Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako miehesi lukea sähköpostisi ja tekstiviestisi?

Vierailija
17.03.2012 |

Monet av-mammat ovat sitä mieltä, että heillä on oikeus lukea miehen sähköpostit ja tekstarit. Toimiiko tämä myös toisinpäin eli saako mies lukea sinun viestit milloin haluaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetillisen haloon miesystävien suht viattomista flirttiviesteitä.

Nyt ratsasin hänen koneensa ekaa kertaa 16 vuoteen ja arvasin oikein: pahin mustasukkainen moralisti on itse varsinainen häntäheikki! Oma sp deittitutuille, tapaamis ja naintiehdotuksia, videoita toisen naisen pillunhieronnasta yms yms.

No, nyt ollaan sujut. Mun kahvittelut on pientä tähän verrattuna, enkä enää kieltäydy jos ystävä kutsuu (viattomalle) kahville.

Vierailija
22/25 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaisi, mutta ei sitä taida kiinnostaa. Sähköpostissa mulla on vain yliopistojuttuja ja jotain mainoksia, tekstaritkin tulee lähinnä mieheltä, äidiltäni ja joskus kavereilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ei kumpaakaan kiinnosta lukea kuin silloin kuin toinen pyytää

Vierailija
24/25 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saattaisin loukkaantua siitäkin että tämä edes moista ehdottaisi.

Minulla ei ole mitään salattavaa, eikä miehellä mitään aihetta epäillä minua mistään.

En myöskään lue mieheni viestejä. Ei ole tullut sellaista vielä vastaan että tekisi edes mieli, mutta ilman lupaa en lukisi.

Tarkemmin kuin ajattelen niin voisi olla eron paikka tuo jos niin kovasti epäilyttäisi. EN pääsisi epäilyksistäni miehen viestejä lukemalla sillä hän tuskin on niin tyhmä että jättäisi todistusaineistoa jos hairahtaisi.

Vierailija
25/25 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun asiani puuttua hänen asioihinsa. Tiedän kyllä, että flirttailee naisille ja saa alastonkuvia heiltä, mutta se on meidän suhteessa normaalia kun etsitään kolmatta pyörää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä