Koiran omistajat! Seuraako koira vierestä teidän petipuuhia?
Meille on tulossa koiranpentu ja olisi mukava ajatus ottaa se viereen nukkumaan, mutta ajatus siitä että makuuhuoneessa olisi koira seksin aikana tuntuu jotenkin sairaalta ja vie kyllä halut. Miten olette asian hoitaneet? Vai olisiko paras vain totuttaa koira nukkumaan yöt makkarin ulkopuolella.
Miten koira yleensäkin on suhtautunut petipuuhiinne?
Kommentit (41)
eivätkä enää tajua miten kuvottavia jonkun vieraan elikon kuolat (saati pilluveret!) ovat.
Kannattaa hommata kissa.
Se ei ole moksiskaan.
Tero
Kerran kun oltiin miehen kanssa kiihkeissä tunnelmissa ja naitiin takaapäin, yhtäkkiä kissa tuli ja alkoi tassulla leikkiä miehen heiluvilla kasseilla. :D Sen jälkeen oli ovi kiinni.
EI ole myöskään tuo normaalia että koiran takia lopetetaan tai vähennetään seksihommia...?
mutta ko kaks "pikku" belgiä alkaa yöllä selvitteleen välejään jalkopäässä niin saivat lähdöt!
Ja nukkuivat sitte jossain sängyn vierellä.
Seksin ajaksi ulos makkarista ja ovi kiinni. Eivätkä kyllä haukkuneet tms. mutta ne muutenkin pistettiin eri tilaan, jos vaikka tuli koiria pelkääviä vieraita tai jotain.
Meillä ei koirat varsinaisesti hallinneet taloa
Nuorena asuessani yksiössä mulla oli kissa, joka aina tuli puolen metrin päähän katsomaan, kun poikaystävän kanssa vietettiin kiihkeitä hetkiä. Poikaystävää häiritsi suunnattomasti, itse totuin asiaan nopeasti. (Kuvitelkaa itsenne räpläämässä itseänne sängyllä ja kissa tuijottaa kiinteästi metrin päässä... Aluksi hämmensi muakin. )
Kissaa ei voinut laittaa vessaan tai keittokomeroon, alkoi heti naukua ja raapia ovea, joten sitä oli pakko hätistellä aina pois kun välillä olisi tullut meidän väliin.
Eikä tosiaan poikakaverin kanssa vähennetty naintia sen vuoksi, että kissa katsoi hassusti. Silloin ei olisi käynyt mielessäkään luopua elämän hienoimmasta asiasta vain siksi, että joku tuijotti vieressä :D
Kerran kun oltiin miehen kanssa kiihkeissä tunnelmissa ja naitiin takaapäin, yhtäkkiä kissa tuli ja alkoi tassulla leikkiä miehen heiluvilla kasseilla. :D Sen jälkeen oli ovi kiinni.
EI ole myöskään tuo normaalia että koiran takia lopetetaan tai vähennetään seksihommia...?
[/quote]
Kiitti nauruista:DDD
hyppäsi aina sängyn vieressä olevan piirongin päälle seuraamaan lemmenleikkejämme.
Se hämärässä kiinteästi tuijottava silmäpari oli aika spookya.Kannattaa hommata kissa.
Se ei ole moksiskaan.
Tero
Kaksi kissaa tuijottaa hievahtamatta silmät suurina. Emme kaipaa yleisöä, joten kissat lentävät yleensä ulos makuuhuoneesta. :)
no koiran omistaja antaa nukkua, sitä sinä ilmeisesti et ole
minä olen koiran omistaja tai oikeastaan jopa kolmen mutta sänkyyn ei ole kukaan koira koskaan saanut tulla. se on minun reviiriä.
meillä koirat laitetaan oven taakse tai muuten pois näkysältä kun rakastellaan. taitaa ne mennä kyllä ihan oma-aloitteisestikin pois.
