Miten olette päässeet vuosikausien ihastuksesta eroon?
Olen uskovainen ja ollut ihastunut toiseen mieheen - samaan mieheen - vuosikausia. En pysty tunteilleni mitään. Teoille voin, eikä siksi tässä suhteessa tulla etenemään millekään tasolle ikinä.
En usko siihen, että ihastua voi vain silloin kun omassa parisuhteessa on jotain vikaa. Rakastan miestäni yli kaiken, minulla on ihana perhe, paljon läheisiä ja ystäviä. Tuota miestä en vain saa mielestäni. Syke nousee edelleen pilviin, vaikka ollaan oltu samoissa piireissä jo 11 vuotta.
Kommentit (3)
ja mies ei siis antanut pakkeja vaan halusi ns. tavallaan jatkaa siitä mihin oli jäätykkin.
sama tilanne. Puhuimme asiasta viime viikolla ja tunteet oli molemminpuolisia kuten arvata saattoi. Tilannetta on kestänyt jo kolmisen vuotta eli pakkomielteeksihän tää on mennyt, mutta kun molemmilla perheet jne niin ei ole muutakaan mahdollisuutta. Tämän viikon ajan on ollut helpompaa kun asioita on vihdoin selvitetty. Olisi pitänyut jo aiemmin ottaa härkää sarvista. Niin ja sovittiin että ollaan kavereita ja nautitaan tunteista mutta muullainen suhde ei tule kysymykseen.
ja sitten kerroin tälle tyypille mitä ajattelin (en siis ollut koskaan puhunut tunteistani hänelle) ja naps sain vastauksen ja haaveilu yms. loppui.. Ehkä olin luonut tyyppiin piirteitä ja joku siinä vuosia viehätti, mutta kun olin rehellinen itselleni ja sain sanottua asiat jotka halusin sanoa, olin valmis irrottamaan.
tiedä tuliko vastauksesta vähääkään tolkullinen.