Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 40+2

Vierailija
18.03.2012 |

Ei merkkiäkään lähestyvästä synnytyksestä. Kohdunsuulla täysin raakaa vielä muutama päivä sitten.. Voiko tämä vauva syntyä muka joskus?!

No joo, tiedän ettei kukaan ole mahaan jäänyt ja syntyy aikanaan. Eri asia on kuitenkin,minkäkokoisena ja miten sieltä ulostullaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 39+5, kakkonen oli jo aikoja sitten maisemissa, joten tietysti odotan tätäkin jo tulevaksi. tuntuu hurjalle ajatus vielä parista viikosta jos niikseen ylimenee ja joo paikat ollu valmiina jo kohta kuukauden ja iltaisin ja öisin supistelee sekä kipuja riittää, mutta mitään ei tapahdu. nyt olen jo hieman luovuttanut odottamisen suhteen ja keksinyt kaikkea projektia missä aika kuluu, jääköön sit kesken jos sattuu syntymään

Vierailija
2/3 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö syntyi 42+1 käynnistymisen ja lopulta sektioln kautta. Eli kyllä ne itsepäisimmätkin vauvat sieltä syntyy;) kokoa tytöllä oli53 cm ja 3965 g. Ja ne kaksi viikkoa mitä meni yli oli yhtä tuskaa, mutta siitäkin selvittiin;) joten tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on esikoinen syntynyt 42+1 käynnistettynä, synnytys oli täynnä komplikaatioita ja vauva oli kohtuullisen iso. En tahdo mitään käynnistystä, enkä sektioon päättyvää synnytystä. Tahtoisin vain normaalin alatiesynnytyksen ilman komplikaatioita. Siksihän tässä ahdistaa, kun pelottaa mitä on taas edessä. Muuten jaksan odottaa vielä, kun olokin ihan hyvä.. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi