mitä haluaisit ostaa työpaikan kahviosta?
etsin siis kahvioon jotain meneviä tuotteita. mitä olisitte vailla kesken työpäivän?
ehdottakaa kaikkea, mitä tulee mieleen.
Kommentit (26)
aikanaan eräässä tehtaassa töissä, ja siellä piti nainen ruokalaa. Hän teki joka aamu itse sämpylöitä ja paistoi niihin kananmunia väliin. Ai vitsi että oli hyviä! Se oli loistavaa että ne ei olleet teollisia vaan hän joka aamu teki taikinan itse. Me kaikki ostettiin niitä ihan hulluna :)
ja muista karppaajat! Eli ainakin pähkinöitä myyntiin!
ja makukondomeja.
t toinen nainen
ap
enkä ole ostanut sieltä enää yhtään mitään ainakaan kahteen vuoteen.
enkä ole ostanut sieltä enää yhtään mitään ainakaan kahteen vuoteen.
niin, eli ainakin tosiaan karppaajille pähkinöitä ja vaikka kuivalihaa. Sitten yksittäin ostettavia hedelmiä ja lisäksi vaikka pikkukipoissa hedelmäsalaattia (jokaisen wannabe-laihduttajan unelmaruokaa). Sitten tosiaan niitä hyviä sämpylöitä, tuoremehua, vissyjä, kahvia, teetä, vesipulloja, suklaapatukoita..
ja meidän suosituin artikkeli on reissari, jonka välissä salaattia, juustoa, kinkkua, siivu pekonia.
Niitä ostaa miehet sekä naiset. Tuhti sämpylä, mutta pitävät siitä, kun vie pahimman nälän. Ova halunneet itse tälläisen sämpylän ja niitä tehdään paljon.
Viime aikoina on suosituksi noussut, myös kertislasiin tehty marjaherkku. Kahden desin kupissa siis kaikenlaisia marjoja; mansikoita,vadelmia,mustikoita,sharonia,pitayhaa ja anananaskirsikoita. Naiset tykkää näistä ja ovat aina tuoreita ja hyvänmakuisia.
ja ciapattaa. Ja inhoan valmissämpylöissä sitä margariinin määrää, en ole koskaan tajunnut pyytää ilman, kai ne tekisi?
eikä raesokerissa säästelty, sellainen oli mukava vetäistä iltapäiväkahvin kanssa.
Tero
olen tätä omalla työpaikalla ehdottanut kahvioon sata kertaa mutta kuulemma ei ole ostajia (?). Sitten on vaan epäterveellisiä suklaapatukoita tarjolla ties miten monta sorttia.
Minulla on työ sellaista että edes joka päivä ei ehdi ruokatauolle (joo joo, tiedän että teoriassa se on aina oikeus pitää koska siitä ei edes makseta, mutta joskus on pakko tehdä ruokis töitä tai sitten ne tehdään illalla kuuuden jälkeen...). Ruokala on auki lyhyen ajan, sitten ruokalinja sulkeutuu ja sen jälkeen kun ehdin syömään (klo 13 jälkeen) niin on vaan se kahvio ja ne SUKLAAPATUKAT, ei siis mitään terveellistä, no pullaa toki on kahvin kanssa.
Näitä siis pitäisi olla:
- proteiinipatukat
- täytetyt täysjyväsämpylät, myös kasvisversio
- terveellistä juotavaa (nektari, smoothie tms)
- xylitolipurkkaa
-Lautasellinen valmiiksi kuorittuja hedelmiä (esim. omenaa, päärynää, viiirypäleitä, luumua, appelsiinia)
-Kulho, jossa maustamatonta jugurttia ja päällä tuoreita marjoja ja vähän pähkinäsekoitusta
-Salaattia, esim. tonnikala, tomaatti, kurkku, raejuusto ja keitetty kanamuna
Nämä siis sellaisia, joita itse (nainen) mielelläni ostaisin.
minä itse kaipaisin esim. pähkinöitä tai muuta helposti työpisteellä syötävää välipalaa. Niin ja kortsut olisivat tervetulleita ihan oikeasti. :)
mehua ym. ruokatarviketta, ettei tarvi joka työpäivän jälkeen poiketa marketissa.
En ole koskaan käyttänyt työpaikkani kahvilaa.
itseltään matkasta hätätapauksia varten??
Eli just ruisleipää jonka väliin erilaisia täytteitä, ei pelkkiä pasteijoita tms. Olisi kiva, jos edes yksi tuore olisi gluteeniton/maidoton! Hedelmiä tarjolle, samoin tuoremehua, kiitos. :)
Meillä pitää pukeutua siististi ja kerran olisin tarvinnut sukkahousuja kun tuli paha silmäpako. Jotkut yhdenkoOn mummoruskeat välttäisi. Nenälinoja ja vaikka terveyssiteitä yksittäin voisi olla kanssa.
Niitä itse ainakin ostaisin, välipalaksi ja lounaaksikin, jos on kiire päivä. Ja sitten täytetyt ruisleivät, sämpylät ym. oikeilla täytteillä (ei siis mitään kammottavia valmiita majoneesimössöjä).
Jogurttiin tai rahkaan perustuvia ruokia, joissa olisi jog. tai rahkan lisäksi reilusti hedelmiä tai marjoja ja lisäksi kaurahiutaleita tai mysliä. Siis aika isoja ja ruokaisia annoksia, ei mitään jälkiruokia.
Valmistan sellaisen tällä hetkellä itse itselleni töissä joka päivä, kun meillä ei ole omaa kahvilaa eikä lähikahviloissa ole mitään sellaista.
päivällä hyviä täytettyjä sämpylöitä, peruspullaa, suklaakakkua
ja makukondomeja.
t toinen nainen