******* HELMIVAUVAN KUUMEILIJAT, VKO 24 *******
Hyvää viikon alkua kaikille! =)
Monilla on varmaan piinailuviikko käsillä. Ja onnea vielä plussanneille! :))
Kovin tuuliseksi vaihtui kesän sää. Mutta on hyvä saada välillä vettäkin.
Plussaonnea tälle viikolle!! :) Ja tsemppiä! =)
Kommentit (59)
mammmaa: Selvä haamu tuo on, uskon että vahvistuu! *peukkuja*
Itse testasin, taas, tänään ja nyt tuli Kotitestin liuskaankin vahva plussa joten pakko on uskoa. Nyt ois tosiaan vasta kp 25/n.28, joten tietysti pelottaa mahd.kemiallinen raskaus tai vastaava...nooh pitää vaan odotella.
Mukavaa ja tärppirikasta kesää kaikille!!!
Tutti
teitä onkin taas monta! :)
Pahoittelut tädin yllättämille.
Harmi Rizzan haamun katoamista, tuliko täti jo kylään? Niin kauan kai toivoa?
Alamahalla on ollut nyt kolmatta päivää jomotusta, joka tänään päivällä muuttunut ihan menkkajomotukseksi, kouristelunkin tunnetta. Rintoja nippailee aika lailla, kiukkuinen olen kuin ampiainen, taitaa täti tehdä tuloaan...Piina-ajat siis käsillä. Pari viime kiertoa ollut sen 33 päivää.
Bamboe kp28/29-33
Heippa kaikki!
Viime la siis tein plussatestin kp 23 ja haalea viiva. Olen koko viikon ollut hissukseen ja valmiina siihen että menkat alkais (pari kk sitten kävi näin, kemiallinen raskaus).
Olo on ollut tosi turvonnut koko viikon ja hyvä että on housut mennyt päälle... Ja ruoka on maistunut, ei mielitekoja tms. Ei edes epätavallista väsymystä (sitä on kyllä ollut iltaisin, päivisin en oo ehtinyt miettimään, oon koko viikon tehny töissä pitkää päivää, aamusta iltaan).
Aamula tein taas testin kun ei tätiä ole kuitenkaan kuulunut. Vahva plussa, melkeen yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Eli uskottava se on, raskaana ollaan ;o)
Siirryn vaivihkaa o-puolelle, onnea teille kaikille!!! Ja kiitos vertaistuesta (enemmän kyllä olen vain lueskellut teidän juttuja kuin itse kirjoitellut)!
V :)
Minä siirryn maaliskuisiin, sillä menkat alkoivat tänään päivän myöhässä. Luulen kyseessä olleen kemiallisen raskauden.
Parempaa onnea teille muille! Plussatuulia!
Rizza kp 1, yk 27
Mustakin kuulostaa siltä että sulla oli kemiallinen raskaus. Ei varmaan paljoa lohduta kun toiveet vuotaa taas kerran ulos. Mutta jos jotain positiivista haluaa ajatella, niin ei kuitenkaan ollut täysin tulokseton inseminaatio. Nuo kemialliset raskaudethan on tosi yleisiä. Heti ensimmäinen inseminaatio sai aikaan jo hedelmöittymisen, joten seuraavalla kerralla mahdollisuudet on tosi hyvät!
Parempaa onnea siis seuraavaan kertaan!
anna061 kp12 yk6 jo helmikuisista tippuneena
Kiitos Anna061! Piristit mieltäni. :) Kaikista oireista päätellen olin todella varma, että olin raskaana, kun dpo 10 tuli tippa vuotoa ja sitten sain sen haamun testiin. Toisaalta olen kyllä todella kiitollinen, että ensimmäinen inseminaatio ei ollut aivan tulokseton. Nyt vaan pidän kuukauden tauon hormooneista ja hoidoista ja sitten pääsen taas uuteen inseminaatioon. Onnea sinullekin seuraavaan kiertoon!
Onnea kovasti plussanneille! =)
Ja pahoittelut tädin kohdanneille!
Täällä jännäillään omaa olotilaa. Toiveikas ainakin olen, jos ei muuta =) Pieniä
nippailuja tuntuu joka päivä, mutta menkakivuilta nämä ei kuitenkaan tunnu. Viimeksi kun oli ovis ja söin teroja niinkuin nytkin, oli monta päivää ennen menkkoja jo menkkakivut kun terot esti menkkojen alkamisen omia aikojaan. Eli joko nyt ei ole ollut ovista tai sitten on tapahtunut pieni ihme. Tosin muita oireita ei oikein ole, pientä väsymystä parina iltana, jolloin olen mennyt nukkumaan jo kahdeksan jälkeen.
