Jumalauta en jaksa miehen kännistä mongerrusta
Hermot menee. Känni ukolla sen tasoinen, ettei sanoja saa suustaan ja huudattaa ihme paskabiisejä/urheiluselostuksia tietokoneelta. Kunpa sammuis pian.
Hyvää Juhannusta!
Kommentit (68)
Näitä juoppoja ei pidä sietää. Lusikat jakoon.
#miesvihanäkyväksi
12 vuotta sitten, miettikää
Ei ole naisten törkeydet mikään uusi juttu, tästäkin on turha syyttää mitään ulilautaa
Vierailija kirjoitti:
Jokos ne aloittelijoitten ukkelit on heränneet jatkamaan juhannuksen viettoa?
ALOITUS ON VUODELTA 2013! on ne...heränny, montakin kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ALOITUS ON VUODELTA 2013! on ne...heränny, montakin kertaa
Mitä sitten? Ajankohtaista vieläkin monessa perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran olen kiitollinen, että mies on absolutisti. Ei mongerrusta, ei krapulapäiviä. Viikonloput tehdään yhdessä kaikkea kivaa :)
Varsinkin mies tekee kaikkea kivaa, kun et ole kyttäämässä.
Hyvää Juhannusta sinnekin!
Mun ukkoni sammui jo. Mua kans ärsyttää se känninen mongerrus. Taisi viimeiset sanat olla ennen sammahdusta: "kyllä sä voit tupakalle mennä Taina". Se vaan että mun nimi ei ole Taina ja mä en ole koskaan polttanut tupakkaa. Mielenkiintoista.
- Alkaa kuulostaa joltain deliriumin oireilta. Eiks teitä pelota tuollainen piirre kumppanissa? Kun miettii näitä "mä en muista mitään, vintti pimeni"-tapauksia niin harva niistä sekoilijoista on turvallista kumppani- saati iskä-aineista. Hyi helkkari miksi oikeasti ootte tommosten kanssa ainutkertaisen elämänne?
Taas kerran olen kiitollinen, että mies on absolutisti. Ei mongerrusta, ei krapulapäiviä. Viikonloput tehdään yhdessä kaikkea kivaa :)
- Sama täällä. Kiertäkää naiset nuo juopot sulhaset kaukaa. Pilaavat teidän elämän.
Ja minä en halua kännisiä huutavia nais kavereita vaikka olen itse erittäin päihtynyt nainen.
Olin kerran (ekan ja ainoan) juhannusjuhlissa, missä isäntä kännissä möykkäsi, oksensi ja haki riitaa kaikkien kanssa. Melkein kaatui grilliinkin kunnes vihdoin simahti keskelle eteistä. Vaimo siinä nöyränä sipsutti hakemaan tyynyn jonka asetti tottuneen varovasti kännihumalaansa pois kuorsaavan ukkonsa pään alle.
Ihmiset vaikeina ja arvatkaa viihtyikö kukaan siellä? Jäi pitkäksi aikaa paha mieli ja muisto illasta.
Moni nainenkin muuttuu kännissä riidanhaastajaksi tai päällekäyvän estottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran (ekan ja ainoan) juhannusjuhlissa, missä isäntä kännissä möykkäsi, oksensi ja haki riitaa kaikkien kanssa. Melkein kaatui grilliinkin kunnes vihdoin simahti keskelle eteistä. Vaimo siinä nöyränä sipsutti hakemaan tyynyn jonka asetti tottuneen varovasti kännihumalaansa pois kuorsaavan ukkonsa pään alle.
Ihmiset vaikeina ja arvatkaa viihtyikö kukaan siellä? Jäi pitkäksi aikaa paha mieli ja muisto illasta.
10/10.
Pahan alku on loiventavat aamulla. Koko sukumme on täynnä enemmän ja vähemmän alkoholisteja, joten asia on tuttu.
Alkoholi määrät kasvaa ja oma toleranssi siinä samalla. Kohta ollaan sillä tiellä, että mikään viinamäärä ei riitä. Jos siihen puuttuu, niin sitten juodaan salaa. Addiktin kannattaa juoda vain illalla ja sama määrä aina. Kun vielä join olutta n 10 vuotta sitten. Laitoin määräni jääkaappiin ja kun määrä tuli juotua, menin nukkumaan. Aamulla tiesi olevansa ajokuntoinen ja usein puhallutettiinkin nollat. Pahin malli on että kännissä vetää niin ettei itsekkään tiedä paljonko meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää Juhannusta sinnekin!
Mun ukkoni sammui jo. Mua kans ärsyttää se känninen mongerrus. Taisi viimeiset sanat olla ennen sammahdusta: "kyllä sä voit tupakalle mennä Taina". Se vaan että mun nimi ei ole Taina ja mä en ole koskaan polttanut tupakkaa. Mielenkiintoista.
Oletko tarkistanut miehen puhelimesta tekstiviestit?
Olet vähän myöhässä, aloitus on vuodelta 2013...
Kannattaa miettiä tarkoin, lähteekö alkoholistin kelkkaan, varsinkin, jos on tuollainen örveltäjä jo nuorena.
Mun isä alkoi aina kännissä sammaltaa ja sössöttää.
En sitten muutamaan vuoteen tavannut häntä ja kun nähtiin, olipa järkytys todeta, että puhe oli muuttunut sammaltavaksi myös selvänä.
Kunnioitus hänen vaimolleen, kun jaksoi sietää ja rakastaa loppuun asti. Itse en mokomaa juhlijaa katselisi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä tarkoin, lähteekö alkoholistin kelkkaan, varsinkin, jos on tuollainen örveltäjä jo nuorena.
Mun isä alkoi aina kännissä sammaltaa ja sössöttää.
En sitten muutamaan vuoteen tavannut häntä ja kun nähtiin, olipa järkytys todeta, että puhe oli muuttunut sammaltavaksi myös selvänä.
Kunnioitus hänen vaimolleen, kun jaksoi sietää ja rakastaa loppuun asti. Itse en mokomaa juhlijaa katselisi.
Tässä on kyse alkoholstista.