Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TRUPLAT TORSTAIHIN!!!!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi taas laiskuuteni. Väsymys painaa niin, ettei jaksa töiden jälkeen muuta kuin löhötä sohvalla. Tänään olin päivän koulutuksessa Kotkassa ja olo on taas ihan prööt. Huominen aamuvuoro vielä, sitten olis viikonloppuvapaa.

Pinot selasin äskön vaan pika pikaa läpi. Axelle kovasti peukutuksia että häivähdys siitä vahvistuisi. Ja Marieelalle toivon pahoinvoinnin pikaista loppumista. Sä taidat kärsiä meidän kaikkien edestä!

Mä tosiaan olen tulossa pikkujouluihin. Ja ajattelin, et voisin leipoa jotain suolasta. Mä kun en oo mikään ekspertti noiden makeiden jutskien kanssa. Onneksi on jo viileet säät, niin säilyy piirakka autossa hyvänä. Me kun vähän ajateltiin miitsun kanssa tulla ennakkoon sille suunnalle ja käydä vähän shoppailemassa.

Mut nyt meen vaakatasoon. Lupaan pian ryhdistäytyä tän palstailun suhteen.

mirulii 8+0 (kolmas raskauskuukausi polkaistu käyntiin)

Ai niin työjuttukin selvisi. Kokouksessa oli sovittu, että osaston toiminta pysyy ennallaan toistaiseksi. Joten ainakin hetken saan huoahtaa. Jouluna on sulku, joten kaikki päästän viettämään kunnon joulua. Kivaa!!!

Vierailija
22/24 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AXE:

~~~~plussasäteitä~~~~~

MATTEUSK:

Ihania ultra kuulumisia ♥ [b] \o/ [/b]

Mulla katos oikeesti mielestä kaikki.

Unta viime yönä kokonaiset 2h mutta olo ihan pirtsakka.

Nea ja vauva nukkuivat ekaa yötä samassa huoneessa eikä nea vauvan itkuihin herännyt [b] \o/ \o/ \o/ [/b]!!!

Vauva ollu masuvaivainen koko päivän ja syö KOKOAJAN valtavia määriä joten lypsyihin menee aikaa. vauva on nukkunut viimeksi siis yö unet.. heräsi 8 aikaan aamulla ja yhä hereillä :0, nyt onneksi alkaa silmät lupsua kiinni [b] \o/ [/b]

Päivä ollut ihan ok, siivoamista ois vielä ja pyykkejä ja onnistuin koneellisen valkoisia saamaan vaaleanpunaisiksi kiitos unohtuneen punaisen sukan joka sitten koneen sisä reunaan jonnekin oli jääny >:O Nyt on trendikästä vaaleanpunaista ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mut likat kylvetetty, syötetty, nealta hampaat pesty ja unia vaille valmiita tapauksia, ah, kohta alkaa laatuaika oman itseni kesken *tosi laadukasta* [b] \o/ [/b]

Ja mies tulloopi ens keskiviikkona [color=magenta] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ [/color]

T:Neiti, kera typyköitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti hetkeks tulla syömään tähän vähän iltapalasta - kun niin alko heikottaa.. (aamupalan viimeks syöny :( )

Kävin tytön heittämässä äidille ja kaverin kanssa käytiin pikaseen kahvilla. Sinne anoppilaanhan mun piti lähteä, mutta on niin paljon touhuttavaa että ei kykene. Sovittiin sit miehen kanssa et se tulee huomenna tänne :)

Otto-marsun häkin siivosin ja laitoin Inkerillekkin oman häkin kuntoon. Ihanaa - huomenna me saadaan " vauva" taloon ;D

[b]Neiti[/b] - Kiva kun saat miehes kotiin taas hetkeks, eikös se kuukauden ole taas maissa? Sillä onkin varmaan kauhee ikävä omia prinsessojaan :)

[b]Miitsu[/b] - Vasta täytin tänään hoitopaikka hakemuksen. Siihen pitää vielä käydä hakemassa kopiot tuloista. (ai mistä tuloista ;) ) Toivottavasti mahollisimman nopeesti ottavat muhun yhteyttä! Eihän se mitenkään varmaa oo että just sen mun toivoman paikan sais.. Se on kai aika suosittu, että saa nähä onko siellä tilaa. (normaalistihan hoitopaikkaa pitää hakea 4kk ennen hoidon alkamista, vain tälläsissä hätätapauksissa minimissään 2vk ennen)

Mä oon kyllä tosi ilonen kun te pääsette viettämään noita pikkujouluja :D Hitsi kun itelläkin ois mahollisuus osallistua noihin tapaamisiin..

Arrrgghh.. Mahaa jomottaa niin kauheesti et ei tiiä seisoisko päällään..

Mut käyn tekee vielä yhden leivän ja jatkan kämpän raivaamista.

Vierailija
24/24 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin vaan viel hyvät yöt toivottelemaan! kotona en enää jaksa konetta avata joten huomiseen sitten taasen!!

Hyvät yöt kaikille!!