Mua ärsyttää kun jotkut pitävät niin avonaisia paitoja
että rintaliivit näkyvät.
Minusta rintaliivien ei kuulu näkyä. En ymmärrä miten jotkut kehtaavat niitä esitellä kun selvästikin ovat alusvaatteita.
Kommentit (11)
ja iso kaula-aukko ni se voi näyttää ihan elegantiltakin. Riippuu paidasta. Mutta se ei aina ole ns. törkeän näköistä tai seksikästä. Tai joo elegantin seksikästä, sopivassa määrin.
Se riippuu niin kropan mallista kaikilta osin mikä on häiritsevää. (Ja varmaan silti tästä nyt joku isotissinen ärsyyntyy. Mullakin on esim. leveä perse, enkä ärsyynny jos sanotaan ettei pillihousut sovi. Faktahan se on.)
täysin huonosta itsetunnosta ja epäkypsyydestä.
Mitä väliä?!?
Siis eikö sua yhtään haittaa katsella vaikka työpaikan kahvipöydässä kollegan tissejä ja rintaliivejä?
Mä en ymmärrä tuollaista itsensä esittelyä ollenkaan.
Jos on isot rinnat, niin se vako rintojen väliin tuolee itsestään ilman mitään ultra bra liivejä. Ja samoin jos on oikean kokoinen trikoopaita tmv. niin rintoja saattaa vähän kaula-aukosta näkyä (HUOM: ei mitään puolet tisseistä esillä!) varsinkin jos kumartuu. Jos on pienet rinnat, ei sitä vakoa synny ja mitään ei näy jos kumartuu koska paita ei "pingotu" kuten isompi rintaisella.
Ja isorintaisen ei missään nimessä kannata ostaa poolopaitaa, se saa rinnat näyttämään jättimäisiltä. Samoin liian iso paita tekee lihavan näköiseksi (jos kroppa muuten hoikka, mutta rinnat isot) joten kannattaa suosia omaa kokoa olevia paitoja. Ja jos liian iso paita, niin enemmän sieltä paikat loistaa jos kumartuu vert. hyvin istuva.
Että rintaliiveistä näkyy puolet.
Olisi edes joku toppi tms. mutta minusta rintaliivien ei kuulu näkyä.
että rintaliivit näkyvät.
Minusta rintaliivien ei kuulu näkyä. En ymmärrä miten jotkut kehtaavat niitä esitellä kun selvästikin ovat alusvaatteita.
Mä paljastan niin paljon kuin vaan mahdollista, ihan vaan sun kiusaks :D
mulla on isot rinnat ja omistan useita erimallisia liivejä. Niin voin pukeuta aina siten ettei ne näy.
että joltakulta näkyisi puolet rintaliiveistä paidan alta. Jos sellaisen näkisin niin varmaan olisin enemmänkin hämmästynyt kuin ärsyyntynyt.
Olen isorintainen ja samaa mieltä sen kanssa joka sanoi että ihan tavallisenkin paidan kaula-aukosta näkyy melkein väkisinkin vähän jotain tissivaon yläosaa, ja ettei poolopaita ole järkevä vaihtoehto. Mutta eihän se nyt ole rintojen koosta kiinni, jos näkyy puolet liiveistäkin.
Mitä väliä?!?
Siis eikö sua yhtään haittaa katsella vaikka työpaikan kahvipöydässä kollegan tissejä ja rintaliivejä?
Mä en ymmärrä tuollaista itsensä esittelyä ollenkaan.
että tissit pitää tuoda esille. Saattaa yli puolet vilkkua paidan kaula-aukosta ulkona.