Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen niin väsy. kateellinen miehelleni

Vierailija
18.03.2012 |

olen niin väsynyt kotiäitinä olemiseen, mutta mulla ei ole työpaikkaa johon palata. pitäs mennä kouluun mutta ei hajuakaan mikä koulutus kiinnostais.

mieheni on tällä hetkellä hienossa ravintolassa syömässä työporukalla. hienoin ravintola missä olen ollut vuoden sisällä on subway.

meillä on kaksi aika vaativaa lasta (6v, uhmainen 2,5v ja eroahdistusta kärsivä 7kk). oon niin onneton miten elämän elämääni. lapset imee kaiken energian musta, en tunne enää iloa tai näe asioita positiivisina.

mulla on kaiken lisäksi huono itsetunto ja suoraan sanoen PELKÄÄN kesää kun kaikki kauniit naiset ovat minihameissa ja shortseissa, ja itse kuljen pitkähihainen ja pitkät housut päällä (3 lasta ja 40kilon laihdutus on pilannut kroppani). mua masentaa aina kesät. olen mustasukkainen kun tiedän että mieheni kyylää naisia (hän on itse sanonut ettei se ole mikään salaisuus että kyylää).

tunnen itse niin harmaaksi ja vaivaksi. musta on tullut katera, kateellinen, mustis ja pihi (en haluis tuhlata yhtään rahaa ja jopa 2euron tuhlaus harmittaa) tuntuu kuin pilaisin kaikkien elämät (miehen ja lasten). olen onneton enkä saa mistään apua (psykalla kävin joskus mutta puhuminen ei poista mun ongelmia).

voi että kuinka voisin vain lakata olemasta, siis sillai ettei mua koskaan olis ollutkaan lapsilla olis toinen parempi äiti ja miehellä joku nainen jota oikeasti rakastais ja haluais.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun osaisin tuoda edes vähän valoa synkkyyteesi! Suosittelen lämpimästi ottamaan puheeksi esim. neuvolassa tuon, että maailma näkyy noin tummanpuhuvana nyt (sitähän sen ei välttämättä tarvi olla!).

Nyt alkuun menet kuitenkin kampaajalle ja vaatekauppaan, ja käyt ystävän tai miehen kanssa syömässä pitkän kaavan mukaan (ja juomassa, jos sitä harrastat, mutta sitä vain lyhyen kaavan mukaan)! Ja otat tavaksi jonkin noista kolmesta vähintään kerran kuukaudessa!

Vierailija
42/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monkin mies katselee, mutta aika tunnekylmä täytyy olla jos vaimolleen asian kertoo.

Miksi miehes ei vie sua ravintolaan, osta jotain ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavassa haussa kouluun ja mene opiskelemaan. Lapset hoitoon ja koulun penkille. Huomaat, että sinullakin on elämää, olet nainen ja ihminen:)

Kunhan vaan keksit mille alalle haluaisit mennä. Aikuispuolella tai yliopistossa on kiva opiskella.

Vierailija
44/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuuko lastenhoitoon? Kohteleeko sinua arvostettuna kumppanina, vai vain kodinhoitokoneena? Huolehditko itse itsestäsi?

hoitaa lapsia kun voi (mutta kun olen esim. suihkussa niin tää 7kk huutaa heti mun perään)

En tiedä arvostaako naisena, mutta ehkä kumppanina kyllä.

Yritän huolehtia itsestäni, mutta liikuntani on rajoittunut vain vaunujen kanssa kävelyyn (mulla on paljon löysää nahkaa ja selluiitti, yök). ihoani tuskin ehdin hoitamaan koska joku aina kaipaa äitiä (rasvaan nopeasti suihkun jälkeen jos ehdin). kampaajalla käyn 5 vuoden välein (kallista). hienoja vaatteita yritän etsiä halvalla kirppareilta ja huutiksesta. syön jotain kun jaksan ja ehdin, syön kyllä aika epäterveellisesti.

omasta mielestäni olen todella ruma (ruma naama ja kauhea kroppa)

ärsyttää kun mies on menossa toiseen kaupunkiin kaverinsa tupareihin ja juo siellä. kun itse olin tupareissa, olin huimat 4 tuntia poissa kotoa ja sitten piti mennä kotiin kun vauva itki.

ärsyttää niin paljon kun olen nykyään tämmönen hermokimppu, ylistressaantunut ja ämmä.

kun olen tämmönen paska niin pelkään että mies löytää jonkun hehkeän ihanan naisen just noissa sen menoissa.