Annu_81, kp 23/27, yk 5
Onko meitä helmikuisia enää näin vähän??
ON: Joku oli äsken erittäin typerä ja meni tekemään raskaustestin :p Negahan se oli vaikka kuinka yritin sitä käännellä. Jossain vaiheessa olevinaan näin ihan pienen häivähdyksen jotain, mutta kuvittelin sen varmasti kun en myöhemmin enää nähnyt yhtikäs mitään. En vaan malttanut odottaa pidempään, vaikka kuinka olen ollut siinä uskossa, että seuraavan kerran testaan vasta kun menkat on myöhässä edes vähän. Ja nyt sitten olen tosi vakuuttunut menkkojen tulosta, vaikka tiedän että ei se testi välttämättä näytä vielä mitään.
Annu_81, kp 24/27, yk 5
Annu_81: Meillä ollut vieraita vk:loppuna ja nyt vasta koneelle pääsin. On meitä helmikuisia vielä. MInä ainakin!=)
Voihan se plussa tulla vielä. Sulla kp 24 kuitenkin vasta. Malta vielä vähän aikaa (juu paraskin puhumaan;)).;D Millon sulla oli ovis? voiko näkyä plussa vielä?
Mites 2pojan äiti? Sullahan on ovis ollut suunnilleen samoihin aikoihin kuin mulla? MItäs sinne kuuluu?:)
Nyt sitten anteeksi kaikille. Omaa napaa tulee ja paljon (laitoin tän jo tonne toisellekin puolelle):
Auttakaahan sisaret naista mäessä: Nyt siis kp 32. Kierto yleensä siinä 28-30. kp32 oli sillon kun menkat alkoi synnytyksen jälkeen, mut nyt siis enempi 28-30. Menkkaoloa paljonkin. Esikoisesta heti tiesin raskaudesta, nyt taas ihan tosiaan menkkaolo. Oon alottanut hölmö testaamaan to kp 28 ja siitä eteenpäin päivittäin (en aamuvirtsasta) negan. Tänään kp 32 tein aamusta negan. Menkat yleensä EIVÄT jää jännityksestä tai mistään pois tai myöhästy, joten mitäs nyt?! Ovis plussat sain kp 21 ja kp22 aamupissasta, joten voiko olla että ovis oli vasta kp 23 (en testannut enää sillon) ja testi ei sen takia vielä plussaa näytä? jos kp 22 oli ovis niin nythän ois 10pv oviksen jälkeen? Jos taas kp23 niin 9pv, jolloin ei näy vielä hormonit?!
En ymmärrä. Monta vuotta ollut säännölliset kuukautiset, eivätkö oo tosiaan jännityksestä tai mstään jääneet ennenkään pois, vaan ovat kyllä tulleet ihan ajallaan, vaikka mitä ois tapahtunut.
Esikoisesta testasin kp 28 negan ja sitten oltiin vk-lopun yli reissussa ja reissun jälkeen kp 36 tuli vahva plussa (kattelin vanhasta kalenterista).
Eli siis kertokaapa fiksummat mistä nyt tuulee? En ymmärrä..huoh.. Olis ihanaa olla raskaana, mut mitään oireita ei kyllä ole ja oviskin noin myöhään niin siksikin on koko ajan siinä ajatuksessa, etten ole raskaana ymym..
Sekavaa tekstiä joo ja omaa napaa, mut huoh..en tiiä mitä tehdä. Mies lähtee tänään työreissulle ulkomaille ja tulee vasta torstaina. En oo hälle vielä mitään kertonut, koska eihän tässä vielä uutisia ole.
T: Daim 32/28-30 (-32)
Nää sivustot näköjään piilottaa viestin jos se edellisen sivun viimeinen. Pitää laitta häirikkövietsi,että se laittaa kummatkin näkyviin..:)
T: Daim
Eipä tänne mitään erikoista. Väsyttää kun on sateinen ilma. Ja yöllä en saanut unta. Negaa testattu tänään kp27/26-30 Clear Bluella. Mutta ei olekaan kun vasta dpo 10 tai 11. Testissä näkyy ihan ihan himmeästi taustalla vähän sinistä, mutta näin on käybnyt ennenkin ja menkat on alkaneet. Täytyy odottaa vielä pari päivää.
Daim: Jos sulla on ollut ovis myöhemmin?
Kaikille tsemppiä! :) En ehdi nyt muuta.
Mikä testi olis tooosi herkkä? mietin tässä, että jos ootan vielä tiistaille ja katson tilanteen uudelleen. Nyt on siis 4 testiä menny turhaan negaan...
Jos "rauhassa" oottaa menkkoja ja testaa tiistaina jos ei oo alkanu..sillon on kp 34 ja päiviä oviksesta hmm.. 12-13 eli pitäiskö näkyä jo?
