Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luoja mitä toimintaa!!

Vierailija
20.03.2012 |

Lapsen tahassa olosta ei tunnu olevan kuin harmia... mikään ei ole koskaan hyvin!

Ensin valitellaan pitkistä päivistä/viikoista, sitten taas siitä kun haetaan liian aikaisin!!!

Viimeisin on että yht äkkiä ilmoitetaan että he tarvitsevat lapsen hoitoajat nyt. Eli kyse viime perjantaista kello oli noin 13.30 kun sain tekstarin tarhasta. He kyselivät viikon 13 hoito aikoja, laitoin viestin takaisin että "ok tuon ne heti maanantaina"

Tämä ei kuulemma käy vaan he tarvitsevat ne perjantaina klo 12 mennessä koska työvuorot jaetaan silloin... Ei siinä mitään mutta kun itse en saa työvuoroja kuin vasta sunnuntaina/maanantaina. Ihmetyttää myös että aikaisemmin ei ole tälläistä ollut, olen toimittanut hoitoajat maanantaisin koko ajan aikaisemmin.

Mietin että rupeanko tylysti vain ilmoittamaan vuorot niin kuin ne voisivat pahimmillaan olla ja ilmoitan aina päivää ennen kun en tarvitsekkaan hoitoa vai mitä teen..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samankaltaisia ongelmia oman paikkakunnan tarhan kanssa???

Vierailija
2/8 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt kukaan voi olettaa että työntekijä ei voi suunnitella elämäänsä seuraavaksi viikoksi vielä perjantaina. Meidän alalla ainakin työvuorot pitää olla työntekijän tiedossa kaksi viikko aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava viikko kyllä, eli kyse oli hoitovuoroista reilun viikon päähän.

Itse en saa uusia vuoroja tietoon kuin 7 päivää ennen ja se on sunnuntai päivä ja koska menen vasta maanantaina töihin saan ne silloin...

En missään kohtaa tarkoittanut että hoitajien pitäisi suunnitella elämänsä minun lapseni mukaan... toisaalta he ovat alansa valinneet kuten minäkin... ja heille maksetaan siitä että he hoitavat lastani sillon kun minä olen töissä, vai olenko väärässä?

ap

Vierailija
4/8 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi lapseni on ihanassa yksityisessä hoidossa :)

ei kulttuurinrikastuttajia, eikä tarvitse kuin lomakausilla (esim. joulupyhät) ilmoittaa lapsen hoitopäivistä. Muulloin saadaan viedä ja tuoda miten halutaan, näinhän sen pitääkin olla. En voi tietää miten päivä menee, pääsenkö lähtemään aikaisemmin tms.

Vierailija
5/8 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tiedän sen jälkeen saavani kiukkuisen puhelun tarhan johtajalta. Näin kävu nimmittäin viimeksi hiitoloman aikaan, tarhasta kun halusivat varman tiedon reilu kuukausi ennen loma-ajankohtaa, joten laiton tiedon sen mukaan kun enimmillään töissä olisin voinut olla. Seuraavana päivänä tarhanjohtaja soitti ja haukkui sekä uhkaili lastensuojelu ilmoituksella. Rauhoittui kyllä kun kerroin asian todellisen tilan eli sen etten todellakaan vielä voisi tietää työaikojani ja että tuskin tuolla aikataullulla todellisuudessa mentäisiin, niinkuin ei mentykkään, mutta siitä seurasi valitus tulva että haen lapsen liian aikaisin tarhasta ja mitäs työntekijä nyt tekee kun tunnit/työntekijät on laskettu sen mukaan että lapsi on tarhassa...

ap

Vierailija
6/8 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä sitten heiltä joilla muutama päivä kuukaudessa.

Itse tein aikoinaan sopimuksen johon laitettiin 7.30-17.15.

Kaikkea siltä väliltä saa olla.

Yleensä 8.15-16

Jos sattuis joku päivä olemaan niin että lapsi olisikin klo 17 asti hoidossa niin varmaankin ilmoittaisin etteivät ihmettele.

Vierailija
7/8 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sulle muita vaihtoehtoja jää. Voit myös hoitoon ihan reilusti kertoa, että tilanne on tämä, ja näin joudut siksi toimimaan. Laskekoot sitten hoitajat sen mukaan paikalle, että lapsesi siellä on, ja onpahan muilla lapsille mukavampaa, kun ryhmässä onkin enemmän tilaa kuin odotettiin...

Vierailija
8/8 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakaan ennen tälläisiä ongelmia tahan/ hoidon suhteen.

Vajaa vuosi sitten muutimme ja uuden kunnan myötä myös ongelmat alkoivat... Ei olisi ikinä voinut uskoa että maalla ei osata oikeasti käyttää sitä paljon puhuttua Maalaisjärkeä!!

Oppia ikä kaikki

ap