Hyvännäköinen 45-vuotias mies, joka ei ole ikinä seurustellut
Mikä mättää. Olen tutustunut 45-vuotiaaseen johtavassa asemassa olevaan mieheen, joka on hyvän näköinen, hetero - mutta ei ikinä ollut parisuhteessa. Vaikuttaa ihan sivistyneeltä, harrastaa kulttuuria ja on töissä taidealalla. Mutta joku tuossa konseptissa kyllä varoittaa ja pahasti. Olen varma, että hänellä olisi ollut ottajia. Työskentelee kuitenkin naisten ympäröimänä.
Mikä ihme siinä voi olla taustalla?
Kommentit (7)
seksiä harrastaa (tai siis bi-seksuaalin) ;)
Mutta ehkä mies on sellainen, ettei vaan tarvitse parisuhdetta. Ei parisuhde ole kaikkien juttu, toiset viihtyvät paremmin yksinään.
Kannattaisi ap nyt vain olla tyytyväinen, jos hän haluaa sinun kanssasi enemmän kuin seksisuhteen.
Jospa hänelle on ollut tuota seksitarjontaa, niin ei ole tarvinnut vakiintua sen vuoksi. Pelkäätkö että on pelimies?
Tämä ei ole ilkeilyä, mutta itse suhtautuisin varauksella. Oma ajatukseni on, että jotain vikaa siinä on.
Toivottavasti minä olen ajatuksineni täysin väärässä!
Tuon ikäisen on aika hankala enää muuttaa elämäntapaansa, on jo varmaan aika kangistunut sinkkuelämänsä kaavoihin. Veikkaan että on joku ylitarkka pilkuviilaaja jota kukaan ei oikeasti kestä viikkoa kauempaa.
Tämä ei ole ilkeilyä, mutta itse suhtautuisin varauksella. Oma ajatukseni on, että jotain vikaa siinä on.
Toivottavasti minä olen ajatuksineni täysin väärässä!
ei ole ollut suhteessa?
Eikö ole seurustellut koskaan? Koskaan?
ei ole parisuhdetyyppiä, vaikka yhteiskunnassamme sitä pidetäänkin normina.