Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehen käytöksestä?

Vierailija
20.03.2012 |

Mies ilmoitti että hänellä on ylitöitä. Sanoin että toivottavasti saat niistä korvauksen (itse kun en aina saa). Mies suuttui, että tottakai hän huolehtii sellaisesta ja alkoi syyttää, että minä aina valitan töistäni. Niin usein valitan, viimeksi eilen, mutta siihen oli todellinen syy, jonka luulin miehenkin ymmärtävän. Minun kuulemma pitäisi vaihtaa alaa ja lopettaa koulutuksissa käyminen yms. kun kerran tämä työ stressaa. Olin ymmälläni, mistä mies suuttui. Hän käski minun joskus tulkita sanomisensa oikein. Jotenkin on alkanut tuntua, ettei mies arvosta eikä kunnioita minua, ajatuksiani ja tunteitani. Hänellä on kuulemma ymmärrettävä syy huutaa, haukkua ja kiroilla. Minä kun kuulemma ärsytän tahallani.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitusta samasta asiasta! Vaihda duunia, jos et nykyistäsi kestä. Sinun tehtäväsi ei ole valvoa miehesi ylityökorvauksia. Kiesus! Paloi mullakin hihat suhun ihan ton avauksen perusteella.

Eli ymmärrän miestäsi täysin!

Vierailija
2/2 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen valituksia ihan hirveästi. Viime aikoina hän ei ole valittanut. Minä olen ihan oikeassa työssä. Mutta välillä työssä kuin työssä voi olla hankalampia aikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi