14v syö e-pillereitä? Eihän tuon ikäisen pitäisi olla edes vielä sukupuoliyhteydessä
Kommentit (52)
käytetään muuhunkin kuin vain ja ainoastaan raskauden ehkäisyyn? esim. hormonaalisista syistä, kovista kuukautis kivuista johtuen.
Ja ihan raskauden ehkäisyyn. Parempi se on ehkäistä kuin arvailla ja toivoa ettei käy vahinko.
itsekin hankin e-pillerit 14v, olin seurustellut 2 vuotta poikakaverini kanssa ja pikkuhiljaa rupes meneen pidemmälle sänkyhommat.
mutta mielummin pillerit kuin raskaus.
Olisiko ap:n mielestä parempi vaihtoehto, että 14 ei söisi niitä pillereitä ja tulisi raskaaksi?
Tällä aikataululla esikoiseni aloittaisi tänä vuonna seurustelun. Ihan kakara vielä!
itsekin hankin e-pillerit 14v, olin seurustellut 2 vuotta poikakaverini kanssa ja pikkuhiljaa rupes meneen pidemmälle sänkyhommat.
jos vain pitäisivät toisiaan kädestä. Olen samaan mieltä, 14v on liian nuori.
Olisiko ap:n mielestä parempi vaihtoehto, että 14 ei söisi niitä pillereitä ja tulisi raskaaksi?
kumppani on alle 16v itsekin. Yläasteikäisiä nuoria.
Koeta nyt vain hyväksyä se. Minä menetin neitsyyteni 14-vuotiaana, siitä seuraavan kerran harrastin seksiä puolen vuoden kuluttua ja siis eri pojan kanssa. Teinit kehittyvät eri tahtiin, ja moni 14v ja nuorempikin kuvittelee olevansa jo ihan valmis noihin touhuihin - niin minäkin. Jälkeen päin en ole katunut aikaista seksielämän aloittamista, vaikka toki sen ekan kerran olisi voinut kokea jonkun kanssa, josta oikeasti välittää, mutta eipä sille enää mitään voi. Ei jäänyt traumoja.
mitäs ihmeellistä siinä on?? No ehkä se on ihmeellistä et seurusteltiin nuorina noinkin pitkään, erosimme kun olin 17v.
Koeta nyt vain hyväksyä se. Minä menetin neitsyyteni 14-vuotiaana, siitä seuraavan kerran harrastin seksiä puolen vuoden kuluttua ja siis eri pojan kanssa. Teinit kehittyvät eri tahtiin, ja moni 14v ja nuorempikin kuvittelee olevansa jo ihan valmis noihin touhuihin - niin minäkin. Jälkeen päin en ole katunut aikaista seksielämän aloittamista, vaikka toki sen ekan kerran olisi voinut kokea jonkun kanssa, josta oikeasti välittää, mutta eipä sille enää mitään voi. Ei jäänyt traumoja.
Silloin on sopivaa aloittaa, kun tekee niin hirveästi mieli, että uskaltautuu koko puuhaan. Tosi kivaa, jos kaverina on ihana seurustelukumppani ja aika saman ikäinekin, jos on itse tosi nuori.
11 veelle... Nuorin jolle oon työssäni nähnyt reseptin...
Reps, että aloitit seurustelun ihan 12 vuotiaana :DDDD
ikäiset on jo eräissä maissa ollut naimisissakin monta vuotta, saattavat olla jopa äitinäkin tai ainakin olleet paksuna montakin kertaa.
kuin se että tekee mieli ja että on sopiva kumppani. Mm riittävästi ikää eikä 14-vuotias ole minusta riittävän vanha.
11 veelle... Nuorin jolle oon työssäni nähnyt reseptin...
tuon ikäinen jos on ollut jo sukupuoliyhteydessä niin on lastensuojelun asiakas.
ikäiset on jo eräissä maissa ollut naimisissakin monta vuotta, saattavat olla jopa äitinäkin tai ainakin olleet paksuna montakin kertaa.
Emme noudata muitakaan ko maiden tapoja.
käytetään muuhunkin kuin vain ja ainoastaan raskauden ehkäisyyn? esim. hormonaalisista syistä, kovista kuukautis kivuista johtuen.