Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten laittaa miehelle kampoihin? Sanoo mitä mun pitää tehdä vaikka olen aikuinen ihminen

Vierailija
19.03.2012 |

Esim. eilen kaverit kutsu mut juhliin, jotka järjestetään n. kuukauden päästä. Olen lopettanut tupakoinnin juuri ja hommaan kuuluu se että en alkoholia nauti vähään aikaan että ei tulisi niitä houkutuksia... sanoin miehelleni että sain kutsun (olin jo puoliksi päättänyt että en ehkä menisikään, koska siellä melkein kaikki taitaa polttaa tupakkaa) ja läpällä heitin vielä että vahdithan lapsia että baarit menee puol neljältä kiinni.

Mies sai kauhean slaagin että mitä sä sanoit? Jos kosketkaan drinkkeihin ja tupakkaan niin kotiin ei oo tulemista.

Järkytyin, mistä moinen raivo? Olen ihan aikuinen ihminen ja jos OIKEASTI HALUAN NIIN SAAN SEN DRINKIN JUODA TAI POLTTAA TUPAKAN, mutta miehen luotto muhun tässä asiassa näköjään täys 0 kun ei tajua että osaan tehdä oikeita päätöksiä myös ihan itse???

Tekis mieli nostaa kissa pöydälle kun mies tulee töistä kotiin, että ihan oikeasti olen aikuinen ihminen joka VIHAA sitä että sanotaan mitä pitää tehdä!!! (vaikka vaikea varmasti uskoa tästä aloituksesta että olen aikuinen ihminen?) Jollain tasolla pelkään nousta miestäni "vastaan"? ÄÄÄÄÄH

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuohon nyt sanois.

Onko koti miehen? En ymmärrä miten et jo sanonut asiasta. Juoko mies? Polttaako?

Et vaikuta kovin aikuiselta jos ylitsesi voi noin vain kävellä...

Vierailija
2/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä teet omat päätöksesi piste. Miehellä ei ole oikeutta puuttua tollaseen. Totta helvetissä otat puheeksi, vedä vaikka pari röökiä samalla kun huudat sille. Etkö muka sanonut vastaan jo sillon kun lauko typeryyksiään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän mielestä olen tossun alla? :(

En sanonut eilen illalla mitään kun olin niin typertynyt miehen reaktiosta... :/ Mua ottaa sekin päähän että vaikka mies tukeekin mua tässä tupakoimattomuudessa niin kun yritän keskustella asiasta että miten sitä vois palkita itseensä taas yhdestä tupakoimattomasta päivästä, et oisko vaikka selkähieronta kerran viikkoon mitään, niin mies murahtelee vaan...

Mies itse ei juo eikä polta, ollaan muutenkin aika kotihiiriä yleensä!

ap

Vierailija
4/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala mesota asiasta. Sanot ihan rauhalliseen keskustelusävyyn, ettet pidä siitä että hän puuttuu sinun yksityisasioihisi noin aggressiivisesti. Että ymmärrät kyllä hänen tarkoittavan vain auttaa sinua tupakoinnin lopettamisessa, mutta että aiot tehdä itse omat päätöksesi ja kestää niiden seuraukset. Asioista voi puhua mutta rakentavaan sävyyn.

Älä ala mihinkään neuvotteluihin tai vänkäämisiin, sanot tämän vain ilmoitusasiana ja lopetat siihen.

Vierailija
5/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen reaktiohan osoittaa päinvastoin sitä, että välittää susta ja pelkää, että sun lopetuspäätös retkahtaa baarireissulla. Sinuna kysyisin ehkä ukolta, ett luuleeks se todella, että lopetuspäätös vois tolla reissulla retkahtaa ja senkin heittäisin ihan vaan kevyellä ja vähän vitsinvarjolla ukolle.

Mun näkemys on kanssa se, että miehes ajatteli vaan tukevansa sinun lopettamispäättöstä, vaikka tapa hiukan erikoinen olikin, mut miehet nyt on yleensäkin tuommoisia ja sanoo suoraan ja turhan kärkevästikin joskus.

Vierailija
6/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen reaktiohan osoittaa päinvastoin sitä, että välittää susta ja pelkää, että sun lopetuspäätös retkahtaa baarireissulla. Sinuna kysyisin ehkä ukolta, ett luuleeks se todella, että lopetuspäätös vois tolla reissulla retkahtaa ja senkin heittäisin ihan vaan kevyellä ja vähän vitsinvarjolla ukolle.

Mun näkemys on kanssa se, että miehes ajatteli vaan tukevansa sinun lopettamispäättöstä, vaikka tapa hiukan erikoinen olikin, mut miehet nyt on yleensäkin tuommoisia ja sanoo suoraan ja turhan kärkevästikin joskus.

Välittämistä ei osoiteta koskaan sillä että pyritään hallitsemaan toista. Se ei ole ikinä välittämistä. Se on vain ja ainoastaan vallankäyttöä.

Vierailija
7/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muusta määräilystä ole kyse, niin ymmärrän miestäsi täysin. Ensin tukee sua ja elää mukana tupakan lopettamisessa. Sä puhut, et pitää jättää ravintolat toistaiseks väliin, ja kohta oletkin heti ekaan bailukutsuun tarttumassa. Näin ainakin miehelle annoit ymmärtää. On inhottavaa seurata vierestä toisen polttelemista, irtipääsy yrityksiä ja taas repsahtamista. Ettet vaan tällä käytöksellä hakis miehen suuttumusta, että saisit hyvällä (teko)syyllä alkaa taas polttamaan kun mieskin on niin vittumainen määräilijä. Ihan vaan miehen kiusaks!

Mitä väliä miten mies reagoi, itse teet ratkaisusi siitä huolimatta.

Vierailija
8/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus juoda noin 7 alkoholiannosta ja polttaa korkeintaan 4 savuketta illan aikana.

Tietenkin kaksi savuketta olisi sopiva määrä. Liiallinen savukkeiden polttaminen eristää muusta ryhmästä.

Sano miehellesi että kotiin ei ole tulemista, jos hän komentelee vaimoaan, kuin pentua siis murrosikäistä.

Näkisin että tästä on riideltävä. Riita on väistämätön.

Vierailija
9/9 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saatan tupakoida tupakoivien ystävieni seurassa, kun olen ottanut alkoholia. En näe siinä mitään pahaa. Ap tuskin jää koukkuun tupakkaan enää. Ei hänen tarvitse ostaa askia. Polttaa, jos joku tarjoaa hänelle savukkeen.