Mikä on maailman yliarvostetuin ruoka/leivonnainen?
Minä en ymmärrä pizzan enkä kuppikakkujen suosiota.
Kommentit (73)
ja prinsessakakku saavat äänen täältäkin. Sanonta moni kakku päältä kaunis pätee niihin oikein hyvin.
Noi macaronit ovat täällä monilla listalla, ja saattaisivat olla myös minun listallani, ellen olisi maistanut kaverini tekemiä aivan TÄYDELLISEN suussasulavia macaroneja. Sen jälkeen olen ostanut niitä vaikka kuinka monesta leipomosta, kahvilasta ja Stockalta, mutta ne ovat kaikki olleet aivan kamalaa kuraa.
Joten te macaronien tuomitsijat: olettekohan maistaneet kunnollisia macaroneja? Sellaisia jotka oikeasti sulavat kielellä ja maistuvat hieman kirpeiltä, mutta samalla ihanan makeilta. Nam, alkoi kuola valua!
Ihan hyväähän se on, vähän kuin kuutamokiisseli hyydytettynä. En vaan tajua, miksi sitä pidetään hienona jälkkärinä.
olen juonut vain yhtä hyvää ranskalaista punaiviiniä ja ankanmaksa ei ole mitenkään erityisen hyvää: syön sen, mutta en erityisemmin voi mainita herkuksi.
Tuntuu, kuin ei olisi ollenkaan edes oikeutettu Suomen kansalaisuuteen, jos ei näitä himoitse. Ulkomaanmatkoille otetaan omat ruisleivät mukaan, kun eihän KUNNON SUOMALAINEN voi olla päivääkään ilman! Ja sitten loukkaannutaan verisesti, kun joku ulkomaan elävä sanoo raa'an totuuden suomalaisesta ruuasta: mautonta sota-ajan huttua. Että kehtaakin pilkata meidän maailman parasta ruokaa! Missään muualla ei tehdä mitään niin hyvin kuin meillä, kertakaikkiaan!
Joo, ei mulla muuta.
Ilman niitäkin pärjää aivan erinomaisesti ja pysyy sitten solakkampana.
oikeesti aika mautonta huttua, se kastikekin on täysin mautonta löllöä :/
ainoa ruoka, joka en ole saanut alas edes huuhtomalla.
sellaiset, joita esim. torilla myydään! On kuin kuivunutta ranskanleipää jäystäisi! Tykkääkö joku niistä todellakin?
Simpukat,osterit yms.eivät minun makunystyröitäni sytytä.
sama ero kuin kakulla ja pullalla. Ei kai nuo kaksi mene suomalaisilta sekaisin?
Puuroa en minäkään ymmärrä. En tässä tarkoita puuron makua, koska joskus hyvin haudutettu, suolalla maustettu puuro todella hyvää ja halpaakin. Mutta nimenomaan puuron arvoa en ymmärrä. Sitä jopa pidetään kasvatuksen mittana, vain kunnon äiti tajoaa aamu- ja iltapuuron, vaikka sama vilja leivässäkin tulisi tarjottua.