Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uskaltaako huutiksesta tilata vaunut

Vierailija
20.03.2012 |

kyselen siis lähinnä sitä että jos etukäteen pitää maksaa vaunut ja niitä ei sitten tulekaan, niin mitä keinoja (vai onko mitään) on sitten rahojen takaisin saamiseksi? Googlettelin asiasta ja löytyi monia joilta rahat huijattu. ILmeisesti huutiksessa pari ammattihuijaria myy vaunuja joita ei ole olemassakaan ja sitten otetaan rahat, mutta koskaan tuotetta ei postiteta.

Ikävä jäädä nuolemaan näppejään ja menettää rahat.

Toki tiedän että riski on ja se on kannettava jos sieltä meinaa ostaa. Joudun joka tapauksessa ostamaan postitettuna koska asun "perähikiällä" ja täältä on vaikea lähteä paikan päälle katsomaan vaunuja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta katson aina sieltä ostaessani, että on tunnistautunut myyjä ja saanut positiivista palautetta. Millaisia etsit? Voisin myydä ora jovi airin harmaa sävyiset yhdistelmävaunut, erillisellä kantokopalla. Itsekin maalla asuvana tykkäsin, kun renkaat olivat leveät, ilmakumiset, niin oli kevyt työnnellä soralla kevätkeleilläkin, ainakin emmaljungaan verraten :)

Vierailija
2/6 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan sieltä ostetaan tai huudetaan.

Tavarat eivät ole tilaustuotteita vaan useimiten käytettyjä.

Jos myyjällä on positivisiä palautteita ja suostuu lähettämään, niin voit tietenkin harkita ostoa sieltä.

Ongelma on vaan jos vaunut ovatkin vääntyneet tai niissä on homepilkkuja tms. moitittavaa joista myyjä ei ole maininut, siinä ei ole takuita sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut, että varsinkin vaunujen myyjinä on trokareita. Samat myyjät eri nimellä myyvät vaunuja, jotka ovat ostaneet itse huutamalla.

Yksikin myyjä myi samaan aikaan neljiä teutonioita, kuvattuna samassa eteisessä. Seinässä on lapsen piirros, joka näkyi joka kuvassa. Kuitenki syyksi sanoo myyvänsä pois tuplien tieltä.. Kummasti on tässä kerrostalokämpässä kärryjä.. Itse hävisin huudon hyvistä vaunuista tälle ulkomaalaiselle trokarille.Harmitti..

Ostin itse hyvät vaunut osta heti-hinnalla paikanpäällä niitä katsoessani. Muuten en uskaltais enää huutaa noin kalliita tavaroita.

Olen kuullut myös, etä huudossa saattaa olla myös myytävänä varastettuja vaunuja, minkä lie narkkarin röökinsavusia homevankkureita.

Vierailija
4/6 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen toki käyttänyt huutista ennenkin. Ja tiedän ettei "tilata" vaan huudetaan, tosin on siellä niitä osta heti -kohteitakin joiden ostaminen on jo lähellä "tilaamista".

Etsin siis oikeastaan kuomurattaita, brio pony tai brio race. Nämä ovat molemma sen verran pieniä että niiden pitäisi taitettuna mahtua tulemaan tavallisena postipakettina. Mutta toki siis hintaa on sen verran että mietin että uskaltaako tilata vai ei.

Minulla on kerran käynyt niin että tilasin tuttipulloja tms (hinta oli jotain 18e) ja koskaan ei tuotteet tullut. Ei siinä mitään ollut tehtävissä, yllöpidolta sitten muutkin pettyneet ostajat pyysivät että käyttäjätunnus suljetaan, mutta ei se rahoja takaisin tuonut ja mistään parista kympistä ei varmaan voi edes rikosilmoitustakaan tehdä (eikä _sekään_ niitä rahoja takaisin tuo)

Vierailija
5/6 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin emmaljungan scootterit ja pyysin postittamaan postiennakolla. Pyydä myyjää laittamaan lähetyslappuun viestikohtaan lupa että paketin saa avata ennen maksamista. Tällöin voit vielä tarkistaa että kärryt on siinä kunnossa kuin oletat niiden olevan.. Tällainen onnistui ainakin vielä viime keväänä. :)

Vierailija
6/6 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi koskaan tietää, mutta varmemmin saat ne vaunut, jos teet kauppaa sellaisen kanssa, jolla on vain positiivisia palautteita. Kalliimmat tavarat voi yleensä lähettää myös postiennakolla, mutta onnistuuko vaunujen lähetys, siitä ei ole kokemusta.