Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

******* HELMIVAUVAN KUUMEILIJAT, VKO 24 *******

09.06.2008 |

Hyvää viikon alkua kaikille! =)

Monilla on varmaan piinailuviikko käsillä. Ja onnea vielä plussanneille! :))

Kovin tuuliseksi vaihtui kesän sää. Mutta on hyvä saada välillä vettäkin.

Plussaonnea tälle viikolle!! :) Ja tsemppiä! =)

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikille!=)

Tuiskutuuli tuuhan kertomaan heti kun oot testin tehny. jänskään täällä sun puolesta.:)

Ite pääsen testaan vasta tuolla sitten maaliskuun pinossa, koska mahassa on niin kauheita vihlasuja ja menkkaoloa, että nyt voi jo sanoa, että maaliskuihin tiputaan..:/

On muuten tosi paljon plussanneita helmikuisissa. Toivottavasti plussatuuli kantaa tonne maaliskuuhun ja pääsee itekin mukaan odotukseen..huokaus,,tahtoo olla raskaana ja saada toisen vaavin!!!!!!:D huhuh Kiitos, kun sain purkautua... ;D

Naapurit kattovat ihmeissään kun oon koko ajan koneelle ja esikoinen nenä kiinni ikkunassa katsoo autoja ja heiluttelee ihmisille..söpöläinen..:)

T: Daim kp 28/28-32

Vierailija
22/59 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin!! ei kyllä minkäänlaista viivaa tullut näkyviin, ei edes haamujen haamua! kyllä harmittaa! en kai sitten ole raskaana, koska kai se nyt jo olisi näkynyt jo olisin..täytyy vaan jäädä odottelemaan niitä menkkoja, taitaa aika pitkä kierto tästä tulla..:( kyllä ottaa päähän, jos noiden pilereiden takia kierrot nyt pidentyy kun ennen niitä oli säännöllinen 28 pv....voi itkujen itku...

anteeksi tämä valitus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuiskutuuli: huh..mitähän tohon nyt sanoisi. Tiiän kyllä miltä tuntuu. Pettymys on kova kun nega tulee ja menkkoja saa ootella.:/ Toivotaan, että maaliskuussa käy onni ja mahdollisimman moni saa plussan ja maalisvauvan.:)

T: Daim kp 28/28-32 (olis jo huominen ja menkat alkais ja sais alkaa maalisvauvaa yrittään/toivoon)

Vierailija
24/59 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiskutuulille sympatiat (((((halaus))))) Toivoa sen verran virittelen, että niin kauan kun menkat ei ole alkaneet, toivoa voi vielä olla. Itsekin testastin kp28 ja negaa näytti. Neljän päivän päästä uudelleen ja haamu tuli. Nyt en ole testannut uudestaan, odottelen vielä muutaman päivän. Menkkoja ei vieläkään kuulu. Varovaisen toiveikkaana elän :-)

Rinnat tuntuvat paisuneilta, välillä vihloo alavatsasta ja se pelottaa. Kahvia ei tee yhtään mieli.

Tsemppiä kaikille piinailijoille!

Hilperiina kp34/30

Vierailija
25/59 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos lohdutuksesta daim ja hilperiina!!

eihän tämä nyt maailmaa toki kaada :) enempi olen harmissani juuri siitä, jos kierto venyy pitkäksi kun ennen pillereitä oli niin säännöllinen.

odottelen menkkoja, eiköhän ne sieltä tule.

Hilperiinalle myös valtavat onnittelut, hyvältä vaikuttaa!!!!! :)

Vierailija
26/59 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos lohdutuksesta daim ja hilperiina!!

eihän tämä nyt maailmaa toki kaada :) enempi olen harmissani juuri siitä, jos kierto venyy pitkäksi kun ennen pillereitä oli niin säännöllinen.

odottelen menkkoja, eiköhän ne sieltä tule.

Hilperiinalle myös valtavat onnittelut, hyvältä vaikuttaa!!!!! :)

Vierailija
27/59 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ehkä oma hormonitoiminta etsii vielä pillereiden jälkeen omia uriaan... Jos tätiä ei näy, niin toivoa toki on! Itse testasin perjantaina negan Acon10:llä, eli tosi herkällä testillä (pitäis reagoida 10IU raskaushormonia). Nyt eilen tuli selvä plussa Apteekin omalla (jossa herkkyys muistaakseni 25IU), eli ei niin herkällä. Voihan sullakin vielä se plussa tulla, varsinkin jos et tiedä, minkä pituinen kiertosi on. Tiedätkö, milloin oli ovis?

Vierailija
28/59 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti vaan...

Eilen illalla vihloi ja pisti kohdun puolta, joten oisko nyt ollut sitten niitä kiinnittymiskipuja? Ei ole kyllä ennen ollut. Huih, nyt alka jännittää... ?:| Ja eilen oli sopivasti dpo 7 tai 8. Sain Pregentillä roskishaamun, mutta siihen ei ole luottamista. Ja ei näillä kp:llä näkyisikään vielä.

