Klassikko: Mitä miehesi tekee juuri nyt?
Mulla just heräs, joi kahvia ja on koneella harrastuksensa parissa.
Kommentit (62)
sitä ennen pelasi tietokoneella, syömisen jälkeen varmaan opiskelee
Itse juuri nousin tsekkaamana facebookia.
Katsoo kuopuksen kanssa nelosen disney-leffaa. Kohta lähtee hakemaan esikoisen kaverin syntymäpäiviltä.
On viettänyt päivän anoppilassaan eli mun vanhempien luona, johon jätti esikoisen yökylään ja pienemmän kanssa tule kotiin.
käymään bändikaverinsa luona ja lupas samalla tuoda mulle jotain hyvää kaupasta. :)
Sängyssä röhnöttää krapulassa. Virtsa haisee, on tainnut tulla yöllä sänkyyn. Odottelen että nousee niin pääsen vaihtamaan lakanat ja laittamaan pyykit koneeseen pyörimään. Lapset tietävät että isi voi huonosti viikonloppuisin eivätkä mene häiritsemään. Kohta aletaan tekemään pizzaa lasten kanssa, miehen toiveesta.
Nyt se huutaa tuolla että toisin hänelle lasin kylmää vettä ja särkylääkkeen.
tosi surullista/säälittävää.ite antaisin potkun perseelle!"lapset tietää että isi voi viikonloppuisin huonosti"voi vittu!
valmentaa poikansa jalkapallojoukkuetta ja seisoo tällä hetkellä pelissä valmentajana ja isänä. Imuroi tänään ison talomme ja pesi yhden vessoista, minä pesin loput vessat.
Kotijoukot leipoivat äsken sunnuntain päiväkahville ja laittavat kohta lautapelin käyntiin, mutta sitä ennen laittavat saunan päälle.
rakentaa makkaria ja alkaa kohta tekemään lihasoppaa
Mitä sinä sillä aikaa teet? Mies kun rakentaa ja joutuu vielä ruuan laittamaan, eikö olisi kohtuullista että sinä laittaisit ruuan hänelle.
keittiön roskiskaappia. Suursiivouspäivä siis, itse pidän pientä taukoa ja sitten hakemaan lakanat ulkoa kuivumasta.
puuhaamassa jotain vuorostaan, kun itse sain päivällä käydä rauhassa hiihtolenkillä.
Eli lähti dokaamaan kavereiden kanssa ja helvetti mäkihisen kiukusta!!!
kanssa iltaa istumassa ja baariin menossa.
äsken kuntopyöräili ja lämmittää saunaa
vuokraa meille illaksi leffaa + ehkä tuo mukanaan jotain herkkuja :p
Makaa sohvalla ja katsoo urheiluruutua
keittiössä ja tekee salaattia yöpalaksi aikuisille.
Ja lukee optiota kovin tärkeän näköisenä :D