Tunnetko paljon sellaisia pariskuntia, joita
ulkopuoliset katsoo että "mitä tuo komea/kaunis/fiksu tms tekee tuon ruman juntin kanssa?
Siis ilman sarvia ja hampaita, katselin pyhänä kirpputorilla pareja, paljon kauniita naisia ja ukko oli ihme mörkö.
Mutta mekin ollaan miehen kanssa semmoinen pari joita ulkopuoliset varmaan ihmettelee.
Kommentit (5)
Ollaan ulkonäöllisesti ihan eri planeetoilta. Minä olen aaina vimpan päälle laittautunut ja mies...noh, menisi varmaan häihinkin verkkareissa ja t-paidassa jos en menisi väliin.
Kyllä joskus joku on ihmetellyt, miksi otin ruman miehen. Kuulemma kauniina naisena olisin saanut komeammankin. Nooh, kauneus on katsojan silmissä =)
Tunnistin tästä oman parisuhteeni. Toistuvasti saan kuulla miten näin kaunis voi olla tuollaisen läskin kanssa. Minusta hän on suloinen, kuin sika pienenä, vitsikäs, persoonallinen ja mitä tärkeitä verbaalisesti niin lahjakas, että minulle ei kyllä ole hetkeäkään tylsää.
mutta musta on just kiva miettiä mikä ihmisiä on tuonut yhteen ja just että mikä niitä pitää yheessä jos ne tuntuu kamalan riitaisilta tai erilaisilta.
mieheni kanssa. Mies on ihan komea ja sopusuhtainen, minä todella ylipainoinen kanttura, tosin ihan nätin näköinen naamasta monenkin mielestä. Mutta itse kun en enää tuollaisia asioita niin ajattele. En kiinnitä tuolla lailla huomiota muihin ihmisiin, siis vain ulkönäköseikkoihin. Ennemmin merkitsee käytös esim. tuttavapariskuntien kohdalla. Joskus ihmettelen jonkun pariskunnan osapuolten erilaisuutta sillä tasolla.
Mutta se on mun kultamussukka mörkö, jota mä rakastan ja musta hän on hirveeeeen seksikäs ja namu :)
mieheni kanssa. Mies on ihan komea ja sopusuhtainen, minä todella ylipainoinen kanttura, tosin ihan nätin näköinen naamasta monenkin mielestä.
Mutta itse kun en enää tuollaisia asioita niin ajattele. En kiinnitä tuolla lailla huomiota muihin ihmisiin, siis vain ulkönäköseikkoihin.
Ennemmin merkitsee käytös esim. tuttavapariskuntien kohdalla. Joskus ihmettelen jonkun pariskunnan osapuolten erilaisuutta sillä tasolla.