Plussaonnea kaikille! =)

Kp 23//26-30

Vierailija
29/59 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmi75: paljon onnea sulle ! :) mä en oikein ole varma oviksesta, että millon se oli, vai oliko ollenkaan, kun mulla ei koskaan ole noi ovisoireet ollu kauheen kummosia..eli voihan hyvin olla mahdollista ettei sitä ees ollu ja menkat tulee sitten jossain vaihees..jotain outuoja limoja on kyllä on ollut aina välillä, sitä olenkin kummastellut (siis myös näin loppukierrosta)...mutta katsotaan, eiköhän se piakkoin jo selviä...:)

testaan ehkä vielä loppuviikosta tai ensi viikolla jos ei tätiä kuulu :) testinä mulla oli kotitestin herkkä puikkotesti..ei mitään tietoa noista onko oikeesti kovin herkkiä, onko muilla kokemuksia?

2poja@näiti: tsemppiä sulle, voi olla hyvä merkki ;) ;)

Vierailija
30/59 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en uskaltanu kirjoitella sinne, mutta pitää kait kohta hypätä sinne puolelle! On vaan välillä niin epäuskoinen olo... Nyt vihdoin melkein 10kk yrittämisen jälkeen tärppäs! On kuulkaa tullu aika monta negatiivista raskaustestiä tehtyä...

Aika hiljaiseksi on tämä pino menny. Mikä lie syynä? No, toivottavasti mahdollisimman moni teistä lopuista plussaa ja pääsee odotus-palstalle!

Vierailija
31/59 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tauko palstailussa, kun luulin etten saa raskautta enää yrittää mahdollisen ison tulevan leikkauksen takia (joka onneksi peruuntui)...

No nyt on uskomaton fiilis ja pelokaskin, eli heti omaa napaa:

Kp 18/n.28 tehtiin hcg verestä vatsakipujen vuoksi, tulos alle 2 eli nega.

kp 20 testasin Pregentillä kun oli "outo olo", tuloksena haamu

kp 21 Pregentillä hieman selvempi haamu, ohut viiva Aconin herkkään

kp 22 Clearbluen digitaalinen miinus

ja sitten tadaa:

kp 23 plussa Apteekin omaan ja Care Diagnostikaan (herkkyys 12), tosin jäljellä oli kaapissa Kotitestin liuskatestejä ja viiva oli huomattavasti vaaleampi kuin Apteekin omassa!!! Outoa, kun pitäs olla herkempi!

2poj@näiti huom! Taitaa tuo Pregent olla paljon mainostettua herkempi! Tsemppiä ja peukutuksia!

Meillä siis on takana 4,5 vuotta ilman ehkäisyä ja pari vuotta varsinaista vaavin yritystä. Ei voi uskoa todeksi, ihmetyttää mielettömästi miksi näytti jo noin aikasin plussaa...kun veritestikin vielä nega viime to ja sit la:na Pregentillä haamua?

Voiko tuo olla huono merkki, jos nopeesti nousee hcg?

Oireita ei vielä kauheesti ole, pientä hikoilua/vilutusta, alavatsalla tuntemuksia, rinnat normiarat tähän vaiheeseen kierrosta ja samoin lämmöt tavanomaisesti 37 tienoilla.

Paljon plussatuulia, kiskon mukaani teitä kaikkia...tosin en itse uskalla vielä o-puolelle mennä...

Tutti rv VAIVAISET 3+2 (ois vasta kp24/n.28) :O :O

-ihme juttu-

Vierailija
32/59 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sillä menkathan ne alkoi.. :( En tosin oikein plussaan uskonutkaan kun ei ollu yhtään sellanen olo, molemmista tytöistä olen kyllä tienny ennen testin tekoa jo.. Meillä siis likat synt 03 ja 05, pikku kolmosta harjoitellaan..

Mutta onneks alkoivat sitten siedettävissä ajoissa, on kai kropallakin vielä harjoittelua kun oli kierukka (hormoni) n. 2,5 vuotta ja sen kanssa ei juur menkkoja ollut.. Tylsempää on ootella kuinka pitkäks kierto venyy, kun ei oo mitenkään säännöllistä siis tiedossa.. Mutta taustalla jatkat ja pikku hiljaa siirryn maaliskuun pinoon tai sitten koko ens vuoden, taitaa olla jo muitakin siellä..

Paljon onnea kaikille plussanneille, aika monta on tullut pitkään yrittäneille!!!

Vierailija
33/59 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmi75: Suuret onnittelut plussasta! Mahtava uutinen! :D

Bamboe: Täällä minä todellakin vielä piinailen. Sunnuntaina kp 27/30 tuli aivan pieni pisara vaaleanruskeaa vuotoa ja siitä alkoi nipistelyt vatsassa. Eilen testasin haaleista haaleimman plussan, mutta tänä aamuna testi näytti puhdasta negaa. Tänään tai huomenna piti/pitäisi menkkojen alkaa, mutta ei ole vielä alkanut tuhrukaan. Olo on aika masentunut. Ensimmäinen inseminaatio on siis takana.