Toivon kyllä raskautta ihan sikana...niinkuin kaikki meistä.. Normaalisti tosiaan on säännölliset kuukautiset, eikä kisat eikä mitkään oo siirtäny niitä vaikka kuinka on jännittänyt ym..
Ovisplussat sain tosiaan kp 21 ja kp22, kp 23 en ees testannut. kp 21 muistaakseni hommailtiin.. voisko olla, että ovis oli vasta sitten kp 23? Olis menny kyllä toosi myöhäselle?
T: toiveikas Daim kp 32 28-30 (-32)
Niinhän siinä sitten taas kävi että täti tuli kylään eilen... harmittaa ihan mahottomasti ja masentaa, mut ei auta kun pitää toivoa yllä ens kertaa varten... Kierto nähtävästi veny 35 päivään, ilmeisesti ku on nii vasta pillerit lopettanut nii kroppa vielä vähän sekasin... Tsemppiä kaikille muillekki! Mää taidan siirtyä nyt tuonne maaliskuisiin sitte..
Pitkästä aikaa. Oli aikamoisen kiireinen työviikko ja muutenkin tämä kierto on mennyt aika huomaamatta. Ovista yritin tikuttaa kp21 asti, sitten loppuivat tikut. Eli en löytänyt, joten eipä ole juuri tästä kierrosta toiveita. Ovisoireita oli tässä viime päivinä, mutta tuskin nyt näin myöhään voi olla, ellei taas kierto temppuile. Mutta jotenkin pahin stressaus tämän asian kanssa on hellittänyt. Eihän tässä muu auta, kuin yrittää ja katsoa kuin käy.
Daim: Sullekin toivottaisin vaan malttia, kyllä se vastaus sieltä tulee suuntaan tai toiseen ihan lähiaikoina. Mullakin oli kellontarkka kierto kuukausia ja niinpä vaan yksi kierto venyikin sitten yli viikolla. Tää on ihmeellinen tämä naisen kroppa.
Ihanaa, että on tullut taas paljon plussia. Toivottavasti niitä seuraa vielä enemmän tulevina viikkoina.
T. Pötkö kp 27/28
Täällä vielä ollaan :) vielä ei ainakaan ole tullut tipahdusta maaliskuisiin.
V80 Onnea!
Daimilla jännät paikat, kuulostaa kyllä siltä, että sulla oli ovis vasta silloin myöhemmin ja ei kai raskaus silloin vielä näykään testissä, peukutukset!
Tädin yllättämille pahoittelut.
ON: edelleen alamahalla painontunnetta, menkkaoloa, rintoihin ihan sattuu välillä. Välillä aamuisin heikottavaa oloa ja nyt uusimpana kahvi ei ole maistunut ihan entiseen malliin. Kuitenkin enemmän tuntuu siltä, että menkat alkaa kohta, ei ole raskaana oleva olo. Edellisissä raskauksissa jotenkin vain tiennyt positiivisen tuloksen. En uskalla testata vielä, se nega on niin tyly tulos.
Plussaonnea kaikille!
Bamboe kp 31/29-33
(Pakko oli tulla tänne kurkkaan, mitä kuuluu...)
Jos tulee nega ja tätiä ei kuulu, niin toivoa on! Omakohtaisesti voin sanoa niin... Tiedän että piinailut on tuskaisia, mutta teillä useimmilla on jo niin pitkällä dpo:t, että lähipäivinä saatte tietää tuloksen. Itse testasin negan dpo11 Acon10:llä eli herkällä! Ja sitten dpo 15 olikin jo selkeä plussa Apteekin omassa eli ei niin herkässä...
Huomaa, että on maanantai. Koko päivä on mennyt puolinukuksissa.. En tiedä olenko tulossa kipeäksi, kurkku on ainakin vähän kipeänä.. Joka tapauksessa mielikin on maassa, oikeastaan ekaa kertaa tämän yrityksen aikana on näin pettynyt olo. Jotenkin aikaisemmissa kierroissa menkkojen alkaminen on mennyt vain olan kohautuksella ja sitten katse on ollut jo uudessa kierrossa.
Vaikka ei ne menkat vielä ole alkaneetkaan, niin aika varmaa niiden alkaminen on. Eilinen päivä meni kiukutellessa, tai varmaan paremminkin mielialojen äkillisessä vaihtelussa (yhtäkkiä vaan meni hermo ja ihan yhtäkkiä taas oli oma itsensä).
Mitäs muille helmikuisille kuuluu?
Annu_81, kp 26/27, yk 5
Kyllä siinä väriä näkyy. :) Toivotaan että vahvistuu. bd bd bd!! =)