Miehen exä tekstailee eikä mies voi sanoa, että sitä ei kiinnosta!
Ollaan n.9kk seurusteltu ja suhteen alussa mies kuulema sanoi exälle, että seurustelee mutta silti aina silloin tällöin exä laittaa viestiä. Mies " en halua tuhlata rahaa siihen" ... tosi paljonpa maksaa yksi viesti jossa sanois/kysyis et onko se tyhmä tai jotain kun aina vaan kirjoittelee vaikka hän ei vastaa.
Eilinenkin viesti " Oletko hereillä" oli lähetetty yöllä kahden aikaan ja mies sen kyllä aamulla näytti mulle kun huomas ja oli (mukamas?) hämillään viestistä. Väkisinkin tulee mieleen, et kirjoitteleeko se sen kanssa silloin kun on mahdollisuus koska en käsitä miks se muija kuukaudesta toiseen lähettelis tollaisia viestejä jos mies ei niihin vastaa.
Mitä te ootte mieltä?
Kommentit (14)
Eikä numero ole tallessa, mut aika helppohan jonkun numero on muistaa. Ja sit vielä myönsi, että meseosoitteen muistaa ja laittoi siihen eston ettei se muija pysty kirjoittaa.
Musta on kyllä kummallista ettei voi vastata tyyliin " oletko vajaa tai jotain kun aina vaan kirjoitat vaikken vastaa ja olen varattu"
Mutta ei siis suostunut laittaa mitään. Sanoi " poistin jo sen viestin" . Pakostikin tulee mieleen, että niil on joku sopimus et jos mies ei vastaa niin ei kirjoita enempää tai jotain.
Voishan ne ollakin yhdessä, jos haluaisivat, ei siinä sinua sitten mihinkään tarvittaisi.
mä olen kyllä niin epäluuloinen tollaisista selityksistä. Ei se tarkoita että olisi kamalan mustasukkainen vaan pointtihan on siinä että mies kusettaa ja tökerösti. Varsinkin tollaiset " oletko hereillä" -viestit on minusta osoitus siitä että yhteydessä on oltu. Jos ei olisi kuullut toisesta pitkään aikaan olisi viesti ehkä toisenlainen. " Mitä kuuluu pitkästä aikaa?" Noloa molemmille nuo yölliset viestit.
Mä joskus suhteen alkuaikana olin yhteydessä exääni mikä oli tosi iso VIRHE koska mulla ei ollut mitään taka-ajatuksia sen suhteen. Lopetinkin hyvin äkkiä yhteydenpidon eikä mulla ole mitään hänen tietojaan eikä hänellä mun (on toisesta maasta) .
Nyt mies sit vetoaa siihen kirjoittelinhan minäkin aikanaan. Typerää vedota siihen koska lopetin samantien kun tajusin ettei siinä ole päätä eikä häntää ja silkkaa ajantuhlausta ja RAKASTAN NYKYISTÄ MIESTÄ.
Nyt mies sano (kun tossa vieressä sohvalla makailee) että se muija laittaa viestiä aina ennen kuin soittaa ja jos hän ei vastaa niin ei soita... Ei kuulema ole soittanut meidän yhdessäoloaikana...
Hohhoijaa... taidanpa antaa vaan asian olla =(
Miksi Ihmiset tarvii elämänsä sisällöksi jotain aggressiota edellisiä kumppaneita kohtaan? Ihmisiä ovat. Miksei riitä se hyvä mitä on? Se mies haluaa ilmeisesti elää sun kanssasi. Mitä muuta voit toivoa? Että hän hyppisi elämänsä niiden nuottien mukaan mitä sä haluat? Jotka taas riippuu sun tunteistasi ulkopuolisia ihmisiä kohtaan. Lähde vaikka elokuviin. saat elämällesi parempaa sisältöä kuin moinen. Minun mielestäni kumppanuus ei edes edellytä tilintekoa kaikista puheluista sun muista. Miten olis luottamus & se rakkaus...?
Voi kuule kun tietäisit vaan; Ensinnäkin minä oon se " vapaudenantaja" tässä suhteessa.
Mies jatkuvasti kyttää mun kännykkää (tarkastaa monta kertaa päivässä) ja ei laskis mua mihinkään yksin ja on jatkuvasti ylisuojelevainen mua kohtaan ja soittelee monia kertoja jos vaikka oon kaverin luona käymässä jne.
Mä yritän olla tekemättä vastaavaa vaikka välillä suutuspäissäni olen sit ottanut ja tutkinut hänen puhelimen näyttääkseni miten ärsyttävältä tuntuu kun jatkuvasti epäillään uskollisuutta =(
Eikse ollu niin et he ei muka edes ole yhteydessä? eli mitä puolusteltavaa silloin edes olis?
jssap.jssap.jssap.
Eikä se mieslajike muutu vaikka tekisit mitä. Mutta jos aluat kuluttaa elämäsi keskittyen hänen asioihinsa, niin mikäs siinä. Tulevaisuutenne ei ole lupaava. Kukaan vilpittömästi kumppaniaan rakastava EI kyttäile eikä soittele perään. Häiriö päässä ja valheita. Kokemusta on sen verran että en suosittele perheenperustusta.
terv. 10
Siksi mustasukkaisesti kyttää sinua,koskaitse on epärehellinen. vastaa sinä seuraavan kerran tekstariin ja katso mitä tapahtuu....
Mies sanoi, että en kai mä usko mitä te täällä netissä sanotte ja että hänellä olis tosi huono omatunto jos valehtelis tollaisesta asiasta =(
Itsekin kokenut jotain vastaavaa ja viimeiseen asti sitä haluaa uskoa omaa rakastaan, kuin ulkopuolisia...
Mutta merkit miehessäsi viittaa siihen, että valehtelee.
On jotain peliä toisen kanssa.
Ei välttämättä edes tämä toinen tiedä, missä mennään, ja sinäkin voit olla yhtälailla vedätettävänä.
En siis väitä, että näin on, mutta miehesi käytös on paras tae.
Jos ei kunnolla puolusta omaa kantaansa asiaan, vaan siirtää sen toisen osapuolen luuloharhaisuuden piikkiin, saattaa se olla vain osa totuuden peittelyä.
Rehellisellä EI OLE mitään SALATTAVAA!
ja aivan yllättäen teette sen, niin ettei mies pääse ilmoittamaan tälle xlle että sen puhelin onkin nyt sulla. Katso tuleeko viestejä.
Oikein mustasukkainen on usein syyllinen itse.
Tuntuu tosi oudolta, että kukaan kirjottelisi kuukausia jos ei saa vastausta.. Mietippä itteäs, monta viestiä laittaisit, jos ei niihin vastattas. Ja tosiaan tämä " laittaa aina viestin ennen kuin soittaa" on tosi paljon puhuva. Miksi? Varmistaakseen, että mies on yksin ja voi puhua. Miksi? Ehkäpä mies on sanonut, että pitää laittaa viesti ennen kuin soittaa, ettet ole kuulolla.
Oon ollut samassa tilanteessa myös. Ja pää oli hajota miettiessä, että miksi pitää tehdä tommosta mun selän takana, kun kuitenkin on itse vapaasta tahdostaan jättänyt edellisen elämän taakseen, valinnut minut ja seurustelee kanssani.
Uskotko miestäsi kun hän väittää ettei halua vastata niihin? Onhan se mahdollisuus että hän haluaa olla tekemisissä exän kanssa, mutta ei hän voi sitä sinulle kertoa! Helpompi selitellä " ettei halua tuhlata rahaa viesteihin" . Exältä tulee aina vaan viestiä jos hän saa niihin vastinetta!?