Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

no niin! onko mulla ihan normaali lapsi?

Vierailija
19.03.2012 |

olenko minä hullu? miten tilannetta parannetaan???

Eli poika kohta 3v on ihan oikeasti niiiin helvetin ärsyttävä, että mä en enää jaksa!

Kiellän ja kiellän ja vain huutamalla menee "perille", eli edes kääntyy minuun päin!

Ei ton kanssa voi mennä mihinkään jokainen kauppareissu on helvettiä!!!! ja kun olen periaatteessa yh niin kyllä on pakko ottaa kauppaan mukaan!!! ja ihan sama kenen kanssa olisi kaupassa niin huutaa ja menee lattialle makaamaan ja huutaa... ei tottele melkein ollenkaan!!! onhan tämä vain ohimenevää??? onhan se vaan uhmaa??????

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suosittelen sinua lukemaan pari kasvatusopasta ja hankkimaan vertaistukea.

Aloita googlaamalla uhmaikä.

Vierailija
2/4 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvailla samalla lailla. Ei kuunnellut yhtään, ei totellut ollenkaan edes huutoa, kaupassa itki, uhmaili, heittäytyi lattialle, ei pysynyt hetkeäkään paikallaan, kaatoi telineitä, törmäili ihmisiin, piiloutui jne. Nyt kun täytti neljä, on meininki rauhoittunut paljon! Pystyn käymään hänen kanssaan kaupassa aika hyvin, pysyy yleensä paikallaan kun maksan kassalla ja muutenkin tottelee jo ehkä 60% tapauksista. Riehuminen ei ole loppunut, mutta selvästi vähentynyt. Joten olettaisin, että sullakin helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. perheneuvola järjestää vanhempana vahvemmaksi kursseja.

Itse olin liian tyhmä ja ylpeä, ja sain karvaan kautta kokea, että lapselle on ne rajat asetettava. Mitä aiemmin, sen helpompi.

Vierailija
4/4 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on hermot niin kireällä ja olen niiin väsynyt, että ihan oikeasti varmaan kohta unohdan nimeni tai en herää töihin tai unohdan jotakin tärkeää... pelottaa oikein,kun ei mun aivot oikeasti enää toimi :(

ap