Ankea harmaa lauantai, ei mitään kivaa. Kai teillä muilla on hauskempaa?
Vähän ollaan siivottu ja lapset ovat sotkeneet ja tapelleet, siinähän tää päivä kuluu.
Kommentit (23)
toivon ettei varhaisteinini juo (olen melko varma että sellaisia suunnitelmia on ja olen tänään tarkkana siitä ja soittelen perään ja kotiutuessa varmaan puhallutan)... inhaa! Yritän leipoa mutta ajattelen sitä...Isompi juhlissa (on järkevä eikä huolta siitä) ja mieskin kohta kotona
Vähän ulkoilua lasten kanssa, ja pitsan tekoa sekä tietenkin sanailua miehen kanssa. Pitäisi vielä leipoa, mutta ankea tunnelma talossa. PMS...
...tai sitten et pistä. Mä jätin eilen poikaystäväni. Tänään alkoi menkat ja nyt mietin, mitä tulikaan tehtyä.
Ja jotkut valittaa kun miehet pistää naisen kiukuttelun hormonien piikkiin. Lucky them, kun eivät tiedä millaista on kärsiä pahoista PMS-oireista..
Mulla on ainoa vapaa viikonloppu varmaan moneen viikkoon ja oon ollu vatsataudissa jo torstaista. :( Eilen illalla luulin että ois jo parempi olo ja söin vähän, tänään ollu taas hirveä olo. Nyt en uskalla syödä vieläkään vaikka vähän helpottaa...