Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet vatsannut/aiot vastata, kun 8-9v poikasi kysyy

Vierailija
19.03.2012 |

"miksi mun pippeli on välillä iso"? viitaten erektioon.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lisääntymisasiat on jo selvitetty, niin kerrotaan sitten siitä erektiosta, mikäli poika ei itse osaa yhdistää asiaa kerrottuun.

Vierailija
2/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lisääntymisasiat on jo selvitetty, niin kerrotaan sitten siitä erektiosta, mikäli poika ei itse osaa yhdistää asiaa kerrottuun.

Kerron hormoneista, kuinka ne ohjailevat kroppaa.

Lisäksi selitin päälisin puolin yhdynnän, vaikka johan tuo suunnilleen tiesi.

Poika alkoi saada siemensyöksyjä tuossa iässä, joten oli pakko kertoa elämän tosiasioita.

Vierailija
4/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla oikeasti seisoo jo 2-vuotiaana? Poika siis hiplailee pippeliään, ja se kovettuu ja suurenee.

Vierailija
5/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että semmosia ne pippelit on, välillä isoja ja välillä pieniä. Tosin oletan, että noin joudun sanomaan jo varmaan kolme vuotiaalle ja kaheksan vanhan kanssa puhutaan jo vähän syvällisemmin.

Vierailija
6/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätietoinen

Vierailija
7/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pojilla käy niin välillä, se on ihan normaalia. hän ei pidä siitä, vedet silmissä aina koittaa mennä pissalle, reppana.

7-8v on kerrottu että omien paikkojen tutkiminen on normaalia ja kuuluu tehdä vaikkapa suihkussa jossa saa olla ihan rauhassa, omissa oloissaan. en ole selvittänyt miksi seisoo.

Vierailija
8/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä 3-4-vuotiaina ne kysyvät erektioistaan - sitä ennen se on vielä mukava itsestäänselvyys.

Vierailija
9/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla oikeasti seisoo jo 2-vuotiaana? Poika siis hiplailee pippeliään, ja se kovettuu ja suurenee.

Mun pojalla oli jo pikkuvauvana kusiseisokkeja ja nyt 3-vuotiaana on ihan tavallisia, hiplailulla aikaansaatuja.

Vierailija
10/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalla oli jo pikkuvauvana kusiseisokkeja ja nyt 3-vuotiaana on ihan tavallisia, hiplailulla aikaansaatuja.

Meillä pojalla alkoi jöpöttää suunnilleen tuossa kahden ikävuoden kieppeillä. Siis itse aiheutetusti (löysi niin sanotusti pippelinsä tuolloin), aikaisemmin oli kyllä silloinkin kun oli pissahätä.

Vierailija
11/11 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä pitäen kaikesta asiaan liittyvästä, niin on helppo puhua noistakin sitten kun aika koittaa. Jos on vaikeaa itselle puhua näistä niin kirjastosta saa lapsille sopivia kirjoja aiheesta, mistä kaikki käy selväksi lapsen tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän