Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen av-juryn tuomion!

Vierailija
18.03.2012 |

Tilanne: Mieheni ex-avo on saanut lapsen. Miehelläni on myös 1 lapsi tämän exän kanssa. Anoppini (olemme naimisissa mieheni kanssa) ostelee lahjoja uudelle vauvalle, käy katsomassa tätä. Minusta outoa. Leikkii ikäänkuin isoäitiä tälle uudelle vauvalle.

Mitä mieltä? Miten suhtautuisitte jos sattuisi omalle kohdallenne?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn ainakin säännöllisesti kylässä ex anoppini luona, sekä exän sisarusten. Ei meidän ystävyys siihen ole loppunut kun erosimme exän kanssa.

Vierailija
22/36 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettisin ennemminkin sitä miksi asia herättää minussa edes jonkinlaisen reaktion suuntaan tai toiseen.

se, että tämä nainen on käyttäytynyt minua kohtaan niin törkeästi aikojen saatossa. Sappeni kiehuu sen takia, että ajattelen että anoppi ikäänkuin on hänen kannallaan minua vastaan.

Olen miettinyt sitä juuri, miksi tämä herättää niin voimakkaita tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että ihan ok ja hyväkin juttu. Aina on positiivista, että välejä ei ole erossa pistetty poikki. Tykkään myös siitä, että lapsia ei aleta erottelemaan verisukulaisuuden perusteella vaan vauvat otetaan avoin sylin positiivisella asenteella vastaan. Jos haluaa "vara"mummon tittelin ottaa, niin keneltä se nyt on pois? Kivempaa noille sisaruksille, kun toista ei kohdella hylkiönä ja ulkopuolisena.

Vierailija
24/36 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi saa todellakin olla ystävä ihan kenen kanssa tahtoo, vaikka entisen miniänsä kanssa.

Vierailija
25/36 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettisin ennemminkin sitä miksi asia herättää minussa edes jonkinlaisen reaktion suuntaan tai toiseen.

se, että tämä nainen on käyttäytynyt minua kohtaan niin törkeästi aikojen saatossa. Sappeni kiehuu sen takia, että ajattelen että anoppi ikäänkuin on hänen kannallaan minua vastaan.

Olen miettinyt sitä juuri, miksi tämä herättää niin voimakkaita tunteita.

Lapsia ei kannata ikinä sotkea aikuisten välisiin erimielisyyksiin, eikös juu. Vanhemmista viis.

Vierailija
26/36 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteessa. Sitäpaitsi se ei taida kuulua sinulle mitä anoppisi tekee kenenkin kanssa - vai mitä?

Vierailija
27/36 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään menettäisi, vaikka anoppini ei lahjoisi ja kyläilisi. En tarkoita, että pitäisi alkaa pitää hylkiönä tätä uutta vauvaa.

Onko teillä muilla uusperheellisillä samankaltaista tilannetta? Jotain "vertaistukea" kaipaisin. :D Tai siis, että onko tällainen käyttäytyminen yleistä?

AP

Vierailija
28/36 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään menettäisi, vaikka anoppini ei lahjoisi ja kyläilisi. En tarkoita, että pitäisi alkaa pitää hylkiönä tätä uutta vauvaa.

Onko teillä muilla uusperheellisillä samankaltaista tilannetta? Jotain "vertaistukea" kaipaisin. :D Tai siis, että onko tällainen käyttäytyminen yleistä?

AP

Hassua miten sinussa herää kateellisuus anoppiasi kohtaan ja jotkut olisivat ikionnellisia ettei koko anoppia olisi olemassakaan :D

Vierailija
29/36 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee itse tuttavansa-jopa anoppi.

Vierailija
30/36 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että tämä nainen on käyttäytynyt minua kohtaan niin törkeästi aikojen saatossa. Sappeni kiehuu sen takia, että ajattelen että anoppi ikäänkuin on hänen kannallaan minua vastaan. Olen miettinyt sitä juuri, miksi tämä herättää niin voimakkaita tunteita.

Oliko miehesi vielä tämän exän kanssa aloittaessanne suhteen? Joku syyhän anopilla on käyttäytymiseen.

Vierailija
31/36 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että tämä nainen on käyttäytynyt minua kohtaan niin törkeästi aikojen saatossa. Sappeni kiehuu sen takia, että ajattelen että anoppi ikäänkuin on hänen kannallaan minua vastaan. Olen miettinyt sitä juuri, miksi tämä herättää niin voimakkaita tunteita.

Oliko miehesi vielä tämän exän kanssa aloittaessanne suhteen? Joku syyhän anopilla on käyttäytymiseen.

sanoinkin, että olivat olleet jo erossa jonkin aikaa ennen kuin me aloimme olemaan yhdessä. Minäkin peräänkuulutan tätä syytä tässä.

Vierailija
32/36 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis puhdas, ei mitään kränää (minun tietääkseni) missään. Ex oli kuitenkin ehkä mustasukkainen minusta haukkumisestaan päätellen..

AP (kuten edellinenkin)

Vierailija
33/36 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppisi haluaa tavata lastenlastaan ja uuden vauvan ihailu on hyvä tilaisuus siihen.

Ja vauvat on usein tosi suloisia vaikka niiden äiti olisi miten ärsyttävä. Ehkä anoppisi tykkää vauvoista yleensä?

Älä vielä murehdi, tilannehan voi muuttua vaikka millaiseksi ajan myötä. Tarkoitan että ei tästä uudesta tulokkaasta ole välttämättä mitään ykkössilmäterää tulossa.

Vierailija
34/36 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppisi haluaa tavata lastenlastaan ja uuden vauvan ihailu on hyvä tilaisuus siihen.

Ja vauvat on usein tosi suloisia vaikka niiden äiti olisi miten ärsyttävä. Ehkä anoppisi tykkää vauvoista yleensä?

Älä vielä murehdi, tilannehan voi muuttua vaikka millaiseksi ajan myötä. Tarkoitan että ei tästä uudesta tulokkaasta ole välttämättä mitään ykkössilmäterää tulossa.

tässä myös on kummallista, että tapaa kyllä lastenlastaan ihan meidänkin kautta, ja lapsi viettää aikaa hänen luonaan myös. Miksi pitää vielä sinne mennä..?

Hänellä on useampi lapsenlapsi, ihan vauvoja he myöskin, että hoivattavia lapsia riittää ihan "omasta takaa".

Olisiko teistä normaalia jos hän perustaisi esim jonkun tilin tai rahaston tälle lapselle, jonne laittaisi joka kuukausi rahaa? Mietin vain, että milloin tämä asia menee ns. överiksi.

AP

Vierailija
35/36 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletpas sä mustis sun anopista :) huvittavaa. tietenkin anoppisi saa kaveerata kenen kanssa haluaa, oli se sitten nykyisen miniänsä mieleen tai ei!

Vierailija
36/36 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastuit provoksi. Pönttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme