnyt jne. Tämä ärsyttää minua, sillä en ole saanut mistään palautetta eetä tapani tehdä työtä olisi huonompi kuin muidenkaan. Mitä sanoa näille ihmisille? Että keskittykää omiin hommiinne ja jos tuuraatte minua niin älkää korjailko yms. kun kyseessä ei todellaakaan ole virhe työssä. Kukaan kollega ei "siis" kärsi tavastani hoitaa asiota. He ilmeisesti osin haluavat pönkittää omaa kiirettään jne puuttumalla asioihini.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä ärsyttää nopeutesi, eli pönkittävät omaa hyvyyttään arvostelemalla. Minä vaan kuuntelisin ja hymisisin ja antaisin olla.

Vierailija
2/7 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä ärsyttää nopeutesi, eli pönkittävät omaa hyvyyttään arvostelemalla. Minä vaan kuuntelisin ja hymisisin ja antaisin olla.

Eihän heille minun tapani tehdä työtä kuulu. Voivat toki tuurateessaan harjoittaa samaa (hitusen turhaakin) tarkkuuttaa, mutta ei tarvitsisi kommentoida. Uskon, että palaute työstäni tulee jostain muualta kuin heiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis jotain pitää tarkistaa. Ja täytyyhän heidän tietää oletko jonkun jutun jo tehnyt vai tekevätkin he sen.

Ehkä nyt loukkaannut turhasta?

Vierailija
4/7 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin pikkuvirheitä on ollut. Ottaisin palautteen rakentavasti, ettei muiden tarvitse korjailla virheitäsi.

Vierailija
5/7 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin pikkuvirheitä on ollut. Ottaisin palautteen rakentavasti, ettei muiden tarvitse korjailla virheitäsi.

Sen ymmärtäisinkin. Kyse on tavasta tehdä töitä, joka heillä (monelle) on hyvin tarkka. Mitään loogista syytä ei ylettömään syynäämiseen ole. Työ tulee kuntoon vähemmälläkin aivan hyvin. Ja toisekseen vaikka tekisin työni huonosti niin virheet eivät kosketa heitlä. Negatiivinen palaute tulisi (en ole saanut=) tulisi melko pian suoraan minulle.

Vierailija
6/7 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aiemmin samanlaisessa tiimissä: muut tuhersivat pilkunpaikkojen kanssa, itse sain jotain aikaiseksikin. Onneksi pääsin eroon moisesta ja sain itsenäisempiä tehtäviä tilalle.

Vierailija
7/7 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoille ihmisille on hirveän vaikeaa olla korjaamatta muiden töitä muka paremmiksi. Itsekin joudun puremaan hammasta, etten ala korjailla muiden tekstejä ja juttuja. En tosin korjaa - muita kuin selviä virheitä - koska toisten hommista nillitys on ällöä.