Eipä koira/koirat seuraa petipuuhia kun mokomat laitetaan makkarin oven taakse siksi aikaa. Ihan selkeä hommahan se on, menisi aika lailla himot jos toinen siinä vieressä tuijottaisi ja nuoleskelisi poskea, käsiä jne. Pentu ihan vain oven toiselle puolen, ei meillä ainakaan NIIN kauaa siinä aktissa mene, että pentukoira kovin ehtisi hätääntyä jouduttuaan huoneeseen yksin.
Mua häiritsee kauheasti jo sekin kun pentu vinkuu oven takana (ei nuku makkarissa muutenkaan). Ollaan laitettu sille radio ja tv yhtäaikaa päälle ja suht kuuluvalle äänelle, mutta sillä on joku kuudes vaisto ja alkaa varmasti vinkumaan heti jos jotain alkaa makkarissa tapahtumaan. Ei tosiaan tee mieli ulista koiran kanssa kilpaa, fiilis menee. Toivottavasti tuo vaihe menee ohi.
Miten niin provo??? Jos aktit vähentyy koiran takia niin kyseessähän on selkeä ongelma!
ap
koira nukkuu lattialla sängyn vieressä, ei se sieltä edes päätään nosta :D
Enkä kyllä ees ajattele, et missä se koira on, kun mies alkaa lämmitellä :)
Kannattaa hommata kissa.
Se ei ole moksiskaan.
Tero
hyppäsi aina sängyn vieressä olevan piirongin päälle seuraamaan lemmenleikkejämme.
Se hämärässä kiinteästi tuijottava silmäpari oli aika spookya.
Kannattaa hommata kissa.
Se ei ole moksiskaan.
Tero
Ihan on minun ja mieheni välinen asia :)
ovessa on kyllä aikamoiset naarmut, koska pentu hyppii ja haukkuu oven takana.
Tosin muistan, että hoitokoira joskus tuijotti tarkkaan koko ajan, oli hieman häiritsevää. Omat on pennusta saakka tottuneet, joten eivät sekaannu edes tuijottaen.
Mut yritäpä vaan tanssia miehen kanssa kotona, se se vasta koiran mielestä on jännä leikki, jonka joko pitää loppua ta johon pitää päästä mukaan...
vahtaamaan, kun jotain ähellystä alkoi kuulua.
Onhan se tietenkin ihan selvä juttu, että koira ampaisee tarkistamaan, että onko kaikki hyvin kun joku sillä tavalla ähisee. Joskus se myös hyppäs sänkyyn ja yritti tunkea kuonoaan sinne jonnekin sekaan. Että hyi saatana. Siis mua puistattaa edelleen, siis hyi APUA!
Toota kai me yritettiin aina sanoa sille, että hus menes nyt siitä ja välillä mun mies kuljetti sen jonnekin, mutta sehän juoksi heti takaisin.
Että joo, oli se todella ärsyttävää ja jotenkin...erittäin outoa.
Mulla meni monta kertaa sen takia fiilis, koska en ole tottunut kotieläimiin muutenkaan. ( Se koira oli mun miehellä jo silloin, kun me tavattiin ).
Mut miettikääs tätä: eräs sinkkunainen nukkui ( varmaan nukkuu vieläkin ) ison narttukoiransa kanssa ja käydessäni siellä kylässä näin muutaman kerran jotain todella kuvottavaa: siinä sängyssä olevat lakanat olivat aivan täynnä verilänttejä, koska sillä koiralla oli "juoksu" ( vai miksi sitä sanotaan, kuukautiset? ), eikä sillä käytetty mitään vaippaa tms. Myös niiden sohvalla ja matoissa oli sitä verta.
Tosta on vuosia, mutta se näky on valitettavasti syöpynyt mun verkkokalvoille ja voin edelleen pahoin, jos asia tulee mieleeni.
" Istu vaan siihen sohvalle ja ei kai sua haittaa, et siinä on vähän verta....???".....Niin, että mitä? Että sanottiinko mulle, että istu vaan siihen koiran kuukautisveren päälle...ei jumalauta...hyi siis...helvetti!!??
Ja toi valitettavasti totta, ei tod.
ole prvovoomista.