-ap

Vierailija
45/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkuun menet kuitenkin kampaajalle ja vaatekauppaan, ja käyt ystävän tai miehen kanssa syömässä pitkän kaavan mukaan (ja juomassa, jos sitä harrastat, mutta sitä vain lyhyen kaavan mukaan)! Ja otat tavaksi jonkin noista kolmesta vähintään kerran kuukaudessa!

Vierailija
46/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota komea mies tuon ravintoloissa viihtyvän porsaan tilalle. Voi leuka loksahtaa miehellä

Vierailija
47/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monkin mies katselee, mutta aika tunnekylmä täytyy olla jos vaimolleen asian kertoo.

Miksi miehes ei vie sua ravintolaan, osta jotain ihanaa.

että on hänen unelmansa elää maailmassa jossa vois panna kaikkia.

-ap

Vierailija
48/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan. Oikeasti pois kotoa kouluun, niin itsetuntokin kasvaa.

t.kouluun menon ehdottaja

Vierailija
49/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on just siinä iässä että sun olisi hyvä päästä joskus johonkin yksin ja se tarraa kiinni. Tsemppiä. Mutta oikeasti lähde ulos ja pysy liikkeessä, se auttaa. Ja hae opiskelemaan johinkin!

Vierailija
50/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota komea mies tuon ravintoloissa viihtyvän porsaan tilalle. Voi leuka loksahtaa miehellä

mies on komea (ja tietää sen). ja ei ole usein ravintolassa, vain työpaikan kautta välillä. mutta ne muutamatkin kerrat herättää kateutta minussa

-ap

Vierailija
51/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis rahasta kiinni, että et pääse kampaajalle, hanki uusia vaatteita tms mieltä piristävää?

Vierailija
52/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saat ladattua akkujasi. Joku harrastus, tai edes ulkolenkki. Tai kahvit hyvän ystävän kanssa ilman lapsia. Pienen tuuletuksen jälkeen on taas ihana palata kotiin ja lapsilla on pirteämpi äiti.

Vierailija
53/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oot 40 kiloa laihduttanut ja edes suurimman osan niistä myös pitänyt poissa! Iho kiinteytyy tollasen jälkeen vähitellen. Hienon työn olet terveytesi eteen tehnyt, moni ei pysty.

Vaadi mietsä katsomaan lapsia välillä, kyllähän tollasen katraan kanssa yksin ja aina sekoaa kuka vaan.

T: ei tarttis laihduttaa ku 10 kiloa mutta en saa edes neljää pois...

Vierailija
54/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyyvat leikkauksen joka pysyy hyvan pitkan aikaa (ei 5v mutta 6kk joo). esim suora polkka tukka pitka tai lyhyt otsatukalla tai ilman. otsista voit itse trimmailla. joka aamu naet pienta vaivaa oman ulkomuodon puolesta ja tunnet itsesi kuin uudeksi naiseksi!! tsemppia. tunnut tosi mukavalta ihmiselta!

Vierailija
55/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää rumuus on ja pysyy.

ja kampaajalla käynti on kallista, ei meillä ole ylimääräistä rahaa.

olen joskus käynyt kahvilla tai leffassa kaverin kanssa ja aina mietin että miten kotona sujuu (kun tiedän että tilanne voi ihan hyvin olla se että molemmat pienet huutaa) ja sit on kauhea kiire kotiin

-ap

Vierailija
56/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää rumuus on ja pysyy. ja kampaajalla käynti on kallista, ei meillä ole ylimääräistä rahaa. olen joskus käynyt kahvilla tai leffassa kaverin kanssa ja aina mietin että miten kotona sujuu (kun tiedän että tilanne voi ihan hyvin olla se että molemmat pienet huutaa) ja sit on kauhea kiire kotiin -ap

Sovitte miehen kanssa että jos todella on hätä, mies soittaa sinulle! Ja jos ei puhelin soi, ajattelet kotona kaiken olevan hyvin.

Vierailija
57/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole edes varaa mennä leikkauttaan hiuksia ...n.25 e niin miksi olet tehnyt 3 lasta??oikeesti hei nyt puhut paskaa!!!Hyvä leikkaus ja heität kotivärin päähän niin piristyt?

Vierailija
58/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetuntosi oikeasti takaisin, kun panostat vähän ulkonäköösi ja lähdet sinne kouluun. Olet ilmeisesti ollut aika pitkään kotona?

