Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on tunnelma teillä juuri nyt?

Vierailija
17.03.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja neljä lasta lähtivät ulkoilemaan, äidillä on nyt vähän omaa aikaa.

Vierailija
2/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelin aamusta, lapset kiukutteli, mies kiukutteli. Nyt leikkivät tuolla, ja me aikuiset ei osata nauttia toistemme seurasta, vaan erillämme talossa vietetään vapaapäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset meni eilen mummolaan, mies on työreissussa. Olen siis yksin, syön kanawrappejä ja kohta laitan saunan päälle.

Vierailija
4/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset värjätty, koti siivottu, poika isällään, olen itsekseni kotona ja NAUTIN :)

Vierailija
5/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan ja odotan ja odotan että olis jotain kivaa mutta aina tätä samaa paskaa ja tylsää, miehelle kun yritän ehdottaa jotain niin ei se jaksa ja ei sitä kiinnosta ja mennään sit ensviikolla jne... ja koskaan ei tuu sitä ensviikkoa...

Vierailija
6/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus vie kaikki mehut. Juuri tein ruokaa, söin ja nyt tuntuu että voisin kuukahtaa nukkumaan. Tänään pitäisi jaksaa tehdä vielä koulutehtäviä, yrrrps.

Vierailija
7/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itkettää (väsymyksestä ja työasioista), mies ihan tavallinen ja totinen, muttei lohduta, tytärpuoli 15v kiukuttelee ja haukkui minut, niinkuin tekee lähes joka päivä.

Vierailija
8/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kahden nuorimman kanssa olkkarissa, minulla on hetki omaa aikaa.

2 isompaa lasta pelaa yökylään tuleen kaverin kanssa.

Vierailija
9/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka hellalla.

Vierailija
10/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka päätä särkee niin ainakin lapset ja mies ovat keksineet alkaa pelata jotain Wii-peliä. Kohta pitäis varmaan tehdä ruokaa.

Vierailija
11/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin juuri ulkoa ja kaupasta, nyt lapset katselee Kaunotarta ja Kulkuria, mies töissä ja itse tässä syön vähän välipalaa netteilyn lomassa.

Vierailija
12/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi nukkuu, isompi katsoo hetken telkkaria, kauhea kaaos, mutta kavereita kuitenkin tulossa, aikuis- ja lapsivieraita.

Mua ärsyttää naapurin tekemä valituslappu, jossa vaaditaan yörauhaa. Oli tullut aamulla luukusta. No, nukuimme 22.30-09.00.

Vierailija
13/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kattoo dvd:tä jälkiruoaksi. Isäntä makaa sängynpohjalla flunssassa. Ite samaisesta flunssasta juuri selvinneenä....oli muuten kauhee tauti. Joten oma olo tällä hetkellä hyvä :) Ihana rauhallinen lauantai!

Vierailija
14/14 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö 5v ja iskä korjaa autoa tallissa. Ite laittelen pyykkiä kaappiin ja sänkyihin puhtaat lakanat.

Ruokaa pitäis laittaa, mutta pitää odottaa että pikkuipana tulee tallista, hän on meidän savukalasalaattimestari :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi