Tienaatko yli vai ali suomalaisnaisen keskipalkan 2600 €?
Miesten keskipalkka on 3600, tienaako miehesi yli vai ali?
Missä asutte?
Pännii asua stadissa 3000 euron bruttotuloilla yksinhuoltajana, kun en saa edes asuntolainaa!!! Ainoa tapa saada asuntolaina on etsiä joku varakas mies, jolla on omaisuutta. Tähänkö on nyt ryhdyttävä?
Kommentit (96)
Miksi et saa asuntolainaa? Minä olen saanut, ja olen kahden yh.
toimistotöistä yleensä n. 1600-2000€, metsäkoneenkuljettajana just jotain 2500€. Ja ihan hyvin tuollaisilla tuloilla täällä pärjää, asumiskustannukset kun ovat pienet.
Minun palkka jotain 3600 e/kk, miehellä 4100 e/kk (+ omasta yrityksestä hieman ekstraa n. 400 e/kk). Asustellaan Jyväskylän lähistöllä.
Mies tienaa 2,5 x miesten keskipalkan verran
Kumpikin tekee kovasti työtä
Asumme Tapiolassa
Saman palkan saisin missä päin Suomea tahansa (opettaja).
toimistotöistä yleensä n. 1600-2000€, metsäkoneenkuljettajana just jotain 2500€. Ja ihan hyvin tuollaisilla tuloilla täällä pärjää, asumiskustannukset kun ovat pienet.
Ei me mitään kroisoksia olla, mutta kyllä me hyvin pärjätään. En vain tiennyt, että keskipalkat ovat noin korkealla ja minä kun olen itseäni keskipalkkaisena pitänyt.
Asutaan maaseudulla. Asuntolainaa 240 000euroa, talo juuri rakennettu. Aivan hyvin pärjätään.
Olen lastentarhanopettaja ja tienaan n. 2400€
Tienaan yli 3 x naisten keskipalkan verran Mies tienaa 2,5 x miesten keskipalkan verran
Kumpikin tekee kovasti työtä
Asumme Tapiolassa
Että se kovasti työn tekeminen jotenkin korreloisi siihen isoon palkkaan...
Tienaan yli tuon, hieman. Mulla on päivätöiden palkka 2500 ja lisäksi teen freelancertöitä, joista saan kuukaudesta riippuen 0-500 euroa ja osa-aikatöitä, joista saan noin 100 euroa kuussa.
Kukakohan tässä tekee kovasti töitä?
Koulutus on akateeminen, tehtävät asiantuntijatasoa. Asumme Helsingissä. Niin ja miehen palkka on noin 500 e kuussa. Opiskelija, osa-aikatyö.
ja nyt kun jaan vuoden bonarit kk-tasolle, tulee viime vuoden kk-tuloksi yli 8000€.
t.KTM/johtaja/13v työkokemus
mies tienaa varmaan parisataa tonnia vuodessa, on yrittäjä. Asumme Espoossa.
ja nyt kun jaan vuoden bonarit kk-tasolle, tulee viime vuoden kk-tuloksi yli 8000€.
t.KTM/johtaja/13v työkokemus
Tienaan yli tuon, hieman. Mulla on päivätöiden palkka 2500 ja lisäksi teen freelancertöitä, joista saan kuukaudesta riippuen 0-500 euroa ja osa-aikatöitä, joista saan noin 100 euroa kuussa.
Kukakohan tässä tekee kovasti töitä?Koulutus on akateeminen, tehtävät asiantuntijatasoa. Asumme Helsingissä. Niin ja miehen palkka on noin 500 e kuussa. Opiskelija, osa-aikatyö.
Paljonko sinulla on työtunteja viikossa ja millaista työtä teet?
mies lähemmäs 6000
samantasoinen koulutus ja työmäärä, aivan eri alat
Kukakohan tässä tekee kovasti töitä?Koulutus on akateeminen, tehtävät asiantuntijatasoa. Asumme Helsingissä. Niin ja miehen palkka on noin 500 e kuussa. Opiskelija, osa-aikatyö.
Paljonko sinulla on työtunteja viikossa ja millaista työtä teet?
tekisin kuinka paljon töitä. Vaikka päälläni seisoisin 70h/vko, niin ei se mun liksaa nosta, tajuatko?
mulla joskus vähemmän tunteja niin tienaan vaan 2000€/kk
Tienaan ja mieskin tienaa. Olen myös toisaalta asunut pks:lla yksinhuoltajana alle 3000 e bruttotuloilla ja kyllä mulla oli asuntolainaa, itseasiassa kahteenkin asuntoon yhtä aikaa.
Kyllä 3000 e tuloilla saa asuntolainaa, jos asiat on muuten kunnossa. Se on sitten toinen juttu, että haluaako sitä, itse asumme nyt vuokralla.
mies tienaa myös yli miesten keskipalkan. Oulussa töissä (sehän se vaikuttaa enemmän kuin asuinpaikka).