Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nolasit itsesi viimeksi ?

Vierailija
17.11.2005 |

Hieman nolotti, kun toissapäivänä kävin kaupassa ja piti ottaa ostoskori. Kiskoin koria ja ihmettelin , kun se oli niin tiukassa. Lopulta tajusin siinä muutamien asiakkaiden virnuillessa, että kori olikin kiinni sellaisessa auto-ostoskärryissä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljetin pitkän pätkän vessapaperia kengän pohjassa kaupassa..

Vierailija
2/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja minut oli kutsuttu tuttavani luo tupareihin ja tuttava oli luvannut esitellä uuden miesystävänsä samalla.

Tulimme juhliin hieman myöhässä, eikä tuttavani ehtinyt tulla meitä vastaan vaan menimme suoraan juhlijoiden joukkoon.

Aikani siinä seurailtuani juhlakansaa, kysäisin vanhemmalta mieshenkilöltä (jonka arvelin tuttavani isäksi), että missäs se uusi vävyehdokas luuraa. Kävi ilmi, että tämä oli se uusi " vävy" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin kiukkuinen ja en huomannut,että takanani olikin kaksi ihmistä.

Ilmeet olivat heillä melkoiset,sillä laskettelin kaikenlaisia sammakoita suustani..Hävettää

Vierailija
4/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ostoskärryt taynnä tavaraa. ajattelin siinä sitten että on joku tarjous-kärry. minä aloin tietty sitä tonkimaan ja katteleen että olisko mitään mielenkiintoista, niin yhtäkkiä kuuluu vierestä että " öhöm, annappa ku otan sen kärryn" . tongin siis jonkun ostoksia! naama punasena poistuin hiljaa paikalta... :/

Vierailija
5/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nuori mies huikkasi iloisesti ärrää sorauttaen että " telrlrlrve!" Huumorimiehiä, ajattelin, niinhän kaverinikin on, ja olin heti juonessa mukana. Vastasin sitten samaan tapaan ärrää sorautellen ja vähän aikaa juteltiin samaan tyyliin ja jatkettiin matkaa.

Parin päivän päästä tapasin kaverini, joka sanoi että ei " pekka" siitä pahastunut vaikka sen ärrävikaa matkitkin...oli kyllä kynnys tavata mies seuraavan kerran.

Vierailija
6/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tää nuori mies huikkasi iloisesti ärrää sorauttaen että " telrlrlrve!" Huumorimiehiä, ajattelin, niinhän kaverinikin on, ja olin heti juonessa mukana. Vastasin sitten samaan tapaan ärrää sorautellen ja vähän aikaa juteltiin samaan tyyliin ja jatkettiin matkaa.

Parin päivän päästä tapasin kaverini, joka sanoi että ei " pekka" siitä pahastunut vaikka sen ärrävikaa matkitkin...oli kyllä kynnys tavata mies seuraavan kerran.

Vierailija
7/7 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseni tältä uudelta miesystävältä ilmensi sellaista ikärasismia, etten olisi ihmetellyt vaikkei kumpikaan olisi halunnut minua enää tavata. Ystäväni on 24 vuotias ja uusi miesystävä on 50 vuotias.

Vierailija:

3 ei ollut nolo tarina.