Pitkien tyttöjen äidit: toivotko tyttärestäsi tulevan MALLI
Kommentit (16)
Onneksi tytöllä itselläänkään ei tunnu mitään mallihaaveita olevan, ainakaan vielä (ikää nyt 14 v.) eläinlääkärin ammatista haaveilee tällä hetkellä, mutta aika näyttää sitten tietysti mihin tyttö suuntautuu.
Musta mallibisnes on ihan sairasta, ja yleensäkin kohtuuton ulkonäön merkityksen korostaminen aika älytöntä. Kyllä elämässä on niin paljon tärkeämpiä asioita kuin se miltä näyttää.
Tässä joku aika sitten torppasin nuoren haaveet alalle. Oli saanut kehuja alan ihmisiltä ja koittivat houkutella sitten kalliille mallikurssille.
Eipä opiskelijan ole järkeä lainarahoilla jonnekin kalliille kurssille lähteä ilman takeita töistä.
Vaateripustimeksi sopii he, joilla ei ole älliä muuhun.
toivoa pitkästä tytöstä mallia kuin jostain pikkulätkänpelaajasta NHL-pelaajaa. Ehkä promille elättää moisella itsensä.
Tyttö on nätti, mutta toivon todellakin, että arvomaailmasta tulisi sellainen, että intressit olisivat jossain ihan muualla kuin mallikisoissa yms. En arvosta malleja pätkääkään.
Toki jos opiskelun ohessa tekee jotain lehtikuvauksia silloin tällöin, ok, mutta siinä kaikki. en moiseen todellakaan ohjaa.
toivoa pitkästä tytöstä mallia kuin jostain pikkulätkänpelaajasta NHL-pelaajaa. Ehkä promille elättää moisella itsensä.
Tyttö on nätti, mutta toivon todellakin, että arvomaailmasta tulisi sellainen, että intressit olisivat jossain ihan muualla kuin mallikisoissa yms. En arvosta malleja pätkääkään.
Toki jos opiskelun ohessa tekee jotain lehtikuvauksia silloin tällöin, ok, mutta siinä kaikki. en moiseen todellakaan ohjaa.
Olen itse tehnyt nuoruudessa mallinuran ja joutunut opettelemaan käymään oikeissa töissä 30-vuotiaana. Toivon tyttärilleni toisenlaista tulevaisuutta. Malli on näyttelyesine ja objekti. Ei ole kiva olla aina vain "se malli".
Itse olen 170cm ja olisin halunnut olla ainakin 175. Ja vaikka ihan kaunis olenkin en ole mallinurasta haaveillut, minua pyydettiin nuorena mallitoimistoon mutta kieltäydyin.
en itsekään halunnut
t 180 cm äiti
Vaateripustimeksi sopii he, joilla ei ole älliä muuhun.
Aika karrikoidusti sanottu tuokin. Moni nuori hankkii takuulla opiskelurahoja mallintöillä.
Älkää hyvät ihmiset olko noin negatiivisia ja asenteellisia.
Itse olen 170cm ja olisin halunnut olla ainakin 175. Ja vaikka ihan kaunis olenkin en ole mallinurasta haaveillut, minua pyydettiin nuorena mallitoimistoon mutta kieltäydyin.
mielestäni naisen "kuuluu" olla pieni ja siro, eli pienikokoiset naiset miellyttävät silmääni enemmän. Miellän auttamatta 170-senttiset naiset jonkin sortin amatsoneiksi.
on vaan jotenkin niin reppanoita. Ne on ikuisia lapsia ei koskaan naisia. Minusta olisi pelottavaa olla pieni ja siro. Vaan ehkäpä sitä onnistuneesti arvostaa itseään.
mielestäni naisen "kuuluu" olla pieni ja siro, eli pienikokoiset naiset miellyttävät silmääni enemmän. Miellän auttamatta 170-senttiset naiset jonkin sortin amatsoneiksi.
En toivo erityisesti mitään muutakaan ammattia hänelle, valitkoon sitten itse mieleisensä. Mallina olossa ei ole minusta mitään noloa, mutta ei mitään tavoiteltavaakaan. Tai siis tarkoitan, ettei omasta mielestäni se kovin antoisalta vaikuta. Jos lapsi itse haluaisi alalle ja olisi edellytyksiä, niin tuskinpa voisin estää - mutta painottaisin silti opiskelun tärkeyttä.
Itse olen aina ollut aika pitkä, hoikka ja persoonallisen ja nuoren näköinen, mutta en koskaan haaveillut ko. ammatista. Halusin runoilijaksi mieluummin ;)
itse erehdyin nuorena alaa kokeilemaan ja en voi suositella.
Itse olen 166cm, just hyvä! Jos on yli 170cm, pitää olla tosi hoikka jottei näytä amatsonilta. Kaikki normaalipainoisetkin ovat jotenkin isoja.
nenällä ja noilla säärillä kyllä mun tyttö ainakaan malliksi voi ruveta, uskoisin. Mutta lentopalloammattilaiseksi sillä on fyysisen olemuksensa puolesta hyvät mahkut, ja pelaa jo nyt tyttöjen maajoukkueessa. Tyttö on 16 v ja 182 cm, ei kuulemma kasva tuosta enää.