Haluan lähteä täältä majaileen jonnekin lentsikakentälle kansainvälisille vesille. Suositelkaa!
Eikös se lentokentällä oleminen ole vähän sitä, että ei haluta olla oikeastaan kenenkään maalla eikä kuulua mihinkään maahan.
Mäkin voisin lähteä majaileen jollekin lentsikakentälle, jos siellä olis joku mun kukkarolle sopiva halpishotelli. Onko missään?
Siellä pitäisi olla aika mukavat tuolit, hyvät peseytymis- ja pikkuhousunpesumahdollisuudet.
Mun asumisbudgetti ei saa olla yli 900 euroa kuukaudessa. Löytyykö hotelli edes joltain Venäjän tai Afrikan lentokentältä?
Suositelkaa jotakin kenttää!
Lähtiskö kukaan mukaan?
Kommentit (6)
Ja valvontakamerat joka paikassa. Ei saa edes kultaliikkeitä ryöstää enää rauhassa pankkiholveista puhumattakaan.
Mä liityn Laten porukoihin ja luovun maallisesta ja meen lentsikakentille majaileen.
Ja mä kuule en oo mikään avohoitopotilas, ettäs sen tiedätte.
Ja mä kuule en oo mikään avohoitopotilas, ettäs sen tiedätte.
[/quote]
tai kaikki tunnistaa sut heti suomalaiseksi!
Mites mä pukeutuisin? Mä oon näes kokenu jo, että joku tulee sanoon mulle, että rouva on varmaan niin varakas ja mulla oli vaan joku vanha ja alesta ostettu keinoturkki.
Saaks pitää mitään koruja?
Siis mitä ihmettä mä pukisin? Olisko joku roolihahmo hyvä? Joku vaikka haudasta noussut?
Jos on niin ehdottakaa jotain. Teatterikorkeakoulussa mulle sanottiin, että sovin vain korkean statuksen rooleihin. Eli se hahmo ei sais olla mikään neukkuhuora tms. Vähän vaikeampi juttu kun mun olemus ei ollenkaan sovi mihinkään nykyaikaiseen "korkea statuksen rooliin". Vaikka on vähän ylipainoa jo niin jos rupeaa katsomaan yksityiskohtia niin alkaa tökkiä, sillä mulla ei ole esimerkiksi mitään "työkäsiä". Baarissa miehet sano ett mulla on kauniit kynnet enkä ollu tehny niille mitään. Mua muuten häiritsi ne äijät, koska juttelin kerrankin jonkun ikäiseni kanssa ja pari jotain 20-vuotta nuorempaa tuli siihen roikkuun ja ihmetteleen, että mitä varten sä juttelet ton vanhan äijänkäkkärän kanssa? Ajattelikohon ne ehkä että olisivat tarjolla mulle kaksi miestä kerralla? Niin kerran yks mies sanoi, että sä tarttisit kaksi miestä... Onko ne korkean statuksen naiset sit jotain kurtisaaneja tai Katariinoja - jotain miestennielijöitä, vai?
Mutta 900 eurolla vuokraat jo hulppean talon jostain kehitysmaasta. Voisin oikeastaan lähteä mukaan. :)