Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

säälittääkö sinua viimeisillä raskaana oleva asiakaspalvelutyöntekijä?

Vierailija
18.03.2012 |

Itse huomaan tuntevani sääliä viimeisillään raskaana olevia kohtaan kun joutuvat ison mahansa kanssa tekemään vielä töitä. Siis en negatiivisessa mielessä sääli vaan niin että en haluaisi olla enää vaivaksi kun tiedän että varmasti voisi olla siinä vaiheessa jo mukavampi ottaa kotona rennosti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itekin olin asiakaspalvelutehtävissä vielä samana päivänä, kun mun laskettuaika oli (ja neljä päivää sen jälkeen).

Vierailija
2/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletan että jos ovat vielä viimeisillään töissä, on heillä ok olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ekassa raskaudessa tarvittaessa paikalle soitettava tuntityöläinen ja palkka oli tosi tärkeä jo ihan tulevan äitiyspäivärahan vuoksi. Olin töissä vaikka kunto ei olisi todellakaan sitä sallinut.

On paljon niitäkin, joilla ei ole oikein varaa jäädä saikulle, jos esimerkiksi määräaikainen sopimus umpeutuu raskausaikana ja sille haluaa jatkoakin ainakin siihen äitiysloman alkuun saakka. Mä tietenkin toivon, että jokainen raskaana oleva, töitä tekevä nainen on hyvässä työpaikassa hyvällä sopimuksella, mut varsinkaan nuorten naisten kohdalla se ei aina ole näin.

Vierailija
4/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tekee töitä ihan loppuun asti myös fyysisesti raskaissa töissä, esim. hoitajina.

Vierailija
5/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin olla 4 päivää äitiyslomalla ennen vauvan syntymää.

Itselläni ei ollut mitään vaivoja, joten en nähnyt syytä, miksen olisi voinut olla töissä.

Vierailija
6/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskaus ole säälittävä asia vaikka olisi kuinka maha pystyssä. Itse tein töitä 3 viikkoa ennen laskettua aikaa ja ihmiset sanoivat että mee nyt kotiis siitä, syntyy pian tänne kun olet noin viimesilläsi.Tunntui todella loukkaavalta. Ihan kun en enää olisi ihminen tai että minussa on jokin tarttuva tauti. Minusta pitäisi onnitella ja olla iloinen yhdessä odottavan äidin kanssa.

Vierailija
7/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en ole tullut ajatelleeksi koko asiaa tuolta kannalta. Omasta kokemuksesta sanoisin, etta jos oikeasti kunto ei riita tyossakayntiin, niin yleensa laakari maaraa sairaslomalle. Tietty meille kaikille voisi olla mukavampi olla kotona ja ottaa rennosti, oli raskaana tai ei. :-)

Vierailija
8/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ekassa raskaudessa tarvittaessa paikalle soitettava tuntityöläinen ja palkka oli tosi tärkeä jo ihan tulevan äitiyspäivärahan vuoksi. Olin töissä vaikka kunto ei olisi todellakaan sitä sallinut. On paljon niitäkin, joilla ei ole oikein varaa jäädä saikulle, jos esimerkiksi määräaikainen sopimus umpeutuu raskausaikana ja sille haluaa jatkoakin ainakin siihen äitiysloman alkuun saakka. Mä tietenkin toivon, että jokainen raskaana oleva, töitä tekevä nainen on hyvässä työpaikassa hyvällä sopimuksella, mut varsinkaan nuorten naisten kohdalla se ei aina ole näin.

jos joko sulla tai vauvalla on joku hata, mika vaatii paikallaanoloa, niin se ei katso sita onko "varaa" olla sairaslomalla vai ei. Tuo koskee vain niita jotka haluavat lahinna mukavuussyista sairaslomalle, jolloin se on todellakin harkinnanvaraista (ja niin pitaa ollakin).

Vierailija
9/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepan kassat. Mulle tulle pakostikin mieleen että raskaana olevat asiakaspalvelijat eivät osaa ehkäistä.

Vierailija
10/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvia raskaana olevista naisista. Eikö raskaus olekaan iloinen asia.

Vierailija
11/11 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaanaoleva näyttää pirteältä ja hyvinvoivalta, en sääli. Mut jos näyttää siltä että kävely on kovin vaikeeta tai on väsyneen, kipeän oloinen tms, säälin kyllä, ja ihan siksi että voin samaistua siihen olotilaan..