Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

bussimatka Norjan vuonoille?

Vierailija
03.03.2012 |

Onko kenelläkään kokemusta? Eilen tupsahti ikaalisten matkatoimiston esite ja siellä olisi tämmönen reissu. Pisin päiväsiirtymä reilu 600 km ja lyhyin vajaa 400 km. Kuinka mahtaisi lapset jaksaa kyydillä noin kauan?

Oletteko itse olleet vastaavalla reissulla?

Meillä 6 ja 8 vanhat lapset ja tottuneet kyllä parin tunnin ajoon aina välillä mutta onkohan tuo liikaa?

Järkevintä olisi tietenkin jättää lapset pois matkalta mutta meillä ei oikeasti ole ketään kuka niitä voisi vahtia liki viikon!

Vai tiedättekö jonkun muun matkanjärjestajän reissuja joissa ei tarvitsisi ajaa Ruotsin läpi vaan mentäis lentäen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkeneet omalla autolla. Se on lasten kanssa varmasti helpompaa. Voivatko lapset ikinä pahoin autossa? Tiet ovat siellä joskus aika hurjia ja linja-autossa voi laatta lentää, kuvittelisin. Norjan huonot puolet ovat ilmasto ja hintataso, maisemiltaan se on aivan mielettömän ihana :) Liikennekulttuuri on rauhallista, leirintäalueita ja huoneita riittää, helppo maa matkailla.

Vierailija
2/2 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ekologisempaa, sitähän kannattaa suosia itse ja opettaa myös lapsille

- näin näkee matkan oikean pituuden oikeasti.

-näkee paljo enemmän

Kyllä tuonikäiset lapset yleensä jaksaa. TUollaisille bussimatkoilla pidetään kyllä taukoja ja mukaan voi ottaa mvielä jotakin puuhasteltavaa, mikä sopii bussiin.

Itse olin lasten kanssa bussireissulla, kun he olivat 3, 7 ja 12. Olimme siis kolmestaan, ilman isää. Hän oli samaan aikaan työmatkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä