Klassikko: Mitä miehesi tekee juuri nyt?
Mulla just heräs, joi kahvia ja on koneella harrastuksensa parissa.
Kommentit (62)
tekemään jotain vetolappuja ja lottoa. Lapsi on päiväunilla.
bändinsä kanssa huomista keikkaa varten
kirjahyllyä aakkosjärjestykseen. Oli vielä muuton jäljiltä sekaisin.
Sitä ennen on mm. käynyt lenkillä ja ruokakaupassa ja tehnyt ruuan :)
soittaa sähkökitaraa yläkerrassa.
Naapurin kanssa omalla terassilla ja juo kaljaa ja kossua...Eiku hei ne tais nyt kyl mennä kuselle
ja parantelee krapulaa, joka tällä kertaa on kohtuullinen.
Eli nukkuu sohvalla. Jotenkin suloista. =)
On tänään vienyt lapsen harkkoihin, käynyt ruokaostoksilla, ollaan uitu uimahallissa koko perhe( vanhemmat ja 5 lasta). Nyt mies nukkuu päiväseksin väsyttämänä päiväunia, yöksi menee töihin...
Helsingissä kaveriaan moikkaamassa
Juuri lähdössä koiran kanssa koirahiihtämään :)
Tuli pari tuntia sitten kotiin, sanoi jotain poikkipuolista mistä hermostuin niin, että läjäytin tiskirätin lattiaan ja linnottauduin kannettavan kanssa meidän makkariin. Mies on nyt pari tuntia siivonnut ja touhunnut lasten kanssa ja nyt siis lähdössä ulos heidän kanssaan.
On nuorimmaisen kanssa mummolassa.
sohvalla, kattoo telkkaria ja syö suklaata.
Laittamassa toista kultaansa kesäkuntoon (moottoripyörä)
Katsoo jotain ruotsalaista ohjelmaa ja puhuu itse ruotsia perässä..
naisten kuvia ja chattailee niiden kanssa. Sähköposti tulvillaan kuumia viestejä, tapaamisehdotuksia puolin ja toisin...
Vituttaa vähän, mutta seuraan tilannetta. Olishan se pitänyt arvata että mustasukkaisimmat moralistit on itse pahimpia pettäjiä!
Olen aina luottanut mieheeni, enkä ole mustasukkaista tyyppiä kun tuo kuitenkin hoitaa perheen ok - ei mikään intohimoinen rakkaussuhde meillä (seksiä toki on useinkin). Mutta nyt ratsasin miehen läppärin ekaa kertaa 16 vuoteen.
MIelenkiintoista!! No eipä pääse enää kurittamaan mua siitä jos käyn ystävieni (mies-) kanssa kahvilla.... se on sentään viatonta tähän verrattuna.
paikkakunnalla.