Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laihduttajalle välipalaehdotuksia

Vierailija
20.03.2012 |

olen nyt tiputtanut painoa vähän yli kaksi kuukautta ja muuten on mennyt hyvin, mutta huomaan, että iltapäivisin tulee todella voimakas nälkä tai vaihtoehtoisesti mielihalu syödä jotain. aikaisemmin taisin tässä vaiheessa päivää syödä pullan tai pari keksiä tai suklaapatukan, mutta nyt pitäisi keksiä jotain muuta.

olen ottanut töihin mukaan hedelmiä ja joskus jugurtin, mutta nyt ne alkavat jo tökkiä, niin, että vaihtelua olisi kiva saada. olisiko ehdotuksia pikaisesti nautittavista välipaloista, joilla jaksaisi siihen, että kuuden aikaan pääsee syömään päivällisen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy kylmähyllystä, sisältää rahkaa sekaisin raejuustoa ja esim veriappelsiinia.

Vierailija
2/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet jugurttiakin ottanut mukaan. Kokeile vaihtelun vuoksi ihan vain lasillista maitoa tai piimää. Itse ainakin jaksan sen voimin muutaman tunnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödessäsi koeta niellä mahdollisimman paljon ilmaa. Älä koskaan istu ihan aloillasi, tutkitusti hoikat ihmiset eivät istu ihan rentoina vaan ovat koko ajan pienessä liikkeessä, esim naputelevat pöytää tai heiluttelevat jalkojaan. Juo paljon vettä niin vatsasi tuntuu täydeltä ja nälkä poistuu.

Nämä ovat sitten asiantuntijaohjeita.

Vierailija
4/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vaikka rahka? Joko itse tehty (pakasterasiassa) tai kaupan valmis.

Vierailija
5/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan tapaan kuin hedelmät. Esimerkiksi tomaatti, kurkku, porkkana...

Vierailija
6/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kotona ollessa olen itse tyhjentänyt pakastinta viime kesän marjoista. Vedän siis blenderillä tasaiseksi mustikoita, mansikoita, viinimarjoja, karpaloita, puolukoita... Joskus vain yhtä marjaa, yleensä paria sekaisin. Lisäksi vettä/rahkaa/jukurttia, mita milloinkin sattuu löytymään. Yleensä vettä, että rakenne on juotava. Voisi toimia myös niin, että teet aamulla valmiiksi ja säilytät työpaikalla jääkaapissa.

P.S. maistuu lapsille ja miehellekin esim. iltapalana. Heille voi lisätä vähän sokeria tai muuta makeutusta.

Vierailija
7/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka asiantuntija on noin käskenyt tehdä :D

Vierailija
8/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisin ottaa tästä ihan oppia.

Olipa kiva, kun ap. teki tän kysymyksen, olen nimittäin itse huomannut vähän lipsuvani vanhoihin huonoihin tapoihin, kun omat normivälipalat ovat alkaneet maistua puulta. Miten sitä jämähtääkin aina niihin yksiin ja samoihin?

Vierailija
9/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisin ottaa tästä ihan oppia.

Olipa kiva, kun ap. teki tän kysymyksen, olen nimittäin itse huomannut vähän lipsuvani vanhoihin huonoihin tapoihin, kun omat normivälipalat ovat alkaneet maistua puulta. Miten sitä jämähtääkin aina niihin yksiin ja samoihin?

Vierailija
10/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos. pitää ottaa ja tehdä vaikka koulun ruokalistan tapainen välipalalista, jota alkaa kierrättää. jospa ne hedelmätkin sitten alkavat maistua taas.

ja tuosta samoihin ruokiin jumahtamisesta. ei ole yksi eikä kaksi laihdutusta, jotka mulla on kaatuneet siihen, että olen alkanut miettiä, että "kyllä sitä silloin ennen sai syödä niin paljon monipuolisemmin" tai että "kyllä se oli silloin aikaisemmin niin paljon helpompaa. ja sitten hain aina sen iänikuisen (tosi monipuolisen =D ) pitsan kotimatkalla.

nyt päätin, etten enää sorru tuohon samaan virheeseen. onneksi täältä sai apua. yllättävää kyllä tuli myös sellainen olo, että kyllä tällä nyt jaksaa taas päivälliseen asti. kiitti kaikille!

Vierailija
11/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on töissä välipalaksi hedelmiä, vihanneksia, manteleita, rahkaa, piimää. Nyt ostin maanantaina litran mustikkasoppaa jota nappaan lasillisen kahvin sijaan päiväkahvilla, joskus ostan pienen paketin hapankorppuja ja jotain levitettä jota voi tekasta välipalaksi töissä tarpeen mukaan...

Yleensä ostan välipalat aina viikoksi kerrallaan, niin ei tarvi jokapäivä miettiä ja jos sitten unohtuukin, niin sortuuhan sitä siihen pullaan/keksiin kun niitä lähes jokapäivä on töissä tarjolla.

Vierailija
12/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku proteiinijuoma tai vaihtoehtoisesti laihdutusvälipala, esim. laihdutus-patukka tms? Onhan niitä kaikenlaisia tarjolla.

Vierailija
13/13 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riisikakku, jonka päällä kevytsulatejuustoa (Polar 9), ohuenohut saunapalvikinkkuviipale, tomaattia (ja valkosipulirouhetta). Ei kuulosta niin hyvältä kuin maistuu, suosittelen kokeilemaan! Rouskuu mukavasti, ja makuakin löytyy. Seuraksi reilusti vettä, tai light-limua, jos sellaista satut juomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi