Minkä verran lyhennät autolainaa kuukaudesa?
Kommentit (42)
Mene lainaan. Ostan auton aina käteisellä. Tulee se loppupeleissä halvemmaksi. En ole rikas joten en osta uutta Audia, vaan 8 vuotta vanhan isokokoisen auton, laatu ja hiljaisuus on mulle tärkeää.
ja viisi vuotta makseltiin. Siis "ykkösautosta". Nyt on molemmat autot velattomia ja niillä on tarkoitus ajaa ns. loppuun saakka. Ennemmin satsaan kunnon autoon kerralla kun joka vuosi jännitän että meneeköhän katsastuksesta läpi ja laskeskella onko järkeä korjata jos auton arvokaan ei ole korjausten hintainen. Auto ei ole kuitenkaan mikään sijoituskohde ikinään.
Tuore laina, joten noin viisi vuotta maksettavaa jäljellä, 22 000 lainasumma, n. 42 000 maksoi auto.
Täällä keskellä eimitään kun asutaan niin on pakko.
Euroakaan ei noista ole lainaa. Ostan autot aina rikkinäisinä ja korjaan. 1-2 vuotta kun ajaa, niin saa yleensä vielä omansa pois. Autot ovat lisäksi samaa merkkiä kaikki ja ostan varaosatkin usein esim ruotsista.
ostin ihan käteisellä.
Auto lainarahalla, juuuust.
Onko mitään mahdollisuuksia ostaa autoa, jos voi lyhentää lainaa 150€/kk?
Hyvällä tuurilla voit kyllä löytää auton, joka kestää tuon laina-ajan. Jokaiselta tosin pitää kymppitonni käteisenä löytyä.
Niin kallista autoa ei ole koskaan tarvinnut ostaa, että siihen olisi tarvittu lainaa.
Eka autoni oli osittain lainarahalla ja sen lyhennys taisi olla n. 200e kuussa. Sen jälkeen en ole tarvinnut velkaa ottaa autoon. Nyt 4.auto menossa.
uutta autoa en ole koskaan omistanut, parin-kolmen vuoden käytetty riittää mulle juuri siksi, ettetn halua auton takia olla velkainen.
-nro 8
Niin kallista autoa ei ole koskaan tarvinnut ostaa, että siihen olisi tarvittu lainaa.
Että sinulle riittää kauppakassi. Paljon ajavana en ole ollut yhtä hyvä tuurinen. Auton pitää täyttää renkaita myöten turvallisen auton kriteerit ja ajomukavuudesta en ole yhtään valmis tinkimään, sitä ei vanhat luuni kestäisi.
Eli lyhennän autolainaa 560€/kk.
eräs köyhä joka maksaa autolainaa 145 e kuussa viiden vuoden ajan.
eräs köyhä joka maksaa autolainaa 145 e kuussa viiden vuoden ajan.
Vaihdossa vanhasta saatiin 6000 ja lainaa maksellaan kolme vuotta (vielä kaksi jäljellä....)
Meillä mies hoitaa omansa ja meidän kakkosauton ja niiden vaihdon. Ostaa aina uutena ja ajetaan 3-5 vuotta, jonka jälken taas vaihto uuteen.
Koskaan ei olla otettu lainaa autonvaihtoon ja ostoon. Viimeviikolla mies vaihtoi juuri itselleen uuden enen veronmuutosta. Edellinen vaihtoon mennyt, oli neljävuotta käytössä ollut ja välirahaa uuteen tarvittiin jotain hiukan päälle 10000 euroa.
Kakkosauto, joka on mun käytössä on on vuodenvanha ja muistaakseni silloin, kun se vaihdettiin selvittiin puolet pienemmällä välirahalla, mut tosiaan meillä aina autonostoon tarvittavat rahat on ensin säästetty.
Meillä mies hoitaa omansa ja meidän kakkosauton ja niiden vaihdon. Ostaa aina uutena ja ajetaan 3-5 vuotta, jonka jälken taas vaihto uuteen. Koskaan ei olla otettu lainaa autonvaihtoon ja ostoon. Viimeviikolla mies vaihtoi juuri itselleen uuden enen veronmuutosta. Edellinen vaihtoon mennyt, oli neljävuotta käytössä ollut ja välirahaa uuteen tarvittiin jotain hiukan päälle 10000 euroa. Kakkosauto, joka on mun käytössä on on vuodenvanha ja muistaakseni silloin, kun se vaihdettiin selvittiin puolet pienemmällä välirahalla, mut tosiaan meillä aina autonostoon tarvittavat rahat on ensin säästetty.
maksetaan 250€/kk eli tovi tossa menee.Olis muuten pitänyt ottaa pankista eikä se halunnut, että maksetaan pankille korkoja.
Käsittämätöntä porukkaa, ei minun tuttavapiirissä ole ketään, jolla olisi "uuden" auton summa säästössä. vanhasta saa aina ehkä osan, mutta koko summaa... Ehkä mun vanhemmilla ja niiden tuttavilla uuden auton osto onnistuu käteisellä, mutta enpä ketään muuta tiedä.
Tarvitsetko lainaa parantaa yrityksesi?, Lainan lujittaa teidän velka, laina henkilökohtaiseen käyttöön, laina luottokortilla, Medical Care laina, auton laina, Mortgage Loan, opintolaina esim.
Tässä tulee hyviä uutisia, huoltaja Finance Company, laina Giant on täällä taas, saat lainaa 3% korolla vuosittain Annamme lainat vähimmäisalaan € 5,000.00 on enintään € 500,000,000.00. Kiirehdi nyt ja ota yhteyttä sähköpostitse: info@guardianfinance.e-gbni.com
Ethän meille seuraavat tiedot jos kiinnostaa.
1) Täydellinen nimi:
2) Maa:
3) Lainamäärä tarvitaan:
4) Laina Kesto:
5) Puhelinnumero:
6) Ammatti:
Ystävällisin terveisin,
Dr. Daniel Dylan
Guardian Finance Company.
Olin hankkinut 6500 € maksaneen käytetyn auton ja lyhentelin sitä lainaa kuukausittain.
Kerran satuin laskemaan, että 5-vuoden maksuajalla tuon auton hinnaksi olikin tulossa n. 8500 €. Alkoi ärsyttää ja maksoin lainan pois.
Jouduin sittemmin kolariin ja kyseinen auto joutui lunastukseen, vakuutusyhtiö korvasi siitä 3500 € - omavastuu. Joudin taas autokauppaan.
Päädyin ostamaan aivan samanlaisen auton mitä vanhakin oli ollut, paitsi että uusi oli n. 80K km vähemmän ajettu, 2 vuotta tuoreempi ja moottori oli pykälää isompi. Hinta oli 5600 €.
Hienompi auto olisi kyllä kiinnostanut, mutta en halunnut olla enää maksella kammottavaa autolainaa. Korot ja muut kustannukset ovat sen verran suolaisia, vaikka mukamas edullisia olisivatkin.
mä ostin autoni käteisellä 650 euroa, nyt se on oolut mulla vuoden, meni tuosta vaan läpi katsastuksesta ja kesärenkaat piti ostaa. Siinä sen remppakulut. Kadehdin kyllä kaikkia muita jotka ajaa uusilla autoilla.