Acon 10 kasettitesti ja viivanpaikka/haamu Voiko viivanpaikkaa tulla testiajan kuluessa?
Eli tänään, dpo12 kp 25/26-28 testattu aconin 10 kasettitestillä viivanpaikka/haamu.
Tuo haalea, hiukan punertava viiva tuli testiajan sisällä ja ukkokultakin näkee sen.
Eli kysymys kuuluukin, voiko se olla ihan oikea viiva vai onko vain viivanpaikka?
Ja vaikuttaako clomit tai luget testitulokseen?
Tiedän testanneeni aikaisin ja pitää testailla uudestaan myöhemmin. Mutta voiko tämä olla totta???
Kommentit (2)
..negat ovat olleet puhtaita negoja testiajan (10min) sisällä ja myös pysyneet sellaisina. Samaten haamut ja plussat ovat tulleet testiajan sisällä ja pysyneet. Viiva on myös vahvistunut selkeästi, kun testin on tehnyt perättäisinä päivinä.
Onnea mahdolliseen uuteen testaamiseen ja +++
Onnittelut=)
Jos haalea,punertava viiva tuli testiajan(10 min) sisällä,on se +
Kuivuessaan yleensä vahvistuu tummemmaksi.
Kys testissä myös ominaisuutena että testiajan jälkeen,kuivuessaan ilmestyy haamu vaikkei sitä olisi tullut testiajalla.Silloin tulos ollut nega.Mulla ainakin 10 kokemusta testistä,8 negaa jotka kuivuessaan "haamuttuneet"vaikka testiajalla ei mitään ja en ole ollut raskaana niillä kerroin ja 2 positiivista testiajalla,jotka tummuneet kuivuessa,ja olen ollut raskaana.
Joten onne ja testaa velä uusiksi muutaman päivän kuluttua!
Ja itse tämän vinkin täältä saaneena,testaa samaisella merkillä niin saat vahvistuksen viivan tummumiselle.Testien herkkyyksissä kun on eroja!
Petite-te rv 14+2