Rizza kp 30/30, dpo 13 tai 14, yk 26

Vierailija
34/59 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa jo järki lähtee.. Miksi se pikkuihminen ei halua tulla? Minkä h-tin takia tuo täti tulee aina? Eikö se ny voisi muuttaa johonki muuhun maahan? Tää on ehkäpä jo masentavaa. Nyt on 7 kuukautta oltu ilman ehkäsyjä, mutta ei vaan tärppää. Täytyykö vaan luottaa siihen, että "tulee sitte, ku sen aika on". Inhoon noita tollasia sanontoja, mutta....

Anteeksi valitukseni. Ottaa vaan niin nuppiin!!

Rhuu kp 1/28 yk 7

Vierailija
35/59 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.. toi poitsu heräs jo 06.10 ja mietin mielessäni, että oon hullu kun toisen haluan.:D Mut on noi niin ihania, että! Rakkaita, mutta voih välillä niin raivostuttavia.;D

Oottelen tätiä täällä. Ihan täti olo ja menkat pitäisi tänään alkaa. Sitten pääsee ihan kunnon terveeseen kiertoon tai siis toivon sitä.. Jos käy niin, että mahatauti tulee kolmannen kerran ennen ovista, niin sitten kyllä ota lääkäriin yhteyttä ja kysyn mikä on vialla?!:O Ärsyttää kun kaksi kiertoa mennyt pilalle jonkun typerän mahataudin takia..huonoa onnea on kyllä ollut liikkeellä, mut toivotaan, että juhannus hoitais taiat ja maaliskuulle tärppäis (tai ovis olis viikko juhannuksen jälkeen, mut kuiteskin)..:)

Ei muuten varmaan kannata ees testata, koska oireet ovat menkkakipua + pinna kireellä? Ovis oli vasta tosiaan tollon kp21-22, joten eihän se ees testissä näkyis?

T: Daim ja kp 29/28-32

Vierailija
36/59 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vie tieni. Eli täti tuli eilen kylään, ihan ajallaan. Nyt ei muuta kuin odottelemaan ovista. Eilen harmitti, mutta tänään jo positiivisemmall amielellä. Eihän tässä mikään kiire kuitenkaan ole.

Elise kp2/26 yk2 (tai3 vähän miten laskee, kuumeilua jo 11kk)

Vierailija
37/59 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin yllättämille. :(

On: Juu, täällä samat fiilikset, että miten kauan täytyy odottaa, ettäö vauva saa alkunsa. Täällä n. 10kk yritystäö jo takan. Ja näyttää siltä, että menkat alkaa ensi viikon alussa, tai siis ylipäätnäsä alkaa. Tänään alkoi menkkajojmotukset ja "kirvelee". Eilen illalla jo taas vihloi menkkamaisesti. Ja valkkari on sellaista paksua. Kaipa mulla on hiivakin taas. :-/ Oikein potutuspäivä tänään. Grr...

Eipä ole oikein toiveikas olo. Suuunnittelin kyllä jo etukäteen että heinäkuussa sitten vielä, mutta nyt tuntuu ettei jaksa enää. No, täytyy katsoa.

Olipas taas tosi positiivista. :-)

Kp 24/26-30

Vierailija
38/59 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon ihan uus täällä, niin en oo vielä oikeen löytäny oikeeta paikkaa itelle, mut kirjottelenpas tänne nyt. Onnea heti alkuunsa tosi paljon kaikille plussanneille! :) On se ihanaa! Itsellä nyt menossa kp 33/30, eilen tosin testasin negan, mutta eipä tuota tätiä ole kuulunu kuitenkaan... Flunssa meinaa olla, joten on väsymystä, palelua, alamahakin välissä kipuilee, on lämpöä ja rinnatki hiukkasen arat ja turvoksissa. Välissä kyllä vähä huimaillukki ja ollu huono olo, mut luulen vaan et toivon nii kovasti et masussa ois jo elämää, et kuvittelen vaan nämä olot. Ja muut johtuuki sitte vaan tästä sairastelusta... :/

Vierailija
39/59 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä muistaako kukaan mua, sillon kirjottelin ennen tätä uudistusta ja ainakin 2poj@näiti oli samassa pinossa :)

Oon taustalla lukenu teijän viestejä ja iahn uskomattoman moni on plussannu!!! IUpeeta!!

Nyt sitten sain tänään itsekin jotain erikoista tuohon testiin, ilmestyi 5 min kuluessa ja väriäkin taitaa hitusen olla. nyt dpo12 ja menkkojen pitäs alkaa lauantaina ja sillon testaan sitten uudestaan..

Mitäs mieltä te ootte tästä? viivanpaikka? vai haamu?

[URL]http://www.aijaa.com/v.php?i=2221721.jpg[/URL]

Vierailija
40/59 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viivaa näkyy kuvassa! Onnea!!! Eiköhän se siitä vahvistu...