Olen ollut samassa tilanteessa, aloin mustasukkaisena kytätä miestä ja elää miehen kautta. Tuntui ettei mulla ole elämää, mutta kun lähdin ihmisten ilmoille, niin huomasin etten ole sen kamalampi kuin muutkaan. Panostin vähän ulkonäköön ja huomasin, että olen jopa nätti.

t.koulutuksen puolesta puhuja edelleen

Vierailija
59/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies voi lähteä toiseen kaupunkiin tupareihin ja juhlimaan, mutta sä et voi käydä edes kampaajalla? Ei kai sun tarvitse teidän yhteisiä lapsia kustantaa ja hoitaa?

Jaksamista!!!

Vierailija
60/60 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vain yksi lapsi (samanikäinen kuin sinun pienin) ja olen ollut kotona ainoastaan 7 kk, mutta samat fiilikset hiipivät mieleen. Muistetaan, että ne ovat vain fiiliksiä, joilla ei välttämättä mitään tekemistä totuuden kanssa.

Nyt vähän kiitosta itsellesi. Minä ainakin ihailen sinua suunnattomasti, jos 40 kiloa olet laihduttanut. Mun pitäis laihduttaa 5 kg ja yhtään kiloa ei ole itsekuria laihduttaa. Ihan mieletön suoritus siis! Se kertoo, että sulla on kyllä sitkeyttä, pitkäjännitteisyyttä ja itsekuria. Tämän siirrät nyt sitten muihin tavoitteisiisi.

Varaa heti huomenna aika työvoimatoimiston ammatinvalintaneuvojalle. Siellä saat ideoita siitä, mikä sinua kiinnostaisi. Sen jälkeen vaan hakemaan kouluun. Hyvässä lykyssä pääset syksyllä aloittamaan opinnot ja silloin myös sinulla on omaa elämää, uusia kontakteja jne. Miehesikin näkee, että sinulla on muuta kuin hän, mikä varmaan herättelee. Aamuisin sinulla on syy hieman laittautua, kun lähden kouluun.

Ennen syksyä yrität nauttia lapsistasi. Ajattele, että tämä aika on enää rajallista. Lisäksi merkkaat ihan kalenteriin omaa aikaa. Aloita vaikka joku liikunnallinen ryhmäliikuntatunti, jolloin pääset aina vakkariaikaan pois kotoa.Kyllä ne lapset hengissä pysyvät, vaikka ekalla kerralla vähän kiukuttelisivat. Ja vaadit mieheltäsi käyttörahaa siten, että pääset välillä kampaajalle tai vaateostoksille. Se on sinun palkkasi täysipäiväisestä työstä lasten kanssa. Ottamalla omaa aikaa ja rahaa osoitat miehellesi, että et suostu kotiorjaksi tai kynnysmatoksi.

Minulla on myös tosi ruma olo, vaikka tiedän, etten niin pahan näköinen olekaan. Kotona oleminen ei ollenkaan sovi minulle, vaikka vauvastani nautin kovasti. Päivät menevät verkkareissa kotona haahuillen, ilman kunnon rytmiä. Siksi olen päättänyt mennä töihin kun lapsi on 1 v 2 kk. Pieni on vielä tuolloin ja surkuttaa jättää perhepäivähoitoon, mutta aion tehdä lyhennettyä viikkoa. Myös lapsen kannalta on tärkeää, että äiti on tasapainossa. Kun tunnen oloni hyväksi, voi myös parisuhde hyvin. Ja kaikkihan me tiedämme, että parisuhteesta on pakko pitää huolta pikkulapsiaikana, jos ei halua lapsellensa rikkinäistä perhettä.

Huomenna teet myös sen, että soitat neuvolaan ja varaat ajan neuvolapsykologille tai lapsiperhevastaanottoon. Tarvitset myös keskusteluapua ja jos sinua masentaa, niin mahdollisesti myös lääkkeitä.

Kyllä se siitä, usko pois. Ja kesää et pelkää ollenkaan. Alat jo nyt käymään kaappeja läpi ja kunnostamaan kesävaatteitasi. Ei sinun tarvitse peittävissä vaatteissa olla, vaikket ihan mallinmitoissa olisikaan. Päin vastoin, jos olet tyytymätön kroppaasi, niin sillä paremmalla syyllä korostat parhaita puoliasi ja pukeudut nätteihin vaatteisiin. Ei tarvitse makkarankuorta päälle vetää, hanki vaikka pari nättiä